Ja, het gaat langzaam beter. Ik word langzaam krachtiger.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja die eersten zijn wel pittig, cam is wel belangrijk trouwens voor damage increase research op de daddy's/rosies
nog mee bezig, maar wat een grind blijft het tochquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:52 schreef Fugue het volgende:
Wie heeft die 80 challenges voltooid in Immortals? Kan de laatste 2 niet vindenmorgen weer verder zoeken
Het idee was leuk maar al die vaults en challenges zijn een beetje teveelquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog mee bezig, maar wat een grind blijft het toch
Ubiflopftquote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:36 schreef Blackst4r het volgende:
En weeeeeeeeerrrrrr een bug in Valhalla, waardoor ik zo'n mystery niet kan afmaken.
In Vinland zoen quest waar zo'n vuile pauper voor een vuurtje zit. Zit daar maar stom te zingen in zijn eentje terwijl ik alle mysteries al had gedaan.
Wat zou het probleem zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:04 schreef KennyPowers het volgende:
we love indies
[ twitter ]
(stardew valley)
Dat spel is toch al lang te krijgen op de ps4 of is dit iets nieuw?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
iets met de age rating
[ twitter ]
Het is ook wel erg NSFW
Zeker de implicatie dat de burgemeester met Marnie neukt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
iets met de age rating
[ twitter ]
Het is ook wel erg NSFW
Uit de store gehaald vanwege bovenstaande reden..quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:33 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat spel is toch al lang te krijgen op de ps4 of is dit iets nieuw?
Binnenkort dan mijn ps4 met deze game er op verkopen voor heel wat meer dan de 200 euro die ik in gedachten had.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:57 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Uit de store gehaald vanwege bovenstaande reden..
geoguessr?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die kan ik in m'n zak steken.
Jawel. Zeer verslavend. Toch maar mooi voor het duizendenpubliek van Wroetoshaw geschitterd en hem in de finale even laten zien hoe het moet.quote:
Oh die ken ik niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel. Zeer verslavend. Toch maar mooi voor het duizendenpubliek van Wroetoshaw geschitterd en hem in de finale even laten zien hoe het moet.
Vandaag m’n oude Pro naar factory reset gezet. Had Stardew Valley en de P.T. demo.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:45 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Binnenkort dan mijn ps4 met deze game er op verkopen voor heel wat meer dan de 200 euro die ik in gedachten had.
Kan je nog steeds wel downloaden toch als je weer inlogtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vandaag m’n oude Pro naar factory reset gezet. Had Stardew Valley en de P.T. demo.
Is nu goud waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Nog steeds dus? Dat wordt maar herspelen als ik de ps5 heb, miss dat die versie beter speelt dan de ps4 editiequote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:36 schreef Blackst4r het volgende:
En weeeeeeeeerrrrrr een bug in Valhalla, waardoor ik zo'n mystery niet kan afmaken.
In Vinland zoen quest waar zo'n vuile pauper voor een vuurtje zit. Zit daar maar stom te zingen in zijn eentje terwijl ik alle mysteries al had gedaan.
Inmiddels opgelost door spel af te sluiten en opnieuw op te starten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nog steeds dus? Dat wordt maar herspelen als ik de ps5 heb, miss dat die versie beter speelt dan de ps4 editieaan de kant gelegd toen ik ff7 binnenkreeg, en immortals ligt ook al klaar.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:35 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vergeet helemaal dat ik nog een ps4 pro heb die ligt te niksen.
Iemand enig idee wat je daar nog voor kan krijgen?Ik heb vandaag m’n Pro verkocht voor ¤150. Compleet in doos. Wel aan een bekende, anders had ik minimaal ¤200 gevraagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.T niet, al jaren niet meer. Stardew wel lijkt me, anders tijdelijk niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kan je nog steeds wel downloaden toch als je weer inlogt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |