Als haar wimpers of nagels eraf knallen is het drama vermoed ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef GayGuy het volgende:
Die donkere chick gaat nog wel voor vuurwerk zorgen. Heeft een bitchy, beetje arrogsnte uitstraling
Je wil toch niet zeggen dat het eerst leuk was om te kijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Nieuwe bewoners in BB?????
Faal, faal, faal.
Vriendin ook in quarantaine????quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef ddww het volgende:
Die nieuwe pag heeft met zijn vriendin op de bank afleveringen op tv gekeken???
hoe dan? zonder quarantaine???
Wat ik net hoorde hebben ze gisteravond de live kunnen kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:00 schreef Benny het volgende:
Dus die nieuwe bewoners hebben wel e.e.a. van buitenaf meegekregen in quarataine
Zoe zegt dat ze alles heeft gezien iddquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:00 schreef Benny het volgende:
Dus die nieuwe bewoners hebben wel e.e.a. van buitenaf meegekregen in quarataine
In UTO was toch ook zo'n meid die het 2 dagen volhield. Die was een week op vakantie geweest ik de US en sprak alleen maar engelsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als haar wimpers of nagels eraf knallen is het drama vermoed ik
In totaal met RTL 5 erbij gerekend. Met daarbij de belgen, bijna ruim 2 miljoen kijkers afgelopen maandag.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
1.3 Miljoen kijkers,, heel BB sopt erop los
Ze moet iig niet gaan touwtje springenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Zie ik nu een paar borsten er bijna uitflikkeren?
Zeker wel. Beetje drama. Ik wilde net de stream afsluiten, maar nu blijf ik nog wel ffe hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
moet ook, beetje entertainment is heel belangrijk
Die denken nu dat er iedere avond een miljoen kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
1.3 Miljoen kijkers,, heel BB sopt erop los
Bij het BB-concept hoort het aantal deelnemers alleen maar af te nemen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat het eerst leuk was om te kijken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:00 schreef Soury het volgende:
[..]
In UTO was toch ook zo'n meid die het 2 dagen volhield. Die was een week op vakantie geweest ik de US en sprak alleen maar engels
Robin?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:00 schreef Soury het volgende:
[..]
In UTO was toch ook zo'n meid die het 2 dagen volhield. Die was een week op vakantie geweest ik de US en sprak alleen maar engels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |