wordt donderdag gelegdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou eerst even een vloertje erin leggen tbh.
Ik zou vooral je huis eerst even afmaken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
staat ie hoorook op ongeveer de definitieve plek.
Nathan & Elena > Lara Croft >>> Indiana Jonesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:06 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Indiana Jones
Oh godver dit komt misschien njet eens op de Pleesteeeetsjeuhm uit![]()
UNCHARTED MICROSOFTED![]()
ik moet naar de kapperquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:17 schreef Jimbo het volgende:
Oh well, tot 9 februari kan je lekker thuiszitten en gamen iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
ik moet naar de kapperIk moet al 3 jaar maar ben te luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu gewoon een hipsterbun, past primaOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Volgens mij is het hele topic verhuisd de afgelopen maandenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Het boeit me ook niet. Matje zien ze toch niet op de cam.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik moet al 3 jaar maar ben te lui
Nu gewoon een hipsterbun, past prima
[..]
ik moet naar de kapperDeze nik doet het gewoon zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijkanten zelf wegscheren en die Hitlerlok lekker laten aangroeien![]()
[..]
ik moet naar de kapperKiller InstinctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Niet eens skinheadje kaal?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Deze nik doet het gewoon zelf.
Zijkanten zelf wegscheren en die Hitlerlok lekker laten aangroeien
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker warmpjes jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Hij blijft dus op een karretje naast de verwarming staan
Wie weet trekt ie wel krom door de warmte en heb je dan een extragratis Curvedquote:
dat vind ik toch wel zo kut kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wie weet trekt ie wel krom door de warmte en heb je dan een extragratis Curved
Het is dan ook, althans in de televisiemarkt, een vroege dood gestorven. Lijkt mij idd helemaal niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat vind ik toch wel zo kut kijken
Alleen handig als je (alleen) recht in de sweet spot zit. En dat zit je 90% van de gevallen niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is dan ook, althans in de televisiemarkt, een vroege dood gestorven. Lijkt mij idd helemaal niks.
Hier ging vanalles mis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:45 schreef Jimbo het volgende:
met monitors is het wel geil, heb hier die G9 staan.. wat een ding[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |