Je bent onder ama geëindigd met de verkiezingen dus wil niet meer met jou gezien wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 23:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Huh wij zouden toch samen iets kopen
Oh ja dan houdt het opquote:Op maandag 11 januari 2021 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent onder ama geëindigd met de verkiezingen dus wil niet meer met jou gezien worden
mods krijgen toch 30k tekengeld? Koop gewoon dat huis zelfquote:Op maandag 11 januari 2021 23:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Huh wij zouden toch samen iets kopen
Wat koop ik nou voor 30kquote:Op maandag 11 januari 2021 23:24 schreef gers het volgende:
[..]
mods krijgen toch 30k tekengeld? Koop gewoon dat huis zelf
Oefquote:Op maandag 11 januari 2021 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent onder ama geëindigd met de verkiezingen dus wil niet meer met jou gezien worden
Terwijl het jaar zo goed begon. Voor jou is de lol er alweer af zeker.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mes in mijn rug ik ben er misselijk van
Dus daar gaan al mijn donaties heenquote:Op maandag 11 januari 2021 23:24 schreef gers het volgende:
[..]
mods krijgen toch 30k tekengeld? Koop gewoon dat huis zelf
Aanbetaling en kosten koper. Voor het restant hypotheek nemen en buitenlandse vrouwelijke studenten erin zetten. Teveel huur vragen en dreigen ze uit het huis te zetten als ze klagen over de huur.quote:
Lolquote:Op maandag 11 januari 2021 23:27 schreef gers het volgende:
[..]
Aanbetaling en kosten koper. Voor het restant hypotheek nemen en buitenlandse vrouwelijke studenten erin zetten. Teveel huur vragen en dreigen ze uit het huis te zetten als ze klagen over de huur.
Den Haagquote:
Je mag meestal geen huurders plaatsen in een woning waar een hypotheek op rust.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:27 schreef gers het volgende:
[..]
Aanbetaling en kosten koper. Voor het restant hypotheek nemen en buitenlandse vrouwelijke studenten erin zetten. Teveel huur vragen en dreigen ze uit het huis te zetten als ze klagen over de huur.
en natuurlijk sleutelgeld vragen en 3 maanden borg. Bij het einde de gehele borg inhouden om "schade" te herstellen.quote:
Dat wist ik niet. Excuses.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:30 schreef gers het volgende:
[..]
en natuurlijk sleutelgeld vragen en 3 maanden borg. Bij het einde de gehele borg inhouden om "schade" te herstellen.
maakt niet uit neefquote:
ik was de #2 beste KLB user toen het hier nog druk was en ik heb er alleen maar notes en bans voor teruggekregen dus zou niet te hard juichenquote:
Echt hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik was de #2 beste KLB user toen het hier nog druk was en ik heb er alleen maar notes en bans voor teruggekregen dus zou niet te hard juichen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |