Liefst op dr hoofdquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:53 schreef jameshond7 het volgende:
Iemand hier in de buurt van A'dam? Gooi alsjeblieft even een tray redbull over de schutting daar
Reclamevliegtuigje laten overvliegen "nath, redbull in de bonus bij AH!"quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:53 schreef jameshond7 het volgende:
Iemand hier in de buurt van A'dam? Gooi alsjeblieft even een tray redbull over de schutting daar
Wauwquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:55 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Nathalie wou van het boodschappen budget perse redbull hebben en begon te zeuren toen dat weg werd gehaald voor vega kaas van 50 euro enzo
Leuk ook voor der kids om te horenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:56 schreef Aggie46 het volgende:
De kinderen van Daan zitten op turnen, paardrijden en nog meer sporten. Ze is 2 uur per dag kwijt om ze te brengen en te halen.
Ze heeft het zoooo druk.
Ze gaan op wintersport en dan heeft ze het ook zoooo druk. En in de zomer naar bv Italie en dan heeft ze het zoooo druk.
Thuis en op vakantie nooit tijd voor zichzelf.
Ik vind dat ze het hoog in haar bol heeft, beetje boel luxe vrouwtje.
Vandaar ook de "Mama tijd"quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:56 schreef Aggie46 het volgende:
De kinderen van Daan zitten op turnen, paardrijden en nog meer sporten. Ze is 2 uur per dag kwijt om ze te brengen en te halen.
Ze heeft het zoooo druk.
Ze gaan op wintersport en dan heeft ze het ook zoooo druk. En in de zomer naar bv Italie en dan heeft ze het zoooo druk.
Waarom niet, het is allebei persoonlijke voorkeur/ luxe productenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WauwDat is niet met elkaar te vergelijken
Ahquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:56 schreef IkFok het volgende:
[..]
en een hint om een nederlandse vrouw eruit te sturen
Juist dat. En ze vertelde nog meer negatieve dingen over die kinderen. Trieste moeder.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:57 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Leuk ook voor der kids om te horen
Nee dat is het nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:58 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Waarom niet, het is allebei persoonlijke voorkeur/ luxe producten
Kan mij voorstellen dat 5 kids oid best zwaar is, je kan ze niet even uitzetten. leven gaat door. Maar misschien vergis ik me.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:56 schreef Aggie46 het volgende:
Ze heeft het zoooo druk.
heb ik gemist geloof ik?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Juist dat. En ze vertelde nog meer negatieve dingen over die kinderen. Trieste moeder.
Ze fluisteren...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:58 schreef TheBradgeTV het volgende:
Waarom is nou het geluid weer wegFor fucks sake.
Nou zullen die kinderen echt de streams niet checken zo als wij dat hier doen. En ik verwacht ook niet dat dit soort dingen in de uitzending komen. Maar toch is het zeker niet fraai van d'r. Had haar hoger ingeschat.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Juist dat. En ze vertelde nog meer negatieve dingen over die kinderen. Trieste moeder.
De redbull is ook ontzettend duur. Alle luxe dingen zijn haast niet te betalen die buiten het budget vallen. De vegakaas hoort eigenlijk ook bij het budget vindt ik als iemand vega is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WauwDat is niet met elkaar te vergelijken
Dan moet ze een nanny nemen of niet miepen. Vind ik.En al helemaal niet in een RLS zulke dingen zeggen.Maar das mijn mening hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:58 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat 5 kids oid best zwaar is, je kan ze niet even uitzetten. leven gaat door. Maar misschien vergis ik me.
paar weken geen red bull en ze taalt er niet meer naar. dat is geen levensstijl maar meer een soort verslaving.quote:
En gisteren nog janken over hoe jammer hij het vond dat niemand eerlijk was enzoquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze fluisteren...
Jowi is erg tactisch bezig hoor
Je verwacht het niet hèquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:00 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En gisteren nog janken over hoe jammer hij het vond dat niemand eerlijk was enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |