Niet vervelend bedoeld maar als ze thuiszorg hebben, kan dat inderdaad rustig tot 12.00 duren en dan kunnen ze niet weg.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:16 schreef soapie het volgende:
Bejaardenuurtje slaat ook nergens op, dat zijn tijden dat er nog geen bejaarde op staat. Bejaarden hebben over het algemeen in de ochtend veel tijd nodig om op te starten..... Voordat de steunkousen ed. aan zijn is het rond de middag.
Precies wat ik bedoelde....quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld maar als ze thuiszorg hebben, kan dat inderdaad rustig tot 12.00 duren en dan kunnen ze niet weg.
En wie gaat er met zulk koud weer om 7 uur boodschappen halen. Waarbij je paden volstaan met palletten en het in wezen nog onveiliger is.
Wij hebben hier ook een Russische supermarkt in de straatquote:Op zondag 7 maart 2021 10:17 schreef Drass het volgende:
[..]
Dan krijg je Russische supermarkten omdat tijdens openingstijden de vakken leeg zijn..
Hij is stiekum toch wel leukquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:31 schreef Nober het volgende:
Zwaagdijk.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Fransje53229178/status/1372953130816704520
Degene die dit geplakt heeft en de mensen die dit een sterke tekst vinden hebben echt het IQ van een paasei.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:31 schreef Nober het volgende:
Zwaagdijk.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Fransje53229178/status/1372953130816704520
Dat systeem gebruikte ik ook al een jaar, maar heb gemerkt dat het niet waterdicht is. Soms zegt ie 'heel rustig' en dan kom ik daar en is het dringen geblazen. of 's avonds, geeft ie aan dat het toch flink druk is, maar ik heb toch voer nodig, is die hele zaak uitgestorven.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:02 schreef christmastsunami het volgende:
met google kan je zien hoe druk het dagelijks is, in een supermarkt en wanneer er weinig mensen zijn.
Sowieso moeten ze iedere ziekte bevestigen met een test op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Degene die dit geplakt heeft en de mensen die dit een sterke tekst vinden hebben echt het IQ van een paasei.
Yup. Kanker heb je ook pas wanneer je je laat onderzoeken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:38 schreef vipergts het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze iedere ziekte bevestigen met een test op de een of andere manier.
Daarom haal ik sowieso al nooit verse broodjes en noten bij de selfservice bij de Lidlquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben vanaf het begin van deze reeks al actief in dit topic.
Ondanks dat ik zelden een supermarkt bezoek.
Ben nu bij vriend en daar moet ik wel naar de supermarkt af en toe. De AH is hier letterlijk 3x struikelen en je staat middenin de zaak.
Gisteren heb ik toch wel het meest ranzige gezien. Vrouw voor mij zonder mondkapje, oké prima, likt even aan haar vingers voordat ze een plastic tasje ging pakken. Ze pakte er 1 teveel en hangt die dus weer terug.
Dit had ik voor corona trouwens ook smerig gevonden.
Blij dat ik altijd een eigen tas bij me heb
Ik zag hier laatst ook eentje zonder mondmasker lopen. Heel stoer ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben vanaf het begin van deze reeks al actief in dit topic.
Ondanks dat ik zelden een supermarkt bezoek.
Ben nu bij vriend en daar moet ik wel naar de supermarkt af en toe. De AH is hier letterlijk 3x struikelen en je staat middenin de zaak.
Gisteren heb ik toch wel het meest ranzige gezien. Vrouw voor mij zonder mondkapje, oké prima, likt even aan haar vingers voordat ze een plastic tasje ging pakken. Ze pakte er 1 teveel en hangt die dus weer terug.
Dit had ik voor corona trouwens ook smerig gevonden.
Blij dat ik altijd een eigen tas bij me heb
Heb je hem een laatste waarschuwing gegeven?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:20 schreef vencodark het volgende:
Mijn broertje blijft dus ook stug zonder mondkapje naar de winkel gaan. Zolang niemand er wat van zegt...
Dwars is dwars.
Nee, moet hij zelf weten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je hem een laatste waarschuwing gegeven?
Ja sorry dat ik laatst 2 pakken ipv 1 pak wc papier heb meegenomen de andere pak was voor mijn moeder.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:47 schreef Zwolsboy het volgende:
1 zelfscanners werken soms niet goed of vallen zomaar uit
2 best veel mensen in de winkel
3 mensen welke samen boodschappen doen, stiekem 2 winkelwagens en samen lopen.
4 af en toe hamsters gespot, spreek ze toch aan medewerkers!
Nee, hier staat het gewoon aan als achtergrondmuziek. Maar telkens die reclames over dat corona beginnen nu wel erg irritant te worden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:29 schreef Nober het volgende:
Staat in jullie supermarkten de radio ook heel zachtjes dan wel uit?
Laten bezorgen ga ik dus nooit doen. Het kost extra geld, je moet op vaste momenten thuis zijn om te wachten op je boodschappen en het personeel pakt ook nooit de aanbiedingen, Ik ga gewoon dagelijks naar de winkel juist omdat ik de aanbiedingen en gratis producten zoek. Scheelt echt klauwen met geld.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:04 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Klanten kunnen ook laten bezorgen. Doe ik ook. Nog nooit zo'n gemakkelijk leven gehad. Dan hoef je niet naar de supermarkt. Ok, het kost centen (abo half jaar is van 70 euro of zo), maar ja dat scheelt me veel ergernis (rondrennende kinderen, etc) en loop ik geen gevaar op besmetting.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zo iemand ben, maar niet omdat ik dat wil. Ik heb al verschillende mondkapjes geprobeerd, verschillende methodes om mijn brillenglazen te coaten, maar ze blijven beslaan. Ik kan gewoon niet anders dan dat ding onder mijn neus te houden...quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:51 schreef herverwijderd het volgende:
Tis meestal druk als ik er ben en steeds meer mensen dragen een mondkapje op hun kin of vlak onder hun neus, zowel klanten als medewerkers. Ik vind het prima verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |