Hoe is het met je kleintje?quote:
ik begin wel slaperige oogjes te krijgen maar dat is ook omdat ik wel de hele week hard heb gewerkt en jij nietquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is het met je kleintje?
En hoe is het met je kind? Ahaha
Heb je een nieuwe baan? Feliquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik begin wel slaperige oogjes te krijgen maar dat is ook omdat ik wel de hele week hard heb gewerkt en jij niet
Ahahahhahahamghja ik snap hemquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sryquote:
Maandag om 09:00 extra-instructie via Teams.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:58 schreef Catkiller het volgende:
Ik snap hem niet, wie kan het uitleggen?
Ben je weer nachtportierquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik begin wel slaperige oogjes te krijgen maar dat is ook omdat ik wel de hele week hard heb gewerkt en jij niet
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn monkey drums gif 🥰quote:
Oprotten met die herriequote:
weer weer weer weerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kun je dat woord aub niet gebruiken want anders kan ik helemaal niet slapen
🥸quote:
moet jij wetenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
haha mijn beeldscherm kan veel meer laten zien
Oof neequote:
vergeet je de The Bitcoin Standard: The Decentralized Alternative to Central Banking niet te behandelenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:59 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Maandag om 09:00 extra-instructie via Teams.
Wat is er mis met @Makrelis?quote:
Leuk hoorquote:
is btje pedotje tochquote:
Hjb tegen dima ik breek jequote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:04 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Heb je deze absolute teringdebiel weer hoor.
Laat me met rust, nepturk. Wanneer word je uitgehuwelijkt?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vergeet je de The Bitcoin Standard: The Decentralized Alternative to Central Banking niet te behandelen
wat debielquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:04 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Heb je deze absolute teringdebiel weer hoor.
Vinkgoorquote:
Alleen meisjes worden uitgehuwelijkt toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:05 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Laat me met rust, nepturk. Wanneer word je uitgehuwelijkt?
Ben jij al ontmaagd eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Onzin, vanaf 19 is neuqbaar. Geneuqt worden ze toch wel. Kun je het beter zelf doen.
Jij weet niet eens wat neuken is joh.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Onzin, vanaf 19 is neuqbaar. Geneuqt worden ze toch wel. Kun je het beter zelf doen.
klopt, alleen mensen die armbandjes dragenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen meisjes worden uitgehuwelijkt toch?
deze satanist van de EU LOOLquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:05 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Laat me met rust, nepturk. Wanneer word je uitgehuwelijkt?
Amenquote:
Hij is ook zeker niet de man binnen de relatie.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen meisjes worden uitgehuwelijkt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |