SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
En verliezen ze ondertussen hun baanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja net zoals die complotgekkies. Denk je ook nah menen ze niet hoor. Ondertussen bestormen ze the capitol
Aardbeienijs staat klaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja net zoals die complotgekkies. Denk je ook nah menen ze niet hoor. Ondertussen bestormen ze the capitol
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja precies, uitroeien die totale onzin.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Even een beetje rustig aan he Dolfje ...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, uitroeien die totale onzin.
Dat klinkt als een aparte combinatiequote:
Maar wel lekkerquote:
En hoeveel was het?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Graag giechelende vriendin van mijn zus doet aan voetreflextherapie en krijgt daar nog subsidie voor ook, zat op een verjaardag tegen me te beweren dat ze leverkanker ook wel kon weg masseren, dat viel nog niet mee hoor want daar had niet iedereen de gave voor, heb haar een kwartier uit laten raaskallen ook al stonk ze uit haar mond naar schimmelkaas en haar daarna gevraagd wat het kost om in haar mond te plassen, opbokken met die totale onzin.
Das niet lief hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Graag giechelende vriendin van mijn zus doet aan voetreflextherapie en krijgt daar nog subsidie voor ook, zat op een verjaardag tegen me te beweren dat ze leverkanker ook wel kon weg masseren, dat viel nog niet mee hoor want daar had niet iedereen de gave voor, heb haar een kwartier uit laten raaskallen ook al stonk ze uit haar mond naar schimmelkaas en haar daarna gevraagd wat het kost om in haar mond te plassen, opbokken met die totale onzin.
Weet je waar ik laatst pas achter kwam, aardbeien met balsamicoazijn eroverheen, dat is best nog wel lekker.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je waar ik laatst pas achter kwam, aardbeien met balsamicoazijn eroverheen, dat is best nog wel lekker.
Ja of over chocolade-ijs heen, nu ben ik toch wel van de extreme smaken tegenover elkaar in de juiste verhoudingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb wel eens in een restaurant ijs met balsamico gehad. Wel die extreem plakkerige balsamico
Hmm.. chocoladijs weet ik niet of dat werkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of over chocolade-ijs heen, nu ben ik toch wel van de extreme smaken tegenover elkaar in de juiste verhoudingen.
Biest?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm.. chocoladijs weet ik niet of dat werkt.
Had een tijd geleden ijs van biest. Dat was goei poeieren ik ben niet echt een ijs eter verder.
Ok dit wist ik dus serieus niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Colostrum
melk dat er in de 1 24u na bevalling uit komt.
Die cremeversie over meloen met feta.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je waar ik laatst pas achter kwam, aardbeien met balsamicoazijn eroverheen, dat is best nog wel lekker.
Is nog een tijdje heel hip geweest om dat dus overal op te mikken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die cremeversie over meloen met feta.
Ik heb hem ook met framboos liggen voor toetjes.
Ik wil hier een schunnige huehue opmerking bij maken, maar gaan zin in.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
doe danquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil hier een schunnige huehue opmerking bij maken, maar gaan zin in.
Dacht al dat ik iets hips had.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat meer met creme over meloenen, maar ok.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat meer met creme over meloenen, maar ok.
Daarmee moet je naar de dokter denk ik.quote:
Je komt er zelf mee he Pedro.quote:
Ik zie ballie niet zozeer als bezit.quote:
Ik?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ergens ook wel vatbaar voor die onzin, ja hè?
Meh liever de 911 of 956/550 spiderquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog een kever uit 1970 te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |