Niet direct voor de hoofdmaaltijd jezelf de vernieling in spelen met een opwarmertje, als je dat fysiek niet aankunt.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
3e set ook naar Shapovalov. Hoe moet dat nu met Sinner die de toppers eruit gaat slaan?
Dat begreep Thiem tot voor kort ook nog niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet direct voor de hoofdmaaltijd jezelf de vernieling in spelen met een opwarmertje, als je dat fysiek niet aankunt.
Even serieuze vraag.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:03 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vinden jullie van de partij tussen Mmoh en Troicki? Kan 1 van deze twee jongens in tegen Rafa doen in de volgende ronde?
Nou ja, de volgende tegenstander van Nadal komt eruit. Wil dan wel graag weten hoe die jongens ervoor staan. Spannende pot moet ik zeggen. Het niveau staat mij dan weer niet echt aan. Mmoh is wel top fit. Mocht hij dit winnen, staat Nadal iig wel een potje te wachten tegen een hele fitte kerel. Troicky is overigens niet fit..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even serieuze vraag.
Hoeveel mensen hier denk je dat er nu kijken naar Mmoh - Troicki?
Het wordt toch altijd een slopende wedstrijd waarna Nadal de ronde erna de scherven opveegt. Zo ook nu weer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, de volgende tegenstander van Nadal komt eruit. Wil dan wel graag weten hoe die jongens ervoor staan. Spannende pot moet ik zeggen. Het niveau staat mij dan weer niet echt aan. Mmoh is wel top fit. Mocht hij dit winnen, staat Nadal iig wel een potje te wachten tegen een hele fitte kerel. Troicky is overigens niet fit..
Ik was het zeker met je eens geweest als Troicky had gewonnen. Die stond dus met 4-0 voor in de vijfde set, maar verliest 'm toch met 7-5. Die Mmoh is iets van 22 jaar, en zo ontzettend fit, dat het voor hem alleen maar lekker is om een wat langer potje te spelen voor het ritme. Hoop dat Nadal mee kan in zijn fitheid. Verwacht uiteindelijk wel dat Nadal zijn kwaliteit de doorslag zal geven, maar hij kan dit niet onderschatten (wat hij ook nooit zal doen)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het wordt toch altijd een slopende wedstrijd waarna Nadal de ronde erna de scherven opveegt. Zo ook nu weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |