GODDAMNIT MAN! Laat ons nou éven carnavalsliedjes over het vaccin zingen joh! Een dag optimisme! Come on!quote:
En een extra mortaliteit onder parlemantaire democratieën.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:40 schreef HPoi het volgende:
De usa variant kenmerkt zich door een oranje kleur, nephaar en een obsessie met Twitter.
Ja, precies ja!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:40 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
GODDAMNIT MAN! Laat ons nou éven carnavalsliedjes over het vaccin zingen joh! Een dag optimisme! Come on!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daahaag... die willen we van jou horen!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:42 schreef _serial_ het volgende:
Mocht ik er nu een keer een dag niet zijn, kunnen jullie de dagupdate met gemeenteaantallen hier vinden:
https://rivm.useless.nl
Ik post ze onder normale omstandigheden gewoon zelf hoor, wees gerustquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja daahaag... die willen we van jou horen!![]()
Waar moet je heen dan?![]()
Top!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik post ze onder normale omstandigheden gewoon zelf hoor, wees gerust
Don't worry, likes voor iedereen, net als corona in Nederland!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Top!![]()
Anders hou ik nog 'likes' over aan het eind van de dag hier.![]()
Opzicht ook niet heel vreemd de stammen die het best verspreiden zullen langzaam naar boven komen. Dat komt gewoon door mutaties of onderdelen die verwijderd worden uit een virus. Die verwijderingen waar ik het over had is het geval bij de Engelse variant Daar zijn 2 onderdelen verwijderd door bij een mutatie bij het spike eiwit waardoor het zicht beter hecht aan cellen dus daarom besmettelijker is. Dat komt waarschijnlijk door een niet goed genoeg/half werkende immuunrespons wat ik er tot nu toe over gelezen heb.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Welja... nog één.![]()
Kan er ook nog wel bij.
En dus ook logisch dat het dan dominant wordt. Dat is tot nu toe dan ook de overeenkomende factor; het verspreidt zich sneller. Maar we zijn er mooi klaar mee. Wordt een race tegen de klok. Maak me best zorgen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:15 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Opzicht ook niet heel vreemd de stammen die het best verspreiden zullen langzaam naar boven komen. Dat komt gewoon door mutaties of onderdelen die verwijderd worden uit een virus. Die verwijderingen waar ik het over had is het geval bij de Engelse variant Daar zijn 2 onderdelen verwijderd door bij een mutatie bij het spike eiwit waardoor het zicht beter hecht aan cellen dus daarom besmettelijker is. Dat komt waarschijnlijk door een niet goed genoeg/half werkende immuunrespons wat ik er tot nu toe over gelezen heb.
Ja, precies. Tot nu toe maakt het ons alleen maar lastiger.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:40 schreef Evenstar het volgende:
Als die sneller verspreidende varianten nou ook nog even dusdanig muteren dat ze ook minder ziek maken hebben wij er ook nog wat aan ....
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, precies ja!![]()
Kom, laten we het negeren... zolang het nog kan.Er landen nog steeds vliegtuigen uit zuid-zandbak op schiphol trouwens 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#WeesGeenWhales
Zeg je hiermee nou dat de werking van het lichaam van de drager van het virus bepaalt of (en hoe?) het virus verandert?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:15 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Opzicht ook niet heel vreemd de stammen die het best verspreiden zullen langzaam naar boven komen. Dat komt gewoon door mutaties of onderdelen die verwijderd worden uit een virus. Die verwijderingen waar ik het over had is het geval bij de Engelse variant Daar zijn 2 onderdelen verwijderd door bij een mutatie bij het spike eiwit waardoor het zicht beter hecht aan cellen dus daarom besmettelijker is. Dat komt waarschijnlijk door een niet goed genoeg/half werkende immuunrespons wat ik er tot nu toe over gelezen heb.
Dat moet tijd zich uitwijzen. Dat is nu moeilijk te zeggen. Als normaal 100 op 10.000 mensen in het ziekenhuis komen en nu 125 op 25.000 dan heeft het toch tijd nodig voor je het kan zien zeg maar.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:40 schreef Evenstar het volgende:
Als die sneller verspreidende varianten nou ook nog even dusdanig muteren dat ze ook minder ziek maken hebben wij er ook nog wat aan ....
Ja, maar dat is altijd zo geweest. Een virus kopieert zich maar bij dat kopiëren kunnen fouten ontstaan. Maar vaak zijn dat niet grote veranderingen. Maar als een immuunrespons komt kan daar door veel grote fouten ontstaan en bij het virus veel meer veranderen ontstaan omdat tijdens het kopiëren dan zeg maar een haperende printer is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zeg je hiermee nou dat de werking van het lichaam van de drager van het virus bepaalt of (en hoe?) het virus verandert?
En de Biblebeltsequote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:51 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel varianten zijn er nu?
- de 'gewone'
- Engelse
- Zuid-Afrikaanse
- Amerikaanse
Dat is het?
Gaan we weerquote:"De besmettingsgraad in Nederland ligt hoog en daardoor kunnen ook deze virustypes zich snel onder de bevolking verspreiden. Als Nederlanders vinden we het best moeilijk ons aan de maatregelen te houden. Met zo'n besmettelijke variant wordt het nog moeilijker verspreiding tegen te gaan. Dan heb je zó een enorm probleem."
Als ik zo naar de rest van Europa kijk kan je het woord Nederlander schrapen en voor elke willekeurig land invoeren.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:55 schreef leolinedance het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)slag-in-ziekenhuizen
[..]
Gaan we weer
Ja dat lijkt mij ook. Maar oh oh oh wat zijn wij toch slecht allemaal hè. Stoute mensenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:57 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als ik zo naar de rest van Europa kijk kan je het woord Nederlander schrapen en voor elke willekeurig land invoeren.
Er zijn er sinds februari al veel meer dan dat.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 01:51 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel varianten zijn er nu?
- de 'gewone'
- Engelse
- Zuid-Afrikaanse
- Amerikaanse
Dat is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |