Ze zaten op 1 lancering per 2 weken, maar ze kruipen naar 1 x per week toe. Als ze maar geen gebrek krijgen aan klanten!quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:35 schreef tjoptjop het volgende:
Met Falcon laten ze er ook gras over groeien, morgen weer een en een paar dagen later weer. Keek net even op de lijst en er staan echt flink wat op stapel in 2021Niet geteld maar las 48, tegenover 7 voor Ariane 5
Ariane heeft wel de coolste payload, dat dan weer wel.![]()
Volgens mij wederom niet goed gegaan. Voor vandaag is er weer een overpressure event waarschuwing naar BC gegaan.quote:
Het duurde ook maar een halve seconde of zo en de vraag was of het 3 boosters waren. Op de chat van LabPadre werd gesuggereerd dat het een pre-burner test was. Inmiddels zijn we al een week of 3 verder dan de geplande 12,5km flight. Zo zie je maar dat het tweede geïnstalleerde platform echt geen luxe is als ze sneller willen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens mij wederom niet goed gegaan. Voor vandaag is er weer een overpressure event waarschuwing naar BC gegaan.
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Pad is clear en de recondensor lijkt langzaam aan te bevriezen.
Ze zijn er vroeg bij vandaag.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:01 schreef beantherio het volgende:
Dus ik moet nu eigenlijk gewoon de stream 10 uur per dag open hebben staan om niets te missen?
Het ging wel heel snel vandaag.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:01 schreef beantherio het volgende:
Dus ik moet nu eigenlijk gewoon de stream 10 uur per dag open hebben staan om niets te missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |