Nee, niet Roffa. Gewoon door naar Melbourne, want hij gaat dubbelen daar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooizo. Blaaskaak mag weer terug naar Roffa of woont ie daar niet meer?
Ohja dat doen ze ook nogquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zandschulpgod
[..]
Nee, niet Roffa. Gewoon door naar Melbourne, want hij gaat dubbelen daar.
fake newsquote:Op donderdag 14 januari 2021 15:57 schreef superniger het volgende:
Corona slachtoffer 2: Madison Keys.
[ twitter ]
#PrayforAndyquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:46 schreef superniger het volgende:
Andy Murray heeft corona.
[ twitter ]
Ik mis de link met Djoko even in dat artikel?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
DjokoGodWaarom niet voor alle spelers een villa met trainingsmogelijkheden?
https://www.nu.nl/sport-o(...)australian-open.html
Lekker met de privé-jet naar Australië vliegen, niks aan het handje
Je hebt gelijk, moest het artikel van #werkenbijdeNOS delen in plaats van Nu.nl:quote:Op maandag 18 januari 2021 16:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik mis de link met Djoko even in dat artikel?
quote:Nu blijkt dat Djokovic wel een brief heeft gestuurd naar de toernooidirecteur van de Australian Open, waarin hij vraagt om meer vrijheden voor de tennissers in Melbourne. Ook dat wordt hem niet in dank afgenomen.
"Dat was een egoïstische, politieke zet van Djokovic. Alleen maar bedoeld om populairder te worden", haalt de Australische oud-tennisser Sam Groth uit naar de nummer één van de wereld.
"Hij stelde voor dat de quarantaine korter zou worden en dat de spelers in privéhuizen met tennisbanen moeten kunnen zitten. Wat denkt hij nou? Dat we hier zeggen: tuurlijk, Novak, alles wat je wilt. Ongelooflijk", aldus Groth.
Blaas het lekker af, iedereen terug naar huisquote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:22 schreef Pino112 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)itief-op-coronavirus
MELBOURNE - Twee tennissers die tot het deelnemersveld behoren van de Australian Open hebben positief getest op het coronavirus. Dat hebben de gezondheidsautoriteiten in de staat Victoria dinsdag gemeld.
quote:Wat is het nu? Organisatie Australian Open fluit minister terug: “Twee positieve spelers? Dat klopt niet”
De toernooidirecteur van de Australian Open Craig Tiley heeft dinsdag op een persconferentie ontkend dat twee spelers positief hebben getest op het coronavirus. Eerder op de dag had de gezondheidsminister van de staat Victoria, Brett Sutton, dat in een verklaring nochtans meegedeeld.
Sutton zei dat drie personen een positieve controle hadden afgelegd, twee spelers van rond de 30 jaar, en een jongere vrouw van ongeveer twintig die geen speelster is. Daarmee is het aantal besmettingen bij mensen verbonden aan de Australian Open opgelopen tot zeven. Er waren in totaal al negen positieve controles, maar twee daarvan waren oude gevallen.
Maar volgens Tiley klopt de informatie over de besmette spelers niet. “Onder de zes gevallen uit het contingent van de Australian Open plus dat ene geval, een vluchtbegeleider, zijn er geen spelers”, onderstreepte hij. “Ze behoren allemaal tot de begeleiding van de profs.”
De toernooidirecteur benadrukte verder dat er voorlopig geen plannen zijn om de strikte quarantaine te verspoelen waaraan 72 spelers zich moeten houden die op een vlucht zaten waarvan iemand bij aankomst in Australië positief testte. Bij de getroffenen is onder meer Kimmer Coppejans. Zij kunnen niet genieten van de gunstmaatregel om vijf uur per dag te trainen.
quote:De Spaanse tennisster Paula Badosa (WTA-67) heeft COVID-19. Dat maakte ze donderdag via Twitter bekend. De 23-jarige Badosa verblijft in quarantaine in Melbourne, waar op 8 februari het Australian Open van start gaat.
“Ik testte positief op het virus en heb ook wel degelijk de symptomen. Ik hoop dat ik snel herstel”, twitterde Badosa. “Ik werd naar een ander hotel overgebracht, waar ik onder medische begeleiding in isolatie verblijf.”
Eerder werd bekend dat vier andere spelers voor het eerste Grand Slam van het seizoen een positieve coronatest aflegden, hun identiteit werd niet vrijgegeven.
quote:Umpire krijgt hartaanval tijdens quarantaine
Tennisumpire Carlos Bernardes heeft tijdens zijn quarantaineperiode in Melbourne een hartaanval gekregen, zo melden lokale media. Bernardes zou in orde zijn en zaterdag het ziekenhuis weer mogen verlaten. De Braziliaan Bernardes was meermaals de umpire bij een finale op een grandslamtoernooi. Zo was hij in 2011 de scheidsrechter bij de eindstrijd op Wimbledon tussen Rafael Nadal en Novak Djokovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |