abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198552051
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 15:16 schreef soapie het volgende:
Bejaardenuurtje slaat ook nergens op, dat zijn tijden dat er nog geen bejaarde op staat. Bejaarden hebben over het algemeen in de ochtend veel tijd nodig om op te starten..... Voordat de steunkousen ed. aan zijn is het rond de middag.
Niet vervelend bedoeld maar als ze thuiszorg hebben, kan dat inderdaad rustig tot 12.00 duren en dan kunnen ze niet weg.

En wie gaat er met zulk koud weer om 7 uur boodschappen halen. Waarbij je paden volstaan met palletten en het in wezen nog onveiliger is.
pi_198552216
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niet vervelend bedoeld maar als ze thuiszorg hebben, kan dat inderdaad rustig tot 12.00 duren en dan kunnen ze niet weg.

En wie gaat er met zulk koud weer om 7 uur boodschappen halen. Waarbij je paden volstaan met palletten en het in wezen nog onveiliger is.
Precies wat ik bedoelde....
pi_198552383
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:17 schreef Drass het volgende:

[..]

Dan krijg je Russische supermarkten omdat tijdens openingstijden de vakken leeg zijn..
Wij hebben hier ook een Russische supermarkt in de straat :)
https://indebuurt.nl/amst(...)t-supermarkt~192638/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198562286
Zijn de samengeschoolde kinderen al weg bij de Lidl ?
pi_198595209
quote:
Hij is stiekum toch wel leuk :D
pi_198595578
met google kan je zien hoe druk het dagelijks is, in een supermarkt en wanneer er weinig mensen zijn.
pi_198595586
quote:
Degene die dit geplakt heeft en de mensen die dit een sterke tekst vinden hebben echt het IQ van een paasei.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198596141
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:02 schreef christmastsunami het volgende:
met google kan je zien hoe druk het dagelijks is, in een supermarkt en wanneer er weinig mensen zijn.
Dat systeem gebruikte ik ook al een jaar, maar heb gemerkt dat het niet waterdicht is. Soms zegt ie 'heel rustig' en dan kom ik daar en is het dringen geblazen. of 's avonds, geeft ie aan dat het toch flink druk is, maar ik heb toch voer nodig, is die hele zaak uitgestorven.
Tap tap tap
pi_198598866
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Degene die dit geplakt heeft en de mensen die dit een sterke tekst vinden hebben echt het IQ van een paasei.
Sowieso moeten ze iedere ziekte bevestigen met een test op de een of andere manier.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198598883
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 07:38 schreef vipergts het volgende:

[..]

Sowieso moeten ze iedere ziekte bevestigen met een test op de een of andere manier.
Yup. Kanker heb je ook pas wanneer je je laat onderzoeken.
Voor die tijd kan je prima je kop in het zand steken. :Y
pi_198605782
Ik ben vanaf het begin van deze reeks al actief in dit topic.
Ondanks dat ik zelden een supermarkt bezoek.

Ben nu bij vriend en daar moet ik wel naar de supermarkt af en toe. De AH is hier letterlijk 3x struikelen en je staat middenin de zaak.

Gisteren heb ik toch wel het meest ranzige gezien. Vrouw voor mij zonder mondkapje, oké prima, likt even aan haar vingers voordat ze een plastic tasje ging pakken. Ze pakte er 1 teveel en hangt die dus weer terug.

Dit had ik voor corona trouwens ook smerig gevonden.
Blij dat ik altijd een eigen tas bij me heb :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2021 16:58:15 ]
pi_198605855
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 16:57 schreef mascara-klodder het volgende:

Ben nu bij vriend en daar moet ik wel naar de supermarkt af en toe. De AH is hier letterlijk 3x struikelen en je staat middenin de zaak.

Gisteren heb ik toch wel het meest ranzige gezien. Vrouw voor mij zonder mondkapje, oké prima, likt even aan haar vingers voordat ze een plastic tasje ging pakken. Ze pakte er 1 teveel en hangt die dus weer terug.

Daarom haal ik sowieso al nooit verse broodjes en noten bij de selfservice bij de Lidl :D daar zit ook iedereen en z'n moeder met z'n tengels aan.
Tap tap tap
pi_198605927
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 16:57 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik zag hier laatst ook eentje zonder mondmasker lopen. Heel stoer ook. :')
Ik twijfelde nog om er wat van te zeggen, maar toen ik zag dat er geen winkelmedewerker wat van zei, heb ik dat ook maar gelaten :D

99.9% loopt overigens wel met mondmasker.
pi_198606052
Mijn broertje blijft dus ook stug zonder mondkapje naar de winkel gaan. Zolang niemand er wat van zegt...
Dwars is dwars. :')
pi_198606115
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 17:20 schreef vencodark het volgende:
Mijn broertje blijft dus ook stug zonder mondkapje naar de winkel gaan. Zolang niemand er wat van zegt...
Dwars is dwars. :')
Heb je hem een laatste waarschuwing gegeven?
pi_198606146
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 17:26 schreef Nober het volgende:

[..]

Heb je hem een laatste waarschuwing gegeven?
Nee, moet hij zelf weten. ;)
pi_198606411
Hier bij de supermarkt is het niet veel anders dan een jaar geleden, nog steeds met winkelkar lopen en als je er niet bij kan dan laat je winkelkar even staan om het te pakken, waardoor je wel binnen 1,5mtr komt.

Mondkapjes? ik draag er 1 over de mond voor het idee net als vele anderen dat doen, de neus is gewoon vrij waar ik door adem, heeft nog nooit iemand wat van gezegd en deden ze dat wel dan zou ik hem wel fatzoenlijk opzetten dat dan wel weer.

De winkel kar carwash gebruikt overgens vrijwel niemand meer, heel zelden dat er iemand een hand in steekt en de winkelkar erin schuift, meeste mensen pakken zeep nadat ze boodschappen hebben gedaan richting auto ipv voordat ze de winkel in gaan.
pi_198606499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 21:47 schreef Zwolsboy het volgende:
1 zelfscanners werken soms niet goed of vallen zomaar uit
2 best veel mensen in de winkel
3 mensen welke samen boodschappen doen, stiekem 2 winkelwagens en samen lopen.
4 af en toe hamsters gespot, spreek ze toch aan medewerkers!
Ja sorry dat ik laatst 2 pakken ipv 1 pak wc papier heb meegenomen de andere pak was voor mijn moeder.
Ik zal er op letten de volgendekeer gezien ik aangezien wordt als hamster.
pi_198606552
Net was ik bij de appie op de Damstraat in Utrecht: man, wat een drukte (ja, ik was er zelf ook en droeg er dus aan bij enzo)! T blijft op zo'n moment toch wel een erg krappe supermarkt en was blij toen ik weer buiten stond.
pi_198948685
Het lijkt wel alsof er met de dag meer mongolen als een totale schlemiel met een leeg karretje achter iemand aan sloffen, omdat ze blijkbaar niet alleen willen. En dan van die sneuneuzen die eik ook wel snappen dat ze kut zijn en dan 1 dingetje in hun eigen karretje leggen en dan het andere wel vol.

Als dan een keer je stemrecht ontnomen wordt, moet je ook gewoon echt je bek houden.
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:17:11 #197
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_198949714
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 10:29 schreef Nober het volgende:
Staat in jullie supermarkten de radio ook heel zachtjes dan wel uit? :?
Nee, hier staat het gewoon aan als achtergrondmuziek. Maar telkens die reclames over dat corona beginnen nu wel erg irritant te worden.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:23:12 #198
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_198949782
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 14:04 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Klanten kunnen ook laten bezorgen. Doe ik ook. Nog nooit zo'n gemakkelijk leven gehad. Dan hoef je niet naar de supermarkt. Ok, het kost centen (abo half jaar is van 70 euro of zo), maar ja dat scheelt me veel ergernis (rondrennende kinderen, etc) en loop ik geen gevaar op besmetting.
Laten bezorgen ga ik dus nooit doen. Het kost extra geld, je moet op vaste momenten thuis zijn om te wachten op je boodschappen en het personeel pakt ook nooit de aanbiedingen, Ik ga gewoon dagelijks naar de winkel juist omdat ik de aanbiedingen en gratis producten zoek. Scheelt echt klauwen met geld.

En "gevaar op besmetting" maak ik me al geen zorgen meer over; ik heb die coronahoest inmiddels al gehad.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:51:58 #199
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198950130
Tis meestal druk als ik er ben en steeds meer mensen dragen een mondkapje op hun kin of vlak onder hun neus, zowel klanten als medewerkers. Ik vind het prima verder.
pi_198959677
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:51 schreef herverwijderd het volgende:
Tis meestal druk als ik er ben en steeds meer mensen dragen een mondkapje op hun kin of vlak onder hun neus, zowel klanten als medewerkers. Ik vind het prima verder.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zo iemand ben, maar niet omdat ik dat wil. Ik heb al verschillende mondkapjes geprobeerd, verschillende methodes om mijn brillenglazen te coaten, maar ze blijven beslaan. Ik kan gewoon niet anders dan dat ding onder mijn neus te houden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')