abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2021 @ 22:34:36 #61
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197642230
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 25 januari 2021 @ 23:25:35 #62
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_197643275
Is dat op gras?
Rini dankjewel.
  maandag 25 januari 2021 @ 23:26:31 #63
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197643287
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:34 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Verveelt zich stierlijk daar
  woensdag 3 februari 2021 @ 14:25:47 #65
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197797584
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197798075
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:25 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Flopshow.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_197798210
Dat gaat hem niet worden zo, ook wel vrij extreem om dan meteen maar iedereen in quarantaine te gooien..
pi_197799492
Dit kan toch niet goed gaan volgende week :') wetende dat dit continent met die strenge lockdowns bij 1 besmetting meteen weer alles dicht gooit.
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:31:54 #69
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_197813031
Tuurlijk kan dit met een sisser aflopen, het is maar 1 persoon. Kans is nog steeds aanzienlijk dat de betreffende medewerker niemand anders heeft besmet. In andere Australische deelstaten zijn de uitbraken de afgelopen maanden ook beperkt gebleven tot enkele personen die in contact stonden met terugkerende reizigers. Hun strategie is er volledig op ingericht om nieuwe binnenlandse besmettingen te voorkomen en dat gaat al geruime tijd voortvarend. Ze proberen nu de veiligheidsmaatregelen op de vliegvelden en quarantainehotels verder te verbeteren (zie artikel), om te voorkomen dat er opnieuw een korte, lokale lockdown nodig is (zoals nu in Perth).

Ergste wat kan gebeuren is dat Melbourne opnieuw in (semi-)lockdown moet als er een enkele positieve gevallen bij komen. Maar de Australian Open zal hoe dan ook doorgang vinden, daar ben ik van overtuigd :)

Perth is the latest city to suffer a COVID quarantine breach. Why does this keep happening?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://theconversation.c(...)eep-happening-154375
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:36:43 #70
473584 Gretzl
pi_197813129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
wetende dat dit continent met die strenge lockdowns bij 1 besmetting meteen weer alles dicht gooit.
De huidige lockdown in Nederland is qua zwaarte nog altijd goed te vergelijken met die in Perth nu. Maar in plaats van vele maanden zoals in een groot deel van de EU duurt ie max. een paar weken, waardoor het draagvlak onder de bevolking om zich massaal aan de tijdelijke maatregelen te houden waarschijnlijk vele malen hoger ligt.

Ik zou wel weten wat mijn voorkeur heeft ;)
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:40:59 #71
473584 Gretzl
pi_197813228
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:05 schreef Marcoss het volgende:
Dat gaat hem niet worden zo, ook wel vrij extreem om dan meteen maar iedereen in quarantaine te gooien..
Het is juist dé manier om ongecontroleerde transmissie tegen te gaan (en dus een daadwerkelijke catastrofe). Werkt perfect als het niveau van besmettingen zeer laag ligt. Tennissers die nu in quarantaine zitten hebben er hooguit 24-48 last van. Als hun testen negatief uitvallen zijn ze direct weer vrij om te gaan.
pi_197813441
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Het is juist dé manier om ongecontroleerde transmissie tegen te gaan (en dus een daadwerkelijke catastrofe). Werkt perfect als het niveau van besmettingen zeer laag ligt. Tennissers die nu in quarantaine zitten hebben er hooguit 24-48 last van. Als hun testen negatief uitvallen zijn ze direct weer vrij om te gaan.
In de basis eens, maar het gaat hier om een toernooi van 2 weken waarin een speler 7 wedstrijden moet spelen/winnen om het toernooi te winnen. Nu is dit nog voor het toernooi, maar hoe ga je dat doen als tijdens het toernooi iemand positief test? Dan moet iedereen in quarantaine en bij een negatieve test 48 uur later mag je weer spelen? Dan kan het een heel lang toernooi worden..
  donderdag 4 februari 2021 @ 14:31:06 #73
473584 Gretzl
pi_197814169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]

In de basis eens, maar het gaat hier om een toernooi van 2 weken waarin een speler 7 wedstrijden moet spelen/winnen om het toernooi te winnen. Nu is dit nog voor het toernooi, maar hoe ga je dat doen als tijdens het toernooi iemand positief test? Dan moet iedereen in quarantaine en bij een negatieve test 48 uur later mag je weer spelen? Dan kan het een heel lang toernooi worden..
Ja, als een speler terwijl het toernooi bezig is positief test heeft de organisatie wel een groot probleem. De Australische regels voor nauwe contacten zullen mogelijk wat strenger zijn dan in september in de US Open bubbel, waardoor dan waarschijnlijk meer spelers getroffen worden. Het is dan maar de vraag of ze die spelers direct uit het toernooi halen (zoals tijdens de US Open wel gebeurde) of dat ze wedstrijden proberen uit te stellen. Aan dat laatste zit natuurlijk een grens.

https://www.ad.nl/tennis/(...)dubbelspel~a061adc8/

Niettemin hoeven we er denk ik niet vanuit te gaan dat het hele toernooi wordt afgelast als er een paar spelers na hun wedstrijd positief worden getest. Ik ga er toch vanuit dat de meeste spelers hun directe contacten beperkt houden, om te voorkomen dat ze onverhoopt zelf besmet raken of buiten hun schuld om gediskwalificeerd kunnen worden.
  donderdag 4 februari 2021 @ 14:32:10 #74
473584 Gretzl
pi_197814196
Roooowbin als eerste vervanger voor Nadal, dat zou nog eens mooi zijn voor het Nederlandse tennis :)

https://www.ad.nl/tennis/(...)alian-open~a3ef3996/
pi_197814491
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef Gretzl het volgende:
Roooowbin als eerste vervanger voor Nadal, dat zou nog eens mooi zijn voor het Nederlandse tennis :)

https://www.ad.nl/tennis/(...)alian-open~a3ef3996/
Dat blijft toch bizar, die heeft voor zowat elk groot toernooi wel ergens last van, maar tijdens het gravelseizoen loopt hij fluitend meerdere weken achter elkaar door de toernooien heen :D
pi_197814602
quote:
Tennisster zat tevergeefs twee weken in ‘harde’ isolatie voor Australian Open: “Spijtig dat ik niet mag meedoen”

Dayana Yastremska, de nummer 29 van de wereld bij de vrouwen, mag niet deelnemen aan de Australian Open. Ze zat dus tevergeefs twee weken in quarantaine, maar dat had zo zijn reden.

Alle tennissers en tennissters die wilden deelnemen aan het eerste grandslamtoernooi van het jaar werden met een paar vluchten richting Australië gevolgen. Daar wachtte hen een quarantaineperiode van veertien dagen in een hotel. Al was er een verschil tussen een ‘harde’ en een ‘zachte’ quarantaine, waarbij bepaalde spelers wel enkele uren mochten trainen en anderen niet afhankelijk van het feit of ze op een vlucht met een besmetting zaten.

Het zorgde voor bijzondere beelden, met spelers die zich dood verveelden op hun kamer en dan maar een balletje sloegen tegen de muren.

Dopingschorsing

Dat deed ook de 20-jarige Yastremska, twee weken eenzaam op een hotelkamer zitten nadat ze arriveerde op een vlucht waar een besmetting werd vastgesteld. Ze zat dus in die zogenaamde ‘harde’ quarantaine. Maar in tegenstelling tot haar collega’s mocht ze niet deelnemen aan een voorbereidingstoernooi in Melbourne en ook de Australian Open valt weg.

De Oekraïense testte eind november namelijk positief bij een controle buiten de wedstrijden om. In haar urine werd de verboden anabole steroïde mesterolone aangetroffen. De ITF legde haar, die al drie toernooien op de WTA Tour won (in Hongkong (2018) en Hua Hin en Straatsburg (beiden 2019), begin dit jaar een voorlopige schorsing op. Hiertegen ging ze echter in beroep.

De Oekraïense ontkende namelijk steeds verboden middelen te hebben gebruikt. Volgens het tennistalent ging het om een lage dosis mestrolone en had ze het middel vermoedelijk per ongeluk binnengekregen. Twee weken voor haar positieve test testte ze nog negatief op doping. “Ik ga er met mijn team alles aan doen om mijn naam te zuiveren”, klonk het.

De kans dat ze kon deelnemen aan het eerste grandslamtoernooi van het jaar was toen al haast onbestaande. Yastremska kon wel nog een beroepsprocedure opstarten bij het sporttribunaal TAS en Wereldantidopingagentschap WADA, maar ook daar haalde ze bakzeil.

“Ik weet dat mijn aanwezigheid voor wat ophef zorgde in Australië”, aldus de Oekraïense op Instagram. “Want de spoedprocedure bij het TAS kon mijn schorsing teniet hebben gedaan, waardoor ik toch kon deelnemen aan de Australian Open. Dat was de reden waarom ik de toestemming kreeg om te vliegen. Ik kan mijn teleurstelling nu niet onder woorden brengen omdat ik niet mag tennissen. Ik wil de organisatie bedanken voor hun harde werk.”

Er bestond initieel ook wat ophef over het feit dat Tennis Australia haar vlucht en hotel betaalde, ondanks het feit dat Yastremska op eigen risico naar ‘Down Under’ was gevlogen. Maar de tennisster bood in haar Instagram-post aan om “alle mijn gemaakte kosten” terug te betalen.
  donderdag 4 februari 2021 @ 15:32:24 #77
466281 WismutVeilchen83
pi_197815526
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat blijft toch bizar, die heeft voor zowat elk groot toernooi wel ergens last van, maar tijdens het gravelseizoen loopt hij fluitend meerdere weken achter elkaar door de toernooien heen :D
Zou dus geen nummer 21 betekenen. Lijkt me sowieso niet dat hij hiermee gaat winnen, zelfs als hij deelneemt. Dan moet de concurrentie voor Djoko dus komen van Medvedev en Thiem, waarbij die laatste ook nog geen geweldige indruk maakt tot nu toe.
Rini dankjewel.
  donderdag 4 februari 2021 @ 21:59:46 #78
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_197822665
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dayana :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 februari 2021 @ 07:26:15 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197827043
https://ausopen.com/draws#!mens-singles
Botic tegen mede Qualifier Alcaraz. Bij winst wacht evt Hurkacz [26].

https://ausopen.com/draws#!womens-singles
Aran tegen Swiatek [17]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197827090
Haase tegen Krajinovic (28)
U MAD?
pi_197827098
Ik tel overigens 6 LL's in het hoofdtoernooi bij de mannen :').!!
U MAD?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 08:18:38 #82
466281 WismutVeilchen83
pi_197827383
Geluk voor Nadal, Sinner zit niet in zijn helft.
Rini dankjewel.
pi_197830655
Dit is wel een toptoernooi in het thuiswerktijdperk
pi_197835797
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Geluk voor Nadal, Sinner zit niet in zijn helft.
Nadal heeft in ieder geval ruimte om langzaam op gang te komen met deze loting
pi_197838910
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is wel een toptoernooi in het thuiswerktijdperk
Het blijft veel nachtwerk.
sig verwijderd door FA
pi_197874367
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 februari 2021 @ 17:43:38 #87
92686 crew  borisz