Snel, edit hemquote:
Gefeliciteerd!quote:
200.000.000 ste.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Roosje jij hebt de 2.000.000ste post gemaakt!!![]()
![]()
Juich hier voor @:roos94
Je kunt em nu nog editen!quote:
Ik wis gewoon de post van Roos, probleem opgelost, en ik sta open voor donatiesquote:Op maandag 21 juni 2021 21:53 schreef Salina het volgende:
SNEL IEMAND ZET EEN TR BIJ DE POST VAN ROOS, DAN KRIJGT IEMAND ANDERS HEM!
neem ze een keer mee en je hoort het vanzelfquote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:25 schreef Zana het volgende:
"Mogen" nu eigenlijk ook weer kinderen mee de supermarkt in of hele gezinnen?
Heeft dat ooit niet gemogen dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:25 schreef Zana het volgende:
Kinderen onder de twaalf mogen altijd mee, zonder kar of mondkapje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:25 schreef Zana het volgende:
Volgens mij stond er bij ons "kom alleen" en ik heb ook significant minder kinderen gezien het afgelopen jaar in de supermarkt en ook veel minder koppeltjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft dat ooit niet gemogen dan?
Dit, want iedereen moest een eigen karretje, ook kinderen onder de 12.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 06:42 schreef Zana het volgende:
[..]
Volgens mij stond er bij ons "kom alleen" en ik heb ook significant minder kinderen gezien het afgelopen jaar in de supermarkt en ook veel minder koppeltjes.
Maar dan sta je daar aan dat karretje te sjorren en naast je ook iemandquote:Op maandag 21 juni 2021 21:03 schreef Tegan het volgende:
Iedereen is hier helemaal van slag dat de karretjes weer een muntje vragen. Rustig maar.
In het afgelopen half jaar zag ik al veel stelletjes (vooral oudjes) samen boodschappen doen. soms hele gezinnen met twee karretjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:25 schreef Zana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |