Komt ze eigenlijk in de tv uitzendingen, kijk alleen de stream. Kan me niet voorstellen dat ze haar veel in beeld nemen als ze maar een half uurtje hebben.quote:
Het viel niet mee om 'pure' vrouwen te vinden voor BB kennelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
Een Tatoe op je enkel, really? Soms ben ik ineens verdrietig
"Het is precies gewoon één grote reclamestunt van Red Bull.”quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:50 schreef D. het volgende:
Ik was even weg, ging het nou echt weer over Red Bull?
Zijn Liese en Jill nog niet tattooloos?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Het viel niet mee om 'pure' vrouwen te vinden voor BB kennelijk
Niet zichtbaar in beeld geweest denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:56 schreef JACM het volgende:
[..]
Zijn Liese en Jill nog niet tattooloos?
Ik hoop het maar. Ik zou het zo'n domper vinden bij Liese..quote:
Het is een domper bij iedere vrouw, maar bij de ene wat meer dan de anderquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Ik zou het zo'n domper vinden bij Liese..
Vraag me wel af wat deze GIF dan doetquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Ik zou het zo'n domper vinden bij Liese..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Lijken wel biechthokjes, al gebeurt daar meer.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een domper bij iedere vrouw, maar bij de ene wat meer dan de ander
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:01 schreef JACM het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat deze GIF dan doetGebarentaal voor hamsteren in België?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:01 schreef JACM het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat deze GIF dan doetLelijk afgewerkt zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
1 biertje ... 2 rode wijn en wat witte en dan zijn het glaasjes van 20ml? ... 1 keer nippen en dan is het ook op! Dronken worden van dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |