Ik ga zeker jouw raad niet opvolgen. Gewoon mijn mening. Staat u mijn mening niet aan? Pech voor u dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klaag dan ook niet. Druk die streams dan uit en je bent weer zen. Gratis tip en hoef er niets voor te hebben.
Toen ik ooit in een restaurant mijn telefoon pakte om Utopia te streamen kon dat de goedkeuring van mijn vriendin niet echt wegdragen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet. Deed ik vroeger wel, maar in de auto toch maar ogen op de weg
Ik heb er niet lang gezeten meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel jammer, want dat was ook een leuk forum.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou je gezien je persoonlijke aanval niet zeggen
Zorgt er volgens mij voor, dat de druk op zijn longen minder is, en er minder kans is dat je gaat snurkenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel waar. Bizarre positie om in slaap te vallen.
Zeg maar jij en ach laat lekker gaan joh.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:37 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Ik ga zeker jouw raad niet opvolgen. Gewoon mijn mening. Staat u mijn mening niet aan? Pech voor u dan.
Hmmm ik heb hoop nu ... met verkeerde mods loopt het echt kut! Maar nu heb ik er wel vertrouwen in ... Danny zelf loopt mee ( Maar bij die denk ik ook van (volg jij wel alles?) ...not) De rest van de mods waar ik doorheen scrol denk ik ook van Oke ... Oke en Oke ...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:16 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Half waar, ik volg het ook irl met andere mensen. Maar Fok is zeker een belangrijk onderdeel.
Ik vind sowieso een telefoon in een restaurant 'not done', tenzij je samen iets bespreekt en er iets opgezocht moet worden ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toen ik ooit in een restaurant mijn telefoon pakte om Utopia te streamen kon dat de goedkeuring van mijn vriendin niet echt wegdragen.![]()
Ze zei niets, maar de blijk in haar ogen zei me zoiets dat het toch maar beter was om die telefoon maar weer gauw in mijn sjakosj voor onze Vlaamse vriendente steken.
Absoluut, geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zeg maar jij en ach laat lekker gaan joh.
Mods zijn ook maar mensenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Hmmm ik heb hoop nu ... met verkeerde mods loopt het echt kut! Maar nu heb ik er wel vertrouwen in ... Danny zelf loopt mee ( Maar bij die denk ik ook van (volg jij wel alles?) ...not) De rest van de mods waar ik doorheen scrol denk ik ook van Oke ... Oke en Oke ...
Er waren meerdere keuzes op dat moment. Wat is die Jowie bezig. Heeft hij iets te bewijzen?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er niet lang gezeten meen ik me te herinneren
Volgens mij zat ik er gelijk bij de oprichting, omdat veel mensen waar ik leuk mee gechat had daar verder gingen, maar omdat het uiteindelijk een wat slap aftreksel van Fok leek te worden ben ik maar gewoon hier gebleven
quote:
VOL was een afsplitsing van FOK! Toch waren de onderlinge banden nooit onprettig.quote:
Ik was hier begonnen, dus toch maar weer terugquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er waren meerdere keuzes op dat moment. Wat is die Jowie bezig. Heeft hij iets te bewijzen?
Ik was met genealogie bezig, en heb toen een account aangemaakt om mensen aan te kunnen sprekenquote:
Precies, vermaakt daar ten tijde van DGK...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
VOL was een afsplitsing van FOK! Toch waren de onderlinge banden nooit onprettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |