ja maar dan nog... 4 dagen en ik weet niet of ze die streams konden volgen toen ze in quarantaine in dat hotel zaten...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Wat dacht je van de streams?
Hun/haar achterbakse plannetjes en gebabbel, de nominaties, wie stemde op wie etc
TV maken > persoonlijke problemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:48 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Dit meisje heeft zo veel mentale problemen.. Voor de kijkcijfers is zo'n dramakanon prachtig, maar eigenlijk hoort ze hier niet te zitten.
Zo hou je het natuurlijk ook niet leuk voor de kijkersquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:51 schreef jameshond7 het volgende:
Ze mag niet praten over de psycholoog: gelijk het geluid weer uit en beeld switchen
Die is daar al vanaf dag één mee bezig.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ja, onzeker kind. Die gaat nog wel konkelen en manipuleren.
ze bogen weer over de discussie en dat dat negatief in beeld werd gebracht volgens die nieuwe meidquote:
Spullen pakken en of reageren op contact van "buiten de muren" = diskwalificatie.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:53 schreef jameshond7 het volgende:
Iemand hier in de buurt van A'dam? Gooi alsjeblieft even een tray redbull over de schutting daar
Redbull werd negatief in beeld gebracht ? Of snap ik het nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:53 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
ze bogen weer over de discussie en dat dat negatief in beeld werd gebracht volgens die nieuwe meid
Nathalie wou van het boodschappen budget perse redbull hebben en begon te zeuren toen dat weg werd gehaald voor vega kaas van 50 euro enzoquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Redbull werd negatief in beeld gebracht ? Of snap ik het niet
en een hint om een nederlandse vrouw eruit te sturenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:55 schreef puzziepie het volgende:
Theo over tactiek en het spel en wegstemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |