Links krijgt iedere dag een podium, anders moet je ff naar M kijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:28 schreef Eightyone het volgende:
Waar je ook naar kijkt, (ex)-FvD is niet te ontwijken (hier Hiddema, aan de overkant Baudet).
Precies dan kijk je maar naar M. @monkyyyquote:Op zondag 10 januari 2021 22:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Links krijgt iedere dag een podium, anders moet je ff naar M kijken.
Ik kijk nog liever de uitvaart van mijn moeder terug.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Precies dan kijk je maar naar M. @:monkyyy
Hallo Lennyquote:Op zondag 10 januari 2021 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is Humberto toch aan het doen? Vol in de aanval tegen HiddemaGod.
Een half warm bad. @fetXquote:Op zondag 10 januari 2021 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo user Zipportal. Wat denk jij van het optreden van Humberto?
Ik moet helemaal niks!quote:Op zondag 10 januari 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Jammer nog geen Van Gaal.
DIT MOETEN WE UITZITTEN.
Wij kijken nu.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Worden jullie dagelijks geschopt?
~@:monkyyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zondag 10 januari 2021 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wij kijken nu.Mooi toetsenbordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |