Waarvan niet?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:48 schreef GwaiLow het volgende:
Zijn zeker geen livescores van te volgen he?
Ah, verkeerde topic haha! Thnxquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarvan niet?
Van de AO toch wel gewoon via de site?
https://ausopen.com/live-scores
#zerocovid ftwquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:29 schreef TjjWester het volgende:
In australie hebben ze kennelijk geen corona.
Gek genoeg hebben ze pas zeven officiële games tegen elkaar gespeeld.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Om de volgende ronde vrij makkelijk naar thuis geslagen te worden waarschijnlijk
Weet niet of dat cynisch was, maar dat hebben ze inderdaad nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:29 schreef TjjWester het volgende:
In australie hebben ze kennelijk geen corona.
Valt me inderdaad op dat bij sommige shots van het publiek weinig mensen een mondkapje draagt terwijl bij andere shots iedereen er eentje draagt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weet niet of dat cynisch was, maar dat hebben ze inderdaad niet
Door zijn onvoorspelbaarheid lijkt het me wel een vervelende klant om tegen je te hebben in de 3e ronde. Hij kan je in elk geval slopen voor later in het toernooi.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gek genoeg hebben ze pas zeven officiële games tegen elkaar gespeeld.
Thiem is favoriet uiteraard maar ik zie het wel een kraker worden hoor.
Ik lees dat er weer besmetingen zijn en dat meer dan 2 miljoen mensen in een lockdown zitten.quote:
Wedstrijd van de dag. Veel plezier allemaal!quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Extreem moeilijke pot voor Nadal! Mmoh is een goede jongen
Spanning en sensatie
2 miljoen is toch best veel? Het is niet alsof er 100 miljoen mensen wonenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:50 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik lees dat er weer besmetingen zijn en dat meer dan 2 miljoen mensen in een lockdown zitten.
Al is 2 miljoen bizar weinig in australie.
Precies, er zijn bijna dubbel zoveel kangoeroes als mensen. 2 miljoen is daar wel vrij veel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2 miljoen is toch best veel? Het is niet alsof er 100 miljoen mensen wonen
Als hij dit allemaal overleeft dan gaat hij eraf tegen Tsitsipas. Die had vandaag nauwelijks moeite met de nummer 267 en is dus in grootse doen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Extreem moeilijke pot voor Nadal! Mmoh is een goede jongen
Spanning en sensatie
Die Kokkie stond goed te spelen moet ik zeggen. Knap dat Tsitsipas 'm toch gewoon pakt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als hij dit allemaal overleeft dan gaat hij eraf tegen Tsitsipas. Die had vandaag nauwelijks moeite met de nummer 267 en is dus in grootse doen.
25 miljoen, dat valt inderdaad aardig tegen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2 miljoen is toch best veel? Het is niet alsof er 100 miljoen mensen wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |