Likkende Lassie.. De FOK!-user die de Gouden Kooi werd uitgezet omdat-ie handtastelijk werd met Amanda.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:33 schreef Jian het volgende:
Strebertje die Jowi. Kijk mij eens druk bezig zijn voor de groep, nu mag ik zeker wel blijven, hč. Likkende lassie !
Toen bestond het nog wel?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies, vermaakt daar ten tijde van DGK...
gouden tijden iddquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Likkende Lassie.. De FOK!-user die de Gouden Kooi werd uitgezet omdat-ie handtastelijk werd met Amanda.
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso een telefoon in een restaurant 'not done', tenzij je samen iets bespreekt en er iets opgezocht moet worden ofzo
We waren uit eten met mijn moeder en haar partner. Moest ik hen erop wijzen dat ze hun telefoon weg moesten leggenquote:
Ik heb er maar 1quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
Jowie scharrelt nog wat rond. Stream 2 is Thomas slapend
Belg zeker???quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1
Niet dat Thomas slapend iets is wat ik wil zien
Voor sommige mensen zijn het Internetgoden..... tot ze je een keer vermanend toespreken daarna deugen ze niet en scheld je nacht aan nacht , bezopen het forum vol.quote:
Ik weet niet precies waarom het is opgedoekt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Toen bestond het nog wel?
Waarom nu niet meer? Te weinig animo?
Nouja, als ik zo lees hoeveel kosten erbij komen kijken om zoiets draaiende te houden als het eenmaal een beetje bezoekers trekt, dan ligt het wellicht daar aanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarom het is opgedoekt.
O, echtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor sommige mensen zijn het Internetgoden..... tot ze je een keer vermanend toespreken daarna deugen ze niet en scheld je nacht aan nacht , bezopen het forum vol.
Dat zei ik vanmiddag ook alquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:52 schreef Shenti het volgende:
Ik vind het een gemiste kans dat we niet zelf uit alle camera’s kunnen kiezen welke we willen uitvergroten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |