Toch wel voor de Aziatische markt?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:28 schreef KingRoland het volgende:
ik ben sinds kort ook actief op TikTok boys
Goede marketingstrategie alleen bedrijven zijn van mening dat de doelgroep te jong isquote:Op zondag 10 januari 2021 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel voor de Aziatische markt?
quote:Op zondag 10 januari 2021 19:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pizze in de bestelling, @:Drizzt_DoUrden
quote:
DVS1 is een favoriet van mij. Gruwelijke selectie muziek altijd. Woont hier in de stad, maar deed een jaar of tien terug vrijwel wekelijks een retourvlucht Minneapolis - Europa voor z'n vak.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]![]()
Zie die donkere man moven on 10min
Boiler room genot
Dvd-box van Gogh's Zondag hier.quote:
Erg mooi.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dvd-box van Gogh's Zondag hier.
Al lang gezien allen.
Het visdraadje heeft zijn werk gedaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet is uit @:zipportal
Stukje Appie
Pffffftquote:Op zondag 10 januari 2021 21:27 schreef fetX het volgende:
@:caland maakt een leuk ‘foutje’ in het Nouri topic. Ik raad jullie aan even langs te komen om te lachen
Ik bevestig dit met een like.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:27 schreef fetX het volgende:
@:caland maakt een leuk ‘foutje’ in het Nouri topic. Ik raad jullie aan even langs te komen om te lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |