abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 januari 2021 @ 21:53:15 #226
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197352724
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 21:51 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Begin met vrouwen als mensen te zien. Je ziet ze als een ding dat jouw status/ego dient te verheffen. Niet meer dan 'a means to an end', jouw "end".
Erover praten als 'vrouwen' ipv als 'meiden' zou ook helpen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197352792
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 01:05 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Bedankt voor deze tip! Maar initiatief vanuit de vrouw zou eigenlijk niet nodig moeten zijn
Fout. Vrouwen nemen initiatief, ook knappe vrouwen. Op een (over het algemeen) minder directe wijze, te subtiel voor sommige mannen om het door te hebben, maar ze doen het wel degelijk. 'Het zou niet nodig moeten zijn' is dan ook bizarre, misplaatste opmerking/denkwijze. Beetje niveau 'een echte man heeft altijd zin in seks'.

Net als bij mannen, hoe minder aantrekkelijk qua uiterlijk, hoe beter ze hun best moeten doen om de aandacht te trekken en houden.
  maandag 11 januari 2021 @ 22:23:11 #228
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_197353296
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vrouwen zijn het probleem en de oplossing tegelijk.
Het is de schuld van zn moeder en al die vrouwen die veel te keuze hebben... maar als hij maar een vriendin kan vangen zijn alle problemen opgelost.

Ja vast :X
Ik heb nu al medelijden met de vrouw die de rol van moederfiguur voor TS op zich zal moeten nemen.

Verder, michael-jackson-popcorn.gif ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_197353343
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 21:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Fout. Vrouwen nemen initiatief, ook knappe vrouwen. Op een (over het algemeen) minder directe wijze, te subtiel voor sommige mannen om het door te hebben, maar ze doen het wel degelijk. 'Het zou niet nodig moeten zijn' is dan ook bizarre, misplaatste opmerking/denkwijze. Beetje niveau 'een echte man heeft altijd zin in seks'.

Net als bij mannen, hoe minder aantrekkelijk qua uiterlijk, hoe beter ze hun best moeten doen om de aandacht te trekken en houden.
Je haalt die zin nogal uit z'n context.. dit schreef ze:

quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 01:05 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Bedankt voor deze tip! Maar initiatief vanuit de vrouw zou eigenlijk niet nodig moeten zijn, aangezien volgens ts vrouwen in de minderheid zijn en dan door meerdere mannen haast besprongen worden. Was meer om aan te tonen dat dat niet klopt.
  maandag 11 januari 2021 @ 22:26:23 #230
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197353353
Wie begint er weer met adviezen :o
pi_197353379
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 22:23 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik heb nu al medelijden met de vrouw die de rol van moederfiguur voor TS op zich zal moeten nemen.

Verder, michael-jackson-popcorn.gif ;)
Gelukkig is geen enkele vrouw verplicht om dat te doen *O*
  maandag 11 januari 2021 @ 22:34:01 #232
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197353484
- Nee -

[ Bericht 84% gewijzigd door CoolGuy op 11-01-2021 23:06:10 ]
  maandag 11 januari 2021 @ 23:41:15 #233
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197354501
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 17:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik me dus echt niet voorstellen.
Ik wel.
Ik denk dat hij vooral erg akward met zichzelf is soms. Maar dat hij echt best ok is. Zeker als hij zijn moet ‘goed genoeg’ zijn naast zich neer legt. En gewoon zichzelf is.

Ik kan me ook prima voorstellen dat de dames die hij wil scoren ongemakkelijk worden van zijn pogingen om ‘goed genoeg’ te zijn.
Maar ik behoor daar niet toe, dus denk ik dat ik net als keep walking meer de echte osodevo zou kunnen zien.

Is misschien ook wel waarom ik blijf reageren, omdat ik het jammer vind te zien hoe hij zichzelf niet genoeg vindt.
Ik irriteer me ook echt weleens aan al die Bs eromheen, maar daaronder zit iemand die gewoon echt wel ok is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_197354545
Eigenlijk wil ik hier niet typen maar je doet me erg denken aan een oud-collega. Daarbij lag het er ook duimendik op dat hij alleen aardig en sociaal deed omdat hij eigenlijk meer wilde. Als ik naast hem zat met de lunch was ik nooit helemaal op mijn gemak. Dat was niet omdat hij onaardig was, wel omdat hij duidelijk hoopte op meer en op een vreemde manier over vrouwen sprak. Ik wilde gewoon een luchtig lunchgesprek en even ontspannen. Maar de onderwerpen waren steeds erg geforceerd en ongepast. Bij de koffie-automaat probeerde hij met de mannelijke collega’s te praten over “sletjes” die hij had gezien en indruk te maken met foto’s van zogenaamd zijn vriendin in lingerie. In plaats van respect en bewondering van de mannelijke collega’s begonnen die hem een beetje te ontlopen. En na de zoveelste opmerking over hoe zenuwachtig hij wel niet werd als ik naast hem zat tijdens de lunch was ik er ook wel klaar mee. Wie weet ben je mijn oud collega wel :D of toch een trol

Aangezien je vrouwen graag als één homogene groep ziet, ze (de vrouwen) prikken gemakkelijk door je gemaakt sociale gedrag heen. En het maakt je juist impopulair bij zowel mannen als vrouwen.
  maandag 11 januari 2021 @ 23:49:39 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197354562
Het is verder matig relevant, maar ik voel weinig sympathie voor TS. Hij baalt van zijn status, hij wil iemand zijn in de ogen van anderen (van mannen) en ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een aardige opmerking over een vrouw.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197354654
Je kunt de vraag ook anders stellen. Hoe kom je er weer vanaf? En ja dit is natuurlijk een grap :D.
Check it out
  dinsdag 12 januari 2021 @ 00:31:53 #237
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_197354797
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 21:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Fout. Vrouwen nemen initiatief, ook knappe vrouwen. Op een (over het algemeen) minder directe wijze, te subtiel voor sommige mannen om het door te hebben, maar ze doen het wel degelijk. 'Het zou niet nodig moeten zijn' is dan ook bizarre, misplaatste opmerking/denkwijze. Beetje niveau 'een echte man heeft altijd zin in seks'.

Net als bij mannen, hoe minder aantrekkelijk qua uiterlijk, hoe beter ze hun best moeten doen om de aandacht te trekken en houden.
Ik bedoelde dus dat in de denkwereld van ts een vrouw geen initiatief hoeft te nemen, omdat er altijd tig mannen omheen zwermen, waardoor hij sowieso geen kans meer maakt.

Ik snap zelf ook wel dat een vrouw in principe wel initiatief kan/moet nemen, al is het alleen maar in wat je uitstraalt. Als je een heel gesloten afwerende houding hebt en met niemand oogcontact maakt, kun je wel heel knap zijn, maar zal je toch ook niet zoveel aanspraak krijgen (behalve van mannen die geen lichaamstaal interpreteren of het als een uitdaging zien ;)).
En andersom natuurlijk, met een open houding waarin je iemand net wat langer aankijkt en lacht, zal degene je sneller aanspreken, omdat dan duidelijk is dat je wel open staat voor een gesprek.
Vroeger, toen je nog mensen ontmoette in de kroeg, mooi was die tijd ;)
(maar datingsites hebben ook voordelen, gelukkig heb ik het initiatief genomen om een account aan te maken :p)
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
pi_197354952
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik bedoelde dus dat in de denkwereld van ts een vrouw geen initiatief hoeft te nemen, omdat er altijd tig mannen omheen zwermen, waardoor hij sowieso geen kans meer maakt.

Ik snap zelf ook wel dat een vrouw in principe wel initiatief kan/moet nemen, al is het alleen maar in wat je uitstraalt. Als je een heel gesloten afwerende houding hebt en met niemand oogcontact maakt, kun je wel heel knap zijn, maar zal je toch ook niet zoveel aanspraak krijgen (behalve van mannen die geen lichaamstaal interpreteren of het als een uitdaging zien ;)).
En andersom natuurlijk, met een open houding waarin je iemand net wat langer aankijkt en lacht, zal degene je sneller aanspreken, omdat dan duidelijk is dat je wel open staat voor een gesprek.
Vroeger, toen je nog mensen ontmoette in de kroeg, mooi was die tijd ;)
(maar datingsites hebben ook voordelen, gelukkig heb ik het initiatief genomen om een account aan te maken :p)
Het komt bijna over alsof je osodevo wel ziet zitten is die laatste zin een hint?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 12 januari 2021 @ 01:39:56 #239
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_197354981
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 01:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Het komt bijna over alsof je osodevo wel ziet zitten is die laatste zin een hint?
Haha helaas, ik ben geen 10 en te oud, dus ik maak geen kans ;(
Maar ik denk wel dat hij het zichzelf moeilijk maakt en het moeilijk heeft met zichzelf. Ik voel misschien ook niet direct sympathie, maar wel empathie. (tenzij het gewoon een troll is natuurlijk, dan doet hij het goed, maar dan nog geloof ik dat er mannen bestaan die echt zo denken en het daardoor vooral voor zichzelf verpesten)
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
pi_197355630
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 01:39 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Haha helaas, ik ben geen 10 en te oud, dus ik maak geen kans ;(
Maar ik denk wel dat hij het zichzelf moeilijk maakt en het moeilijk heeft met zichzelf. Ik voel misschien ook niet direct sympathie, maar wel empathie. (tenzij het gewoon een troll is natuurlijk, dan doet hij het goed, maar dan nog geloof ik dat er mannen bestaan die echt zo denken en het daardoor vooral voor zichzelf verpesten)
Als het een trol is... dan heeft alsnog wel een probleem want dit soort topics verschijnt dagelijks... al maanden lang ook.
Dus dan heeft ie misschien niet specifiek DIT probleem maar alsnog is er dan iets aan de hand.
pi_197356446
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 07:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als het een trol is... dan heeft alsnog wel een probleem want dit soort topics verschijnt dagelijks... al maanden lang ook.
Dus dan heeft ie misschien niet specifiek DIT probleem maar alsnog is er dan iets aan de hand.
Al zeker 5 jaar.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 09:10:41 #242
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_197356752
Gewoon accepteren dat niet op ieder potje een dekseltje past vriend.
pi_197358670
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat kan alleen maar backfiren denk ik dus dat lijkt me niet echt nodig.
Ja, daar heb je ook gelijk in.
pi_197358806
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 23:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:
maar daaronder zit iemand die gewoon echt wel ok is.
Ik heb nog nooit iemand ontmoet die niet diep van binnen ok is.

Maar er kunnen wel allemaal lagen met een gefragmenteerd zelfbeeld, onverwerkte pijn, vertekend zelfbeeld, rare overtuigingen en overlevingsmechanismen omheen zitten waardoor je met het 'ok' gedeelte geen contact krijgt. Omdat diegene zichzelf absoluut niet ok vindt.

Wat mij betreft is er dan al bijna niets meer mogelijk qua normaal contact, alleen puur oppervlakkig. Of 1x en daarna word je weggeduwd omdat je 'net als de rest' bent etc.
What's the name of the game?
pi_197359431
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 00:45 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik wil gewoon succes hebben.
Is dat hetgeen waar het eigenlijk om gaat? En koppel jij het hebben van een vriendin of populair zijn bij het andere geslacht aan succes?

~~~~~~~

Als jij ontevreden bent met jouw leven, dan kan daar echt wel wat aan gedaan worden.

De reden dat het tot nu toe niet lukt, komt denk ik omdat je veel teveel gefocussed bent op het versieren van een vrouw. Ik heb het idee dat het bij jou zo'n obsessie is geworden dat je er haast knettergek van wordt. En het gaat je niets opleveren.

Ik denk wel dat er vrouwen zijn die jou aardig vinden. Maar voor een relatie moet je eerst jouw leven wat meer in balans krijgen.

------

Ik heb het volgende idee:

stap 1

Schrijf een evaluatie over jouw levenssituatie zoals die nu op dit moment is. Hoe is jouw woonsituatie? Hoe is jouw inkomen? Hoe gaat het met zelfzorg? Huishouden? Administratie? Hobbies en vrijetijdsbesteding?

Schrijf op hoe het nu is, in hoeverre jij daarmee tevreden bent en in hoeverre jij dat liever anders ziet.

Voor alles wat jij liever anders zou willen. Ga eens nadenken wat je zou kunnen ondernemen om dat te veranderen, welke veranderingen mogelijk zijn binnen relatief korte termijn (een paar maanden) of relatief lange termijn (een paar jaar). En bedenk ook hoe je dat gaat doen.

Als je daarover nadenkt, schrijf het op! Als je dat niet doet, blijven die gedachten maar dwalen in jouw hoofd. Daardoor raak je vermoeid maar je kan daardoor ook impulsieve en destructieve dingen gaan doen.

Voor het evalueren had ik je al eens een plaatje laten zien wat je kan helpen. Bij deze nog een keer:
https://i.pinimg.com/orig(...)1dc819b99a7615d7.jpg

Stap 2:

Neem contact op met het sociaal team in jouw woonplaats om te vragen om iemand je daarbij kan helpen.


Stap 3:

Ondanks de beperkingen die corona deze samenleving oplegt, ga je uitzoeken wat je zou willen doen als dagbesteding. Je zou bijvoorbeeld kunnen helpen in een kringloop-winkel.

-------

Laat even het ideaalbeeld wat jij hebt zoals populair zijn bij de vrouwen voor wat het is. Daarmee zeg ik niet dat je het moet vergeten of dat jij moet stoppen met verlangen dat jij dat in je leven kan krijgen. Ik bedoel ermee dat het zinloos is om al je energie daaraan te verspillen.

Om de levensdoelen die jij graag wilt bereiken te kunnen behalen, moet je het stapje voor stapje doen. Eerst gaan werken aan de dingen die voor jou wel haalbaar zijn. Als je dat hebt bereikt, dan kan je weer een stapje verder.
pi_197359711
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 08:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Al zeker 5 jaar.
ik durfde niet te zeggen jaaaaaren.. maar had dat vermoeden ja
  PR en moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 12:15:18 #247
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197359779
Als iemand zo seksueel gefrustreerd is ga je toch gewoon naar de hoeren? Daar zijn ze voor!
‘Involuntary celibacy’ is een keuze.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_197360883
Zojuist dit gevonden:

Hoe versier ik een vrouw; Voor Autistische mannen

Dit is een blog geschreven door een vrouw die ook autisme heeft.

Misschien is het voor jou tegenstrijdig mbt mijn vorige post. Ik bedoelde niet dat je je er helemaal niet mee bezig zou moeten zijn.

Zolang je maar begrijpt dat het niet alleen maar dit is wat jouw gelukkiger kan maken.

Je kan niet bij jezelf afdwingen dat je hier geen gedachten over gaat krijgen. Zodra je merkt dat je je er alleen maar slechter door gaat voelen, zoek dan afleiding en weet dan dat aandacht geven aan andere dingen je ook verder gaan helpen.
pi_197362329
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:27 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Zojuist dit gevonden:

Hoe versier ik een vrouw; Voor Autistische mannen

Dit is een blog geschreven door een vrouw die ook autisme heeft.
Wat leuk, een blogpost die de tips samenvat die de afgelopen jaren verzameld zijn in osodevo's topics.
What's the name of the game?
pi_197363169
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:37 schreef -marz- het volgende:

[..]

Wat leuk, een blogpost die de tips samenvat die de afgelopen jaren verzameld zijn in osodevo's topics.
Scheelt weer tijd in lezen ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')