Goed zo. Van de Erasmusbrug springen schijnt niet altijd even effectief te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:35 schreef TARDIS het volgende: [..] Ik snijd altijd in de lengte van mijn arm.
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Goed zo. Van de Erasmusbrug springen schijnt niet altijd even effectief te zijn.
Hier mag je geen grapjes over maken Hansquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Goed zo. Van de Erasmusbrug springen schijnt niet altijd even effectief te zijn.
Graag gedaan @Dannyquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:37 schreef TARDIS het volgende:
Danny geniet van elke nieuwe traffic in de KLB sc.
Enige SC van kwaliteit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:37 schreef TARDIS het volgende:
Danny geniet van elke nieuwe traffic in de KLB sc.
hopelijk zijn je armen breder dan je buik want anders heb je na 2 verticale sneetjes geen plek meerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:35 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik snijd altijd in de lengte van mijn arm.
Ik haat het hierquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:37 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
@:tardis was gisteren bij BOOS op tv.
Door mij leeft deze sc nu weer ja, hjbquote:
VRAAG HET TOCH ALLEEN SNOLquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door mij leeft deze sc nu weer ja, hjb
Als ik lekker wijf zou zijn, had ik dat allangquote:
Ik baalde dat er niet gewoon 15 minuten gedupeerde consumenten waren dus heb die geskiptquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:37 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
@:tardis was gisteren bij BOOS op tv.
Chloro is daar te lui voor. Die krijgt geen mooie shots als ze alleen als zeester blijft liggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:38 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Hopelijk doet ze een Delphientje na voldoende pressure.
Zuig m'n pikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |