abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 januari 2021 @ 17:00:18 #51
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197489233
Novak :')
  Redactie Sport / Supervogel maandag 18 januari 2021 @ 17:38:31 #52
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  maandag 18 januari 2021 @ 17:50:49 #53
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197490219
Is Djokovic nog steeds voorzitter van de spelersraad? :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 19 januari 2021 @ 09:22:16 #54
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197500269
https://www.telegraaf.nl/(...)itief-op-coronavirus

MELBOURNE - Twee tennissers die tot het deelnemersveld behoren van de Australian Open hebben positief getest op het coronavirus. Dat hebben de gezondheidsautoriteiten in de staat Victoria dinsdag gemeld.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 10:01:16 #55
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197500767
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:22 schreef Pino112 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)itief-op-coronavirus

MELBOURNE - Twee tennissers die tot het deelnemersveld behoren van de Australian Open hebben positief getest op het coronavirus. Dat hebben de gezondheidsautoriteiten in de staat Victoria dinsdag gemeld.
Blaas het lekker af, iedereen terug naar huis
pi_197501304
Flopshow.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_197506855
quote:
Wat is het nu? Organisatie Australian Open fluit minister terug: “Twee positieve spelers? Dat klopt niet”

De toernooidirecteur van de Australian Open Craig Tiley heeft dinsdag op een persconferentie ontkend dat twee spelers positief hebben getest op het coronavirus. Eerder op de dag had de gezondheidsminister van de staat Victoria, Brett Sutton, dat in een verklaring nochtans meegedeeld.

Sutton zei dat drie personen een positieve controle hadden afgelegd, twee spelers van rond de 30 jaar, en een jongere vrouw van ongeveer twintig die geen speelster is. Daarmee is het aantal besmettingen bij mensen verbonden aan de Australian Open opgelopen tot zeven. Er waren in totaal al negen positieve controles, maar twee daarvan waren oude gevallen.

Maar volgens Tiley klopt de informatie over de besmette spelers niet. “Onder de zes gevallen uit het contingent van de Australian Open plus dat ene geval, een vluchtbegeleider, zijn er geen spelers”, onderstreepte hij. “Ze behoren allemaal tot de begeleiding van de profs.”

De toernooidirecteur benadrukte verder dat er voorlopig geen plannen zijn om de strikte quarantaine te verspoelen waaraan 72 spelers zich moeten houden die op een vlucht zaten waarvan iemand bij aankomst in Australië positief testte. Bij de getroffenen is onder meer Kimmer Coppejans. Zij kunnen niet genieten van de gunstmaatregel om vijf uur per dag te trainen.
pi_197552357
quote:
De Spaanse tennisster Paula Badosa (WTA-67) heeft COVID-19. Dat maakte ze donderdag via Twitter bekend. De 23-jarige Badosa verblijft in quarantaine in Melbourne, waar op 8 februari het Australian Open van start gaat.

“Ik testte positief op het virus en heb ook wel degelijk de symptomen. Ik hoop dat ik snel herstel”, twitterde Badosa. “Ik werd naar een ander hotel overgebracht, waar ik onder medische begeleiding in isolatie verblijf.”

Eerder werd bekend dat vier andere spelers voor het eerste Grand Slam van het seizoen een positieve coronatest aflegden, hun identiteit werd niet vrijgegeven.
quote:
Umpire krijgt hartaanval tijdens quarantaine

Tennisumpire Carlos Bernardes heeft tijdens zijn quarantaineperiode in Melbourne een hartaanval gekregen, zo melden lokale media. Bernardes zou in orde zijn en zaterdag het ziekenhuis weer mogen verlaten. De Braziliaan Bernardes was meermaals de umpire bij een finale op een grandslamtoernooi. Zo was hij in 2011 de scheidsrechter bij de eindstrijd op Wimbledon tussen Rafael Nadal en Novak Djokovic.
pi_197560317
Nou, lekkere aanloop naar een Slam... -O- en dan nóg 2,5 week voordat het begint, kan niet goed gaan. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 17:09:51 #60
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197574533
Murray OUT
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 25 januari 2021 @ 22:34:36 #61
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197642230
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 25 januari 2021 @ 23:25:35 #62
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_197643275
Is dat op gras?
Rini dankjewel.
  maandag 25 januari 2021 @ 23:26:31 #63
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197643287
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:34 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Verveelt zich stierlijk daar
  woensdag 3 februari 2021 @ 14:25:47 #65
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197797584
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197798075
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:25 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Flopshow.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_197798210
Dat gaat hem niet worden zo, ook wel vrij extreem om dan meteen maar iedereen in quarantaine te gooien..
pi_197799492
Dit kan toch niet goed gaan volgende week :') wetende dat dit continent met die strenge lockdowns bij 1 besmetting meteen weer alles dicht gooit.
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:31:54 #69
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_197813031
Tuurlijk kan dit met een sisser aflopen, het is maar 1 persoon. Kans is nog steeds aanzienlijk dat de betreffende medewerker niemand anders heeft besmet. In andere Australische deelstaten zijn de uitbraken de afgelopen maanden ook beperkt gebleven tot enkele personen die in contact stonden met terugkerende reizigers. Hun strategie is er volledig op ingericht om nieuwe binnenlandse besmettingen te voorkomen en dat gaat al geruime tijd voortvarend. Ze proberen nu de veiligheidsmaatregelen op de vliegvelden en quarantainehotels verder te verbeteren (zie artikel), om te voorkomen dat er opnieuw een korte, lokale lockdown nodig is (zoals nu in Perth).

Ergste wat kan gebeuren is dat Melbourne opnieuw in (semi-)lockdown moet als er een enkele positieve gevallen bij komen. Maar de Australian Open zal hoe dan ook doorgang vinden, daar ben ik van overtuigd :)

Perth is the latest city to suffer a COVID quarantine breach. Why does this keep happening?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://theconversation.c(...)eep-happening-154375
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:36:43 #70
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_197813129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
wetende dat dit continent met die strenge lockdowns bij 1 besmetting meteen weer alles dicht gooit.
De huidige lockdown in Nederland is qua zwaarte nog altijd goed te vergelijken met die in Perth nu. Maar in plaats van vele maanden zoals in een groot deel van de EU duurt ie max. een paar weken, waardoor het draagvlak onder de bevolking om zich massaal aan de tijdelijke maatregelen te houden waarschijnlijk vele malen hoger ligt.

Ik zou wel weten wat mijn voorkeur heeft ;)
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:40:59 #71
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_197813228
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:05 schreef Marcoss het volgende:
Dat gaat hem niet worden zo, ook wel vrij extreem om dan meteen maar iedereen in quarantaine te gooien..
Het is juist dé manier om ongecontroleerde transmissie tegen te gaan (en dus een daadwerkelijke catastrofe). Werkt perfect als het niveau van besmettingen zeer laag ligt. Tennissers die nu in quarantaine zitten hebben er hooguit 24-48 last van. Als hun testen negatief uitvallen zijn ze direct weer vrij om te gaan.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_197813441
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Het is juist dé manier om ongecontroleerde transmissie tegen te gaan (en dus een daadwerkelijke catastrofe). Werkt perfect als het niveau van besmettingen zeer laag ligt. Tennissers die nu in quarantaine zitten hebben er hooguit 24-48 last van. Als hun testen negatief uitvallen zijn ze direct weer vrij om te gaan.
In de basis eens, maar het gaat hier om een toernooi van 2 weken waarin een speler 7 wedstrijden moet spelen/winnen om het toernooi te winnen. Nu is dit nog voor het toernooi, maar hoe ga je dat doen als tijdens het toernooi iemand positief test? Dan moet iedereen in quarantaine en bij een negatieve test 48 uur later mag je weer spelen? Dan kan het een heel lang toernooi worden..
  donderdag 4 februari 2021 @ 14:31:06 #73
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_197814169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]

In de basis eens, maar het gaat hier om een toernooi van 2 weken waarin een speler 7 wedstrijden moet spelen/winnen om het toernooi te winnen. Nu is dit nog voor het toernooi, maar hoe ga je dat doen als tijdens het toernooi iemand positief test? Dan moet iedereen in quarantaine en bij een negatieve test 48 uur later mag je weer spelen? Dan kan het een heel lang toernooi worden..
Ja, als een speler terwijl het toernooi bezig is positief test heeft de organisatie wel een groot probleem. De Australische regels voor nauwe contacten zullen mogelijk wat strenger zijn dan in september in de US Open bubbel, waardoor dan waarschijnlijk meer spelers getroffen worden. Het is dan maar de vraag of ze die spelers direct uit het toernooi halen (zoals tijdens de US Open wel gebeurde) of dat ze wedstrijden proberen uit te stellen. Aan dat laatste zit natuurlijk een grens.

https://www.ad.nl/tennis/(...)dubbelspel~a061adc8/

Niettemin hoeven we er denk ik niet vanuit te gaan dat het hele toernooi wordt afgelast als er een paar spelers na hun wedstrijd positief worden getest. Ik ga er toch vanuit dat de meeste spelers hun directe contacten beperkt houden, om te voorkomen dat ze onverhoopt zelf besmet raken of buiten hun schuld om gediskwalificeerd kunnen worden.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 februari 2021 @ 14:32:10 #74
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_197814196
Roooowbin als eerste vervanger voor Nadal, dat zou nog eens mooi zijn voor het Nederlandse tennis :)

https://www.ad.nl/tennis/(...)alian-open~a3ef3996/
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_197814491
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef Gretzl het volgende:
Roooowbin als eerste vervanger voor Nadal, dat zou nog eens mooi zijn voor het Nederlandse tennis :)

https://www.ad.nl/tennis/(...)alian-open~a3ef3996/
Dat blijft toch bizar, die heeft voor zowat elk groot toernooi wel ergens last van, maar tijdens het gravelseizoen loopt hij fluitend meerdere weken achter elkaar door de toernooien heen :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')