Een kampioen wint ook de slechte wedstrijden he.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:53 schreef yats het volgende:
0-2 winst in een typische 0-0 wedstrijd. Prima resultaat na een bagger wedstrijd.
Daarom verwacht ik ook dat het tussen Ajax en PSV gaatquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:15 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Een kampioen wint ook de slechte wedstrijden he.
Denk dat Vitesse minstens 2e staat aan het einde van de maand staat. 3e plaats lijkt mij zeker wel realistisch.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook dat het tussen Ajax en PSV gaat
Als we 3e worden hebben we een topseizoen. Al verwacht ik nog steeds dat we 4e of 5e worden.
Coolsingel kan geboekt worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Arne Slot lijkt steeds meer een wondertrainer.
Mwa, enige wat Groningen liet zien was een paar counters. Tweede helft is de hele linker speelhelft niet in beeld geweest.quote:
Daarom een terechte uitslag. Een overwinning van Groningen was onverdiend geweest.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:01 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Mwa, enige wat Groningen liet zien was een paar counters. Tweede helft is de hele linker speelhelft niet in beeld geweest.
Die wedstrijd kan me verder gestolen worden. Ik ga mijn tijd vandaag nuttiger besteden.quote:
Oke, bedankt voor je bijdrage in het live Eredivisie-topic.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Die wedstrijd kan me verder gestolen worden. Ik ga mijn tijd vandaag nuttiger besteden.
Hoe dan?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Die wedstrijd kan me verder gestolen worden. Ik ga mijn tijd vandaag nuttiger besteden.
Insemineer je nou dat Yats een incestieuze relatie met zijn moeder onderhoudt?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb je moeder gisteren al een beurt gegeven hoor
jij kan gewoon rustig die wedstrijd kijken
haha
Hans gelijk weer over de rooiequote:Op zondag 10 januari 2021 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Fred Rutten sloopt Hansie verbaal. Wat een spannende tv dit.
Ik geloof dat ik dit vannacht even terug moet kijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Fred Rutten sloopt Hansie verbaal. Wat een spannende tv dit.
Valt tegen hoor maar er was weinig nodig om vandaag het hoogtepunt te zijn in goedemorgen eredivisiequote:Op zondag 10 januari 2021 11:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit vannacht even terug moet kijken.
Toch een prima potje. Kan de titel beslissen en nu AZ er geen klote van bakt ook de enige topwedstrijden.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dan gaat dit niet op.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt tegen hoor maar er was weinig nodig om vandaag het hoogtepunt te zijn in goedemorgen eredivisie
Even kappen, hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |