Ik meen met herinneren dat Utopia2.9 niet een nieuwe opentquote:
Het openen van een nieuwe topicquote:
Ik kijk op de PC en heb beide streams openstaan en fok ernaast geen probleemquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zet er eentje op pauze, dat helpt wel.
Want iedere keer een andere openen vind ik ook weer lastig
Gezeur om niks, maar ja ik kom uit het tijdperk dat een film downloaden 3 dagen duurdequote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:31 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik kijk op de PC en heb beide streams openstaan en fok ernaast geen probleem
Ja, blijkbaar tijdens een SL.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:32 schreef Kinga het volgende:
Oh dus de bewoners hebben zelf deze 3 nieuwe gekozen?!
Ik zou ook ff niet meer weten hoe het moetquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik meen met herinneren dat Utopia2.9 niet een nieuwe opent
Ik heb in Belgenland een groot voordeel dat ik een stream kan ontvangen via de TV zender (zonder internet maar gewoon kabel) en stream 2 op videoland is wel via internet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zet er eentje op pauze, dat helpt wel.
Want iedere keer een andere openen vind ik ook weer lastig
Ja, er waren 4 kandidaten en ze konden er 3 kiezen. Theo wilde graag jonge lui met energie. Die afvaller was 2 jaar ouder dan Theo geloof ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:32 schreef Kinga het volgende:
Oh dus de bewoners hebben zelf deze 3 nieuwe gekozen?!
Vechten? Ik heb nog een streamlock op beide streamsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:33 schreef Ebinas het volgende:
Nou wie is daar met wie aan het vechten?
Onzinquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het openen van een nieuwe topic
Zal wel wennen zijn, het is allemaal niet niksquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:32 schreef JACM het volgende:
René kijkt elke keer verschrikt... 'wtf gebeurt hier? wtf gebeurt daar?'
Theo, Danielle en Thomas hebben ze gekozen toen ze in de gameroom waren. Stream ging (hier) wel door, maar we hebben geen beelden gezien van binnen de gameroomquote:
Die komt er later nog in. Er is nog plek voor 1 of 2 personen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:33 schreef JACM het volgende:
[..]
Ja, er waren 4 kandidaten en ze konden er 3 kiezen. Theo wilde graag jonge lui met energie. Die afvaller was 2 jaar ouder dan Theo geloof ik
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:33 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Vechten? Ik heb nog een streamlock op beide streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |