SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
We weten sws al dat er 120 minder mensen op de verpleegafdeling liggen, dus met wat lucht voor de ziekenhuizen ben ik vandaag al blij.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:12 schreef Unmountable het volgende:
Hopen dat de cijfers nu weer lager zijn en dat gisteren eenmalig was...
Denk het wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
@:zipportal en ik komen weer eens kijken wat vandaag ons brengt.
Erg benieuwd of de kroegen weer open kunnen.
[ afbeelding ]
Er er zat een rariteit in die gemeentelijke herindeling.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:13 schreef Oliver23 het volgende:
Denk dat de uitschieter van gisteren achterstallig werk van de feestdagen bevatte.
Anderhalve meter op basisscholen en middelbare scholen werkt gewoon niet. Ga er maar vanuit dat de scholen nog lang dicht blijven.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:15 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)en-omt-leden-nu.html
Deze al voorbijgekomen hier?
Ik moet het nog helemaal lezen, heb het alleen nog even snel gescand.
Gelukkig zakken we weer na gisteren, vooral ook fijn dat de ziekenhuisbezetting stevig daaltquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:16 schreef Momo het volgende:
Positief getest: 8169
Totaal: 858914 (+8124 ivm -45 corr.)
Opgenomen: 249
Huidig: 1936 (-116)
Opgenomen op IC: 37
Huidig: 708 (-4)
Overleden: 89
Totaal: 12171
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:16 schreef Momo het volgende:
Positief getest: 8169
Totaal: 858914 (+8124 ivm -45 corr.)
Opgenomen: 249
Huidig: 1936 (-116)
Opgenomen op IC: 37
Huidig: 708 (-4)
Overleden: 89
Totaal: 12171
Zat aardig in de buurtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:48 schreef Oliver23 het volgende:
Nu er vandaag een mooie daling van 120 patienten is te zien in de verpleegafdelingen, hoop ik ook op wat meer lucht vandaag op de IC afdelingen.
Qua besmettingen gok ik ook op een mooie daling. Gok op 7922 besmettingen.
hopelijk is dit het plateauquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig zakken we weer na gisteren, vooral ook fijn dat de ziekenhuisbezetting stevig daalt
dus binnen 17 weken zijn we klaarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:18 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-per-week~a8808df1/
Een miljoen per week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |