SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
Ratchet & Clank: Rift Apart 2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
C9 ja, maar die is vervangen door de CX.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:40 schreef dud0r het volgende:
welke tv werd er hier nou door iedereen gebruikt? iets met een c9 toch?
maar welk merk is dat danquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
C9 ja, maar die is vervangen door de CX.
Miele, Immer besser @Domien @DomienVerschuurenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben net Miele, er is geen betere
thanks, zal ook eens kijken wat dat kost.quote:
Ik was specifiek op zoek naar een tv die volledig geschikt was voor next gen, en ik had al een gewone, non oled 4k televisie, en het verschil enorm qua beeld(kwaliteit).quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
thanks, zal ook eens kijken wat dat kost.
Heb paar maanden terug de oude full hd van m'n broertje gekregen als vervangen van mijn hd ready tv maar er zit een paarse vlek in de bovenkant van het scherm sinds een paar weken.
Ik lees steeds ODOLquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
OLED is wel de nieuwe e-pener he?
o-penerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
OLED is wel de nieuwe e-pener he?
waar het hart vol van isquote:
Ik krijg wel altijd een ODOL van mijn OLED als ik net op ben gestaanquote:
Lekker gap, heb er nu ook wel weer zin in, vooral Bioshock 1. Ga je Infinite ook nog spelen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, Bioshock 2 eindelijk uit.
Een na laatste level was wel het leukste. Een keer een level spelen als Little Sister, en dan helemaal hun blik op de wereld, was erg innovatief. Top.
Me de komende dagen maar even opladen om op Hard te spelen. Zal hopelijk minder lang duren, omdat ik nu alle collectibles etc. uit de weg heb. Alleen nog maar de pijl volgen en knallen.
Geen HDMI 2.1 zag ik, dus 120Hz/120fps zal niet kunnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:27 schreef Questular het volgende:
Ik heb deze: Sony KD-65XH9505 4K LED TV geen idee of hij goed is voor de ps4/5
Ik snap wel waarom de serie zo populair was. Jammer dat ik hem zo lang heb laten liggen omdat het een shooter was. Denk het wel, maar nog even niet. Ga morgen beginnen met laatste run deel 2, en daarna de DLC proberen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Lekker gap, heb er nu ook wel weer zin in, vooral Bioshock 1. Ga je Infinite ook nog spelen?
Ik had het geluk dat ik een meevallertje had nét op het moment dat de CX/C10 uitkwam.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:30 schreef DKUp het volgende:
LG C9 OLED had HDMI 2.1 al in 2019, dus dat was een makkelijke keuze. Al iets meer dan een jaar veel plezier van
In combinatie met de PS5![]()
toen deze game aangemeld werd was trump nog geen president?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:51 schreef DKUp het volgende:
Biomutant moet nu echt dit jaar gaan uitkomen....
https://www.gamesindustry(...)wn-on-licensed-games
Vier jaar later
Gamescom 2017 (augustus), iets ervoor gelekt met die Horizon boxartquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toen deze game aangemeld werd was trump nog geen president?
Dit klopt trouwens, bij Death Stranding ontbrak de helft van het geluid. PS5 op bitstream (Dolby) gezet en nu is alles aanwezig.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:24 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster Het kan zijn dat je met PS4 games op de PS5 audio problemen ondervindt (geen geluid bij cutscenes, geen geluid bij dialogen met npc's, maar verder wel geluid).
Als dat het geval is, moet je even kijken naar je audio input settings op de PS5.
Deze moet je dan, uit het hoofd, van Bitstream naar PCM zetten.
Als het goed is, staat je C9 op PCM.
Ik vond Bioshock matig.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom de serie zo populair was. Jammer dat ik hem zo lang heb laten liggen omdat het een shooter was. Denk het wel, maar nog even niet. Ga morgen beginnen met laatste run deel 2, en daarna de DLC proberen.
Daarna denk ik even pauze en proberen om LBP3 de laatste 2 trophies te pakken. Daarna denk ik Infinite.
Geeft niet maat. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:13 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Ik vond Bioshock matig.
Sorry jongens......sorry.......![]()
Ja eigenlijk wil ik mijn smaak opdringen. Maar ik ben niet MMARSU genoeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet maat. Ieder zijn ding.
GTA V?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:39 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Kan je in GTA op een simpele manier zien wat je allemaal bezit? Wil vanavond met mijn broers en neefjes dat nog eens spelen. Alleen geen idee wat ik door de jaren heen wel en niet gekocht heb.
Lijkt mij alsnog een toffe game.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:51 schreef DKUp het volgende:
Biomutant moet nu echt dit jaar gaan uitkomen....
https://www.gamesindustry(...)wn-on-licensed-games
Vier jaar later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:58 schreef KennyPowers het volgende:
Alle DB FighterZ single player trophies gehaald
Online though![]()
Godenteam welGeen Tien in je team hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ah ja, met die online shizzle kan je nu dingen ownen enzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:08 schreef Uizichtloos het volgende:
[..]
Lijkt me wel, GTA Online bedoelt ie.
Ja, dat zou wel tof zijn. GTA is altijd m'n favoriete game series geweest, maar ik heb GTA V al jaren niet meer gespeeld. Veel te laat serieus aan Online begonnen dus ben nu kansloos. En ik vind het ook te ingewikkeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:45 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Ah ja, met die online shizzle kan je nu dingen ownen enzo.
Jammer dat er met GTA zo'n grindfest is.
Zou toffer zijn als het server dedicated is waar je per server dingen kan opbouwen.
Het ging inderdaad om GTA Online. Heb al gevonden wat ik zocht en blijkbaar had ik toch al heel wat dingen. En Rockstar is vrijgevig geweest met credits dus kon alles kopen wat ik nog niet had.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:18 schreef Uizichtloos het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel tof zijn. GTA is altijd m'n favoriete game series geweest, maar ik heb GTA V al jaren niet meer gespeeld. Veel te laat serieus aan Online begonnen dus ben nu kansloos. En ik vind het ook te ingewikkeld.
Ik heb de C9 nu ruim een jaar en krijg nog steeds commentaar over hoe goed het beeld is. En dan kijken ze vaak nog gewoon tv beeld wat in vele gevallen slechts 720p is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:22 schreef Blackst4r het volgende:
Maarreeuuhhh maatjes. C9 OLED is de way to go? Of is de CX ofzo beter?
-edit-
Jezus. Heb de eerste posts van dit topic niet eens gezienJa dus.
De panelen zijn zo goed als identiek, zeker als je ze los van elkaar ziet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:22 schreef Blackst4r het volgende:
Maarreeuuhhh maatjes. C9 OLED is de way to go? Of is de CX ofzo beter?
-edit-
Jezus. Heb de eerste posts van dit topic niet eens gezienJa dus.
Ik zie gek genoeg bij PlatteTV.nl dat de C9 duurder is dan zijn opvolger, de CX (1499 vs 1444)quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
De panelen zijn zo goed als identiek, zeker als je ze los van elkaar ziet.
https://www.rtings.com/tv/tools/compare/lg-c9-vs-lg-cx/802/10619
Ik heb zelf de C9 en m’n broer de CX, het enige verschil dat ik zie is dat mijn menu iconen gekleurd zijn en die van m’n broers tv wit.
Als je een C9 voor minder kan vinden kan je voor die gaan, anders de CX.
Er is nog een klein verschil.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
CX zou iets minder gevoelig zijn voor reflecties, verder idd geen noemenswaardige verschillen.
[..]
Ik zie gek genoeg bij PlatteTV.nl dat de C9 duurder is dan zijn opvolger, de CX (1499 vs 1444)
GX niet noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
De panelen zijn zo goed als identiek, zeker als je ze los van elkaar ziet.
https://www.rtings.com/tv/tools/compare/lg-c9-vs-lg-cx/802/10619
Ik heb zelf de C9 en m’n broer de CX, het enige verschil dat ik zie is dat mijn menu iconen gekleurd zijn en die van m’n broers tv wit.
Als je een C9 voor minder kan vinden kan je voor die gaan, anders de CX.
Ik zat nog aan de GX te denkenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
GX niet noemen![]()
Vicent Teoh van HDTVTest heeft ook een uitgebreide comparison review gedaan en de meeste verschillen zijn voor de meeste mensen idd niet zo interessant.
* CX has BFI 120hz which does result in better motion quality without significant flicker when engaged.
* CX has has better near black quality (less flicker) with low bitrate content.
* C9 has higher peak HDR brightness, especially in highlights.
* C9 supports DTS audio passthrough over ARC, CX has removed this feature.
BFI = Black Frame Insertion. Zie hier wat dat (overdreven) inhoudt.
Dat C9 her en der duurder is heeft vziw te maken met voorraad, C9's raken op en worden daardoor weer wat duurder, te meer omdat het nog steeds een mega populair type is.
@:Blackst4r Als de technische verschillen je niets uitmaken en het prijsverschil verwaarloosbaar is zou ik altijd voor het nieuwere model gaan, ook i.v.m. evt. langere ondersteuning/updates op WebOS. Maar er is above all geen foute keuze met deze topmodellen.
Verder zijn er nog wel wat praktische factoren om rekening mee te houden, zoals inbranden/IR wat nog steeds een ding is en direct zonlicht op het paneel wat je niet moet willen.
Ik heb 'mquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zat nog aan de GX te denkenmaar wist niet meer wie hem had én hij is een stuk duurder toch?
Niemand heeft grootte genoemd, deze modellen zijn er allemaal vanaf 55 inch, kan me niet voorstellen dat dat te groot is. De CX is er zelfs in 48 inch.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:00 schreef dud0r het volgende:
Die tv's zijn me allemaal te groot. Zo ver zit ik er niet vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |