Nouja, ze hadden die Wiedwald gehaald met het idee dat hij de nieuwe eerste keeper zou worden. Was ook best een aardige naam voor een club uit het rechterrijtje. Maar goed, die laat zich uit de basis spelen door Telgenkamp.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze geen normale keeper hebben gehaald.
Telgenkamp is ook zo vaak in zijn carrière afgeschreven hèquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:44 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nouja, ze hadden die Wiedwald gehaald met het idee dat hij de nieuwe eerste keeper zou worden. Was ook best een aardige naam voor een club uit het rechterrijtje. Maar goed, die laat zich uit de basis spelen door Telgenkamp.
Het volgens Cziommer supertalent in de spits bij Vitesse speelt nog niet dus ik blijf bij AZ hangen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:46 schreef MC-Morgan het volgende:
Nou zeg het maar:
FC Emmen - FC Twente, PEC Zwolle - AZ of Heracles Almelo - Vitesse
Ik ga even wat anders doen vanavond. Moarn wer een dei.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:46 schreef MC-Morgan het volgende:
Nou zeg het maar:
AZ voor de doelpuntjes.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:46 schreef MC-Morgan het volgende:
Nou zeg het maar:
Precies dus dan kan dat anders doen ook moarn werquote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga even wat anders doen vanavond. Moarn wer een dei.
Maandag weer werken dus vanavond de laatste avond om biertjes weg te tikken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies dus dan kan dat anders doen ook moarn wer
Ik zou voor PEC-AZ zijn gegaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies dus dan kan dat anders doen ook moarn wer
Het is vast geen verrassing welke wedstrijd ik kies.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:46 schreef MC-Morgan het volgende:
Nou zeg het maar:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |