SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
En verliezen ze ondertussen hun baanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja net zoals die complotgekkies. Denk je ook nah menen ze niet hoor. Ondertussen bestormen ze the capitol
Aardbeienijs staat klaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja net zoals die complotgekkies. Denk je ook nah menen ze niet hoor. Ondertussen bestormen ze the capitol
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja precies, uitroeien die totale onzin.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Even een beetje rustig aan he Dolfje ...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, uitroeien die totale onzin.
Dat klinkt als een aparte combinatiequote:
Maar wel lekkerquote:
En hoeveel was het?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Graag giechelende vriendin van mijn zus doet aan voetreflextherapie en krijgt daar nog subsidie voor ook, zat op een verjaardag tegen me te beweren dat ze leverkanker ook wel kon weg masseren, dat viel nog niet mee hoor want daar had niet iedereen de gave voor, heb haar een kwartier uit laten raaskallen ook al stonk ze uit haar mond naar schimmelkaas en haar daarna gevraagd wat het kost om in haar mond te plassen, opbokken met die totale onzin.
Das niet lief hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Graag giechelende vriendin van mijn zus doet aan voetreflextherapie en krijgt daar nog subsidie voor ook, zat op een verjaardag tegen me te beweren dat ze leverkanker ook wel kon weg masseren, dat viel nog niet mee hoor want daar had niet iedereen de gave voor, heb haar een kwartier uit laten raaskallen ook al stonk ze uit haar mond naar schimmelkaas en haar daarna gevraagd wat het kost om in haar mond te plassen, opbokken met die totale onzin.
Weet je waar ik laatst pas achter kwam, aardbeien met balsamicoazijn eroverheen, dat is best nog wel lekker.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je waar ik laatst pas achter kwam, aardbeien met balsamicoazijn eroverheen, dat is best nog wel lekker.
Ja of over chocolade-ijs heen, nu ben ik toch wel van de extreme smaken tegenover elkaar in de juiste verhoudingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb wel eens in een restaurant ijs met balsamico gehad. Wel die extreem plakkerige balsamico
Hmm.. chocoladijs weet ik niet of dat werkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of over chocolade-ijs heen, nu ben ik toch wel van de extreme smaken tegenover elkaar in de juiste verhoudingen.
Biest?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm.. chocoladijs weet ik niet of dat werkt.
Had een tijd geleden ijs van biest. Dat was goei poeieren ik ben niet echt een ijs eter verder.
Ok dit wist ik dus serieus niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Colostrum
melk dat er in de 1 24u na bevalling uit komt.
Die cremeversie over meloen met feta.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je waar ik laatst pas achter kwam, aardbeien met balsamicoazijn eroverheen, dat is best nog wel lekker.
Is nog een tijdje heel hip geweest om dat dus overal op te mikken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die cremeversie over meloen met feta.
Ik heb hem ook met framboos liggen voor toetjes.
Ik wil hier een schunnige huehue opmerking bij maken, maar gaan zin in.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
doe danquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil hier een schunnige huehue opmerking bij maken, maar gaan zin in.
Dacht al dat ik iets hips had.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat meer met creme over meloenen, maar ok.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat meer met creme over meloenen, maar ok.
Daarmee moet je naar de dokter denk ik.quote:
Je komt er zelf mee he Pedro.quote:
Ik zie ballie niet zozeer als bezit.quote:
Ik?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ergens ook wel vatbaar voor die onzin, ja hč?
Meh liever de 911 of 956/550 spiderquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog een kever uit 1970 te koop
Ja snap ikquote:
Ja letterlijk zowat wel, ok dat lieg ik dat is mijn huis en eigenlijk dat zelfs niet eens maar ik denk mijn band met sommige mensen om me heen, ja dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar wat is jouwe dan?
(Je nieuwe auto hé?)
Met kinderen krijg je een enorm sterke band, maar dat is ook iets ingeprogrammeerds biologisch geactiveerd denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja letterlijk zowat wel, ok dat lieg ik dat is mijn huis en eigenlijk dat zelfs niet eens maar ik denk mijn band met sommige mensen om me heen, ja dat weet ik wel zeker.
Buiten mijn hond zijn de meeste dingen best makkelijk vervangbaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel een mooie ergens maar ik ga hetzelfde niet zeggen over mijn kutkat
Snap ik denk ik wel, in theorie dan, twee elftallen aan stiefkinderen gehad wel maar dat is toch andersquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met kinderen krijg je een enorm sterke band, maar dat is ook iets ingeprogrammeerds biologisch geactiveerd denk ik.
Ja vrij simpel toch, alles wat geld kost kun je vervangen met eventueel wat extra aanzet maar de banden met levende wezens is toch wat anders.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buiten mijn hond zijn de meeste dingen best makkelijk vervangbaar.
Aantal vriendschappen zijn ook niet zo eenvoudig in te wisselen.
Dit geldt zeker niet voor alle fokkers denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vrij simpel toch, alles wat geld kost kun je vervangen met eventueel wat extra aanzet maar de banden met levende wezens is toch wat anders.
Kan ik wel geld hebben maar dat is toch onbetaalbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit geldt zeker niet voor alle fokkers denk ik.
Meeste tijd. 2 dagen per week hier, af en toe de weekenden. Nu ze weer in de buurt woont wat makkelijker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aaahww
En nou heeft je ex dan nog steeds je hond?
Dit lijkt me eigenlijk dan weer niksquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste tijd. 2 dagen per week hier, af en toe de weekenden. Nu ze weer in de buurt woont wat makkelijker.
deeltijdhontquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste tijd. 2 dagen per week hier, af en toe de weekenden. Nu ze weer in de buurt woont wat makkelijker.
Pfffquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar heb ook nog vaste lasten die ik niet kan opzeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Jackpot?quote:
Gewoon een jankbalquote:Op zaterdag 9 januari 2021 07:41 schreef crv het volgende:
Diekw
si heeft toch nu echt wel bewezen dat ie puur een relschopper is en schijt heeft aan blanken
Oftewel hij is zelf een rascist
https://nos.nl/l/2363595
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:47 schreef Karzai het volgende:
Gedouched, fresh dressed like a million bucks, ready to RUUUUUUUUUUUUUMBLE!!
ik moet zo weer met de scooter.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:31 schreef Karzai het volgende:
Frisjes buiten,er lag een laagje ijs op de gracht en er werd drifig aan autoruiten gekrabt
Hier ook laagje ijs op de dingenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Zo aan zee zal het toch wel meevallen.
Hier ligt het ook wit hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Zo aan zee zal het toch wel meevallen.
heb je in Rotterdam een berging?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
maar hij zal vanaf maandag tot en met vrijdag stil staan denk ik
ja maar denk dat ik misschien al veel winst haal als ik alarm er uithaalquote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je in Rotterdam een berging?
zou ik niet doen, maar goed moet je met je verzekering checken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar denk dat ik misschien al veel winst haal als ik alarm er uithaal
Ja het alarm staat ook niet aanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou ik niet doen, maar goed moet je met je verzekering checken.
Ik betaal nu iets meer huur, maar heb wel een grote garage in de kelder. Wel ideaal voor de Peugeot.
Al zit ik sinds deze week wel met de gedachte te spelen om de Peugeot en de Nissan weg te don en er een VW Amarok voor terug te halen, waar ik dan ook m'n privé kilometers tijdelijk mee ga rijden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het alarm staat ook niet aanMaar het trekt die accu leeg heb ik het idee.
Maar ik heb geen auto he dus hoef geen garage
oh sowieso.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]maar het feit dat je iets binnen kan zetten is al veel beter voor de levensduur.
Was ik weg danquote:
Zomers ook wel hoorquote:
Schaatsenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n balkon is bedekt met een laagje ijs.
Dit is perfect wandelweer, ijskoud, geen wind en volle zonquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is perfect wandelweer, ijskoud, geen wind en volle zon
Aansteller.quote:
Handschoenen aan en gaanquote:
alsof ze dat daaar aan hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.feestbazaar.n(...)nt=Ad%20group%20%231
klopt maar na volgepompt te zijn met medicijnen en een koffer vol voor thuis mee, kon ik naar huisquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je van de week in het ziekenhuis lag omdat je wat aan je rug had?
zichzelf "in de voet" geschotenquote:
Ik ga toch niet op dat ding zitten joh, krijg al een koude kont van de gedachte op dat bevroren zadel te gaan zittenquote:
Aansteller.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch niet op dat ding zitten joh, krijg al een koude kont van de gedachte op dat bevroren zadel te gaan zitten
it giet oanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:30 schreef Karzai het volgende:
Zonnetje schijnt nu lekker, het wordt 4 graden vandaag. Blijft nog wel even liggen dat ijs
De incapabele mentaal uitgedaagde klaphark uitgehangen https://nos.nl/artikel/23(...)pname-te-wissen.htmlquote:
Ik ga zo wel gewoon lopen, en dan vanmiddag gewoon lekker in de warme autoquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aansteller.
handschoenen aan en gaan
Nee, veel te specifiek, ik wens gewoon minder invloed van welke religie dan ookquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://nos.nl/l/2363627
Stemmen jullie ook voor een Ministerie van Deislamisering en remigratie?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, veel te specifiek, ik wens gewoon minder invloed van welke religie dan ook
inderdaad alle gelovigen het land uitquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is natuurlijk inspelen op de onderbuik gevoelens van tokkie volk.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://nos.nl/l/2363627
Stemmen jullie ook voor een Ministerie van Deislamisering en remigratie?
probleem lost zichzelf op bedoel je dus?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:59 schreef crv het volgende:
Hoe willen ze trouwens alle moslims prikken, want die moeten een halal goedgekeurd vaccin hebben
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Weer een nieuwe dag met de kans dat gnoom van de trap flikkert
*fingers crossed*
Sorry, niet leverbaar.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:59 schreef crv het volgende:
Hoe willen ze trouwens alle moslims prikken, want die moeten een halal goedgekeurd vaccin hebben
las gister een artikel dat een vaccin in indonesie halal goedgekeurd wasquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem lost zichzelf op bedoel je dus?
Jammer dit.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:01 schreef crv het volgende:
[..]
las gister een artikel dat een vaccin in oindonesie halal goedgekeurd was
maar moest ook nog door de autoriteiten goedgekeurd wordenquote:
op een moment dat jij niet thuis bent, hij niet vermist wordt en lekker gaat liggen stinken een paar weken?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Weer een nieuwe dag met de kans dat gnoom van de trap flikkert
*fingers crossed*
nee heb ik alsnog last van hem :pquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
op een moment dat jij niet thuis bent, hij niet vermist wordt en lekker gaat liggen stinken een paar weken?
Dit.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
en dan door het plafond heen druppen in haar gezichtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
op een moment dat jij niet thuis bent, hij niet vermist wordt en lekker gaat liggen stinken een paar weken?
en in ergste geval komt er dan een fokker boven je wonen.. ben je weer terug bij afquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb ik alsnog last van hem :p
Had meer gedacht aan de manier waarop die wat dingen breekt en tijdelijk niet kan bewegenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
en in ergste geval komt er dan een fokker boven je wonen.. ben je weer terug bij af
Die is niet lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb elke dag kwark bij het ontbijt, meestal gewoon huismerk AH. Voor de variatie koop ik regelmatig andere kwark die dan in de bonus is, deze week had ik Alpro gekocht, dat ga ik dus ook niet meer doen
Bestellen danquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:14 schreef Amarantha het volgende:
Zin in donuts. Gr vanuit mijn heerlijke warme bed.
dat is soya kwark toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb elke dag kwark bij het ontbijt, meestal gewoon huismerk AH. Voor de variatie koop ik regelmatig andere kwark die dan in de bonus is, deze week had ik Alpro gekocht, dat ga ik dus ook niet meer doen
Ja stond ik niet zo bij stil, maar weet ik tenminste dat ik die nooit meer hoef te kopenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is soya kwark toch?
maar die is vies idd
al doende leert menquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja stond ik niet zo bij stil, maar weet ik tenminste dat ik die nooit meer hoef te kopen
Bwehh nepkwark.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
Volgende week is gelukkig de Skyr in de bonus, deze https://www.ah.nl/product(...)-skyr-creamy-naturelquote:
Maar dan moet je naar buitenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ga straks wel naar de Lidl.
Skyr is wel lekker. Die van Isey vind ik net iets lekkerder maar die is enorm duur.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week is gelukkig de Skyr in de bonus, deze https://www.ah.nl/product(...)-skyr-creamy-naturel
Maar dan moet je naar buitenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:
zijn de lidl donuts beetje goed dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die met vanille.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn de lidl donuts beetje goed dan?
De zon schijnt in ieder geval.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zouitgeslapen
![]()
Het daglicht is alweer 1:57 langer dan gisteren en vandaag schijnt het zonnetje zelfs![]()
![]()
De term "to testify" gaat terug op het Romeinse gebruik dat mannen voor het gerecht hun ballen (testes) aanraakten als ze een eed aflegden.
Goedemorgen
Jaloers! Heerlijk joh!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:44 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes vanaf de skipiste![]()
[ afbeelding ]
Als je nou niet zo lang zou slapen had je meer plezier van dat extra daglichtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zouitgeslapen
![]()
Het daglicht is alweer 1:57 langer dan gisteren en vandaag schijnt het zonnetje zelfs![]()
![]()
De term "to testify" gaat terug op het Romeinse gebruik dat mannen voor het gerecht hun ballen (testes) aanraakten als ze een eed aflegden.
Goedemorgen
Ja goed, heb hem uiteindelijk gewonnen, voor een schappelijk bedragquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:44 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je gekochtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed, heb hem uiteindelijk gewonnen, voor een schappelijk bedrag
Als mijn lijf slaap nodig heeft dan is dat het. Volledig brak "genieten" van daglicht werkt ook nietquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:45 schreef kwiwi het volgende:
Als je nou niet zo lang zou slapen had je meer plezier van dat extra daglicht
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed, heb hem uiteindelijk gewonnen, voor een schappelijk bedrag
Biljetje voor mijn verzameling natuurlijkquote:
De een staat boven op de mooiste berg in de zon, da ander komt net zijn nest uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:44 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk toch, die mix van verschillende mensen hierquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De een staat boven op de mooiste berg in de zon, da ander komt net zijn nest uit.
Doe voor mij maar croissantsquote:
En ik heb er 4 uur werk opzittenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De een staat boven op de mooiste berg in de zon, da ander komt net zijn nest uit.
Oh wow dat is wel erg koud!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Het is hier -15 trouwens, kan net m’n warme chocomel zonder handschoenen drinken
Wat een slechte service in hotel amaquote:
Hoezo? Ik ben goed voor de persoon voor wie ik goed moet zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een slechte service in hotel ama
Ze is dan ook de koffieshopuitbater he?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een slechte service in hotel ama
En beweer je nou dat ik dat niet benquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben goed voor de persoon voor wie ik goed moet zijn.
En dan kan ze geen croissants voor me maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze is dan ook de koffieshopuitbater he?
Brownies dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze is dan ook de koffieshopuitbater he?
Polenhotel hebben wequote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij hebben we geen hotel in het dorp toch?
Nou ja ze heeft het druk zat denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
En beweer je nou dat ik dat niet ben![]()
[..]
En dan kan ze geen croissants voor me maken?
Poolse croissantjes, smaakt dat een beetje?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja.Naja misschien kan Dudor daar croissantjes halen?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
En beweer je nou dat ik dat niet ben![]()
Dit breekt mijn hart. Ik dacht dat wij wat speciaals samen haddenquote:
Beetje muf verwacht ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Poolse croissantjes, smaakt dat een beetje?
Zomerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Kan echt niet wachten tot ik weer in deze kamer kan zitten met het raam helemaal open.
Lekker binnen zitten onder een dekentje met warme drank dusquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:06 schreef bitterbal het volgende:
het is koud buiten
ik herhaal koud buiten
Bedankt voor de info, ik ga zo naar de supermarkt, neem wel handenwarmers mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:06 schreef bitterbal het volgende:
het is koud buiten
ik herhaal koud buiten
gewoon fris joh.. koud hebben ze het in spanje met -10quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:06 schreef bitterbal het volgende:
het is koud buiten
ik herhaal koud buiten
Zijn dat van die dingen waarin je knijpt dat ze warm worden?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, ik ga zo naar de supermarkt, neem wel handenwarmers mee.
Lente is ook goed. Hartje zomer is het in deze kamer tering heet.quote:
wat voor? met zo'n metalen dingetje?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ben helemaal fan van die dingen, heb er 7 en gebruik ze echt veel.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn dat van die dingen waarin je knijpt dat ze warm worden?
Yep met zo'n metalen muntje. Gebruik ze bijvoorbeeld ook in bed als ik een koude hand heb van het boek vasthoudenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor? met zo'n metalen dingetje?
Hier is het nu overal wel koud, maar in de zomer gelukkig ook aan de koele kant.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lente is ook goed. Hartje zomer is het in deze kamer tering heet.Het is eigenlijk maar paar maanden per jaar echt goed te doen. (Gelukkig rest van het huis minder koud en heet)
Das wel bizar.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg het hier (in mijn computer/hobbykamer) nu niet warmer dan 18 graden en in de zomer tikt het hier bijna de 39 aan.
Enkelglas, plat dak en geen muren van buren om deze kamer heen. Rest van het huis heeft dat allemaal niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das wel bizar.
Kunnen ze gelijk naar kijken als ze voor je vloerplant komen
waarom zouden ze het verplicht moeten vervangen voor dubbelglas?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik las wel als je raam ineens per ongeluk kapot is dat de woningbouw het verplicht moet vervangen voor dubbelglas. Raam kraakt altijd wel hard als ik het droogmaak enz. Misschien keertje per ongeluk te veel druk zetten?
"Goed hoor mefrauwtje, half maart heeft onze monteur weer tijd. Wat zegt u? Winter? Ja haha kloptquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik las wel als je raam ineens per ongeluk kapot is dat de woningbouw het verplicht moet vervangen voor dubbelglas. Raam kraakt altijd wel hard als ik het droogmaak enz. Misschien keertje per ongeluk te veel druk zetten?
Omdat woningbouw het niet meer mag vervangen voor enkelglas.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zouden ze het verplicht moeten vervangen voor dubbelglas?
Dat geloof ik niet, ze zijn er altijd wel snel bij.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Goed hoor mefrauwtje, half maart heeft onze monteur weer tijd. Wat zegt u? Winter? Ja haha klopt"
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Goed hoor mefrauwtje, half maart heeft onze monteur weer tijd. Wat zegt u? Winter? Ja haha klopt"
Liever beetje huurverhoging, betaal al weinig huur dus die paar euro maakt het verschil niet.quote:
Als je je ruit ingooit. Doe het van buiten naar binnen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:11 schreef Amarantha het volgende:
In de zomer is het misschien minder verdacht.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Alleen heb ik recent gebeld of ze mijn glas willen vervangen dus ik ga dit plan wel volgende winter in werking zetten. Of naja herfst.
Haha, goeie.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de zomer is het misschien minder verdacht.
Hmm dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de zomer is het misschien minder verdacht.
Ja dan heb je tenminste de glassplinters in je voeten in plaats van in het grasquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je je ruit ingooit. Doe het van buiten naar binnen.
hmm even gegoogledquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat woningbouw het niet meer mag vervangen voor enkelglas.
quote:De verhuurder moet dus meewerken aan het plaatsen van dubbelglas, maar mag hiervoor in ruil de huur verhogen.
Maak er een fitness-ruimte van. Heb je geen last van de kou.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap ook gewoon niet waarom deze kamer enkelglas heeft nog. Rest van het huis is allemaal al een keer vervangen voor dubbelglas.
Nee ik wil juist hier zitten en niks doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Maak er een fitness-ruimte van. Heb je geen last van de kou.
En het leuke is dat het op termijn goedkoper is voor zowel de verhuurder als de huurder.quote:
YESSSSquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
naaah match op tinder.
die jongen heeft gewoon zijn eigen bungalow op dat ene eiland in thailand
Verzekering gelooft het net iets minder snel als je zegt dat je ruit ingegooid is en de steen ligt buiten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan heb je tenminste de glassplinters in je voeten in plaats van in het gras
Werk en geluk in de liefde. 2021 is jouw jaar.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
naaah match op tinder.
Dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verzekering gelooft het net iets minder snel als je zegt dat je ruit ingegooid is en de steen ligt buiten.
Als ik minder betaal voor mijn gasrekening dan vind ik beetje huurverhoging geen ramp hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het leuke is dat het op termijn goedkoper is voor zowel de verhuurder als de huurder.
als dat zo zou zijn voor de verhuurder zou je verwachten dat ze zelf een initiatief starten om te verduurzamenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het leuke is dat het op termijn goedkoper is voor zowel de verhuurder als de huurder.
Nee maar serieus wat wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat snap ik ook welIngooien is ook niet echt het te volgen plan natuurlijk.
Van die nepvoetenstappen maken met wolvenpoten en wat plukken grijs haar her en der verspreiden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verzekering gelooft het net iets minder snel als je zegt dat je ruit ingegooid is en de steen ligt buiten.
Gelijk vastleggen en verhuizenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
naaah match op tinder.
Ok, dit wordt hem.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
naaah match op tinder.
Kamer aan het vegen en ineens ging je met de achterkant door het raam. Oeps.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar serieus wat wel.Ik wil misschien serieus dit plan wel doen dit jaar ergens maar ja hoe kan je raam ineens kapot gaan.
Tot het laatste drupje leeg maken die hap, zo'n kans krijg je nooit meerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
naaah match op tinder.
Het vereist natuurlijk wel het eenmalig overwinnen van een nader te bepalen dosis lamlendigheid. Misschien heeft dat er wat mee te makenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn voor de verhuurder zou je verwachten dat ze zelf een initiatief starten om te verduurzamen
Nice met dit soort tips kan ik wel iets.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kamer aan het vegen en ineens ging je met de achterkant door het raam. Oeps.
Ongelukjes gebeuren. Of hij waaide heel hard dicht
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Welke Fokker heeft een Finder profiel aangemaakt waarbij hij doet alsof hij een bungalow in Thailand heeft?
Zijn favoriete snack is vast ook een bitterbal.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Welke Fokker heeft een Finder profiel aangemaakt waarbij hij doet alsof hij een bungalow in Thailand heeft?
Het gaat hier niet over Pucket he?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zijn per slot van rekening neukeilanden.
LTVDK natuurlijk, dit is zijn huwelijkscadeauquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen idee, nooit geweest ook. Ik was aan de andere kant een paar keer. Koh Chang enzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over Pucket he?
Smoothquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LTVDK natuurlijk, dit is zijn huwelijkscadeau
Nja niet alle Thaise eilanden zijn neukeilanden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geen idee, nooit geweest. Ik was aan de andere kant een paar keer. Koh Chang enzo.
Niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nja niet alle Thaise eilanden zijn neukeilanden.
Zal leuk zijn, 1e date, blijkt het inderdaad @LTVDK te zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LTVDK natuurlijk, dit is zijn huwelijkscadeau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in ieder geval uitgekeken op Thailand. Bovendien kan men overal in de wereld sex hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nja niet alle Thaise eilanden zijn neukeilanden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Is een bungalow bezitten op een seksindustrie eiland een goede zaak?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Tering wat een kippenhokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal US wel zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel bijzonder dit. WE zijn dus ook op het zelfde moment op het eiland geweest
Ziet er niet uit alsof er elektriciteit of riolering is?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
Zon huisje zal niet zoveel kosten maar denk dat je het samen met een thai moet doen en wel grote risico loopt het kwijt te raken.
hij heeft nog geen realdonaldtrumpv2 account?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Toch wel jammer dat ik nu niet meer naar de mental breakdowns kan kijken van Trump op Twitter.
Ja heb filmpje van de binnenkant. Is er wel. Maar dit soort huisjes zijn over het algemeen wel basic ja. Typisch thaiquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er niet uit alsof er elektriciteit of riolering is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |