Dat ze handjeklap gaan doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
Wat is in godsnaam de toegevoegde waarde om ze de hele dag in zo’n kamertje te zetten?
Je bent in de war met Nathaliequote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:02 schreef Astro_boy het volgende:
Zo lekker dat die moker’s ware aard naar bove komt. Beetje de Ali B. uithangen de hele week...
En die Liese is een breezersletje. Ogen draaien, drama maken om niks, huilen om niks. Hadden beide weg gemogen van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Paul op 08-01-2021 22:14:40 ]
quote:
Thomas gestemd!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:09 schreef Benny het volgende:
https://www.instagram.com/p/CJzGpkuFdIp/?igshid=mb7n2w0yrunz
Wow
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:19 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Meiske is nog nepper dan het gemiddelde Gucci shirt uit Marokko.
We worden beflikkerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef tompsv18 het volgende:
Ziko mocht gister toch nog wat in de studio zeggen tegen de bewoners wat ze vandaag zouden laten zien?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef tompsv18 het volgende:
Ziko mocht gister toch nog wat in de studio zeggen tegen de bewoners wat ze vandaag zouden laten zien?
Dat was blijkbaar te erg en niet geschikt voor uitzending. Of dat komt maandag nog.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef tompsv18 het volgende:
Denk ook dat ze dat tot maandag bewaren.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar te erg en niet geschikt voor uitzending. Of dat komt maandag nog.
Vlamingen ondertitelen meestal alles, ook zichzelfquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:02 schreef Dr_Greene het volgende:
Worden op de Vlaamse TV de deelnemers van BB eigenlijk ook ondertiteld?
omdat ze 2 talig zijn maar niet iedereenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vlamingen ondertitelen meestal alles, ook zichzelf
die accenten schijnen elkaar daar nog lastiger te verstaan dan Nederlanders met accentenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
omdat ze 2 talig zijn maar niet iedereen
Da was toch bijna oorlog geworden vroeger , die taalstrijdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die accenten schijnen elkaar daar nog lastiger te verstaan dan Nederlanders met accenten
ja, maar da's met Franstalige Belgen he, die kijken niet naar VIER, die hebben hun eigen zenders.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Da was toch bijna oorlog geworden vroeger , die taalstrijd
Ah OK... ik heb me daar nooit in verdieptquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar da's met Franstalige Belgen he, die kijken niet naar VIER, die hebben hun eigen zenders.
Vlamingen onderling verstaan elkaar ook al matig
Ik ben gisteren helemaal vergetenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 07:41 schreef Tegan het volgende:
Wordt gisteren nog herhaald ergens?
Ziggo Go van gisteravond faalt tijdens de eerste reclame, dus die kan ik niet kijken.
Ik had een verjaardag.quote:
doen ze overal een dag na eliminatie, de highlights van die dag (in andere landen ook)quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had een verjaardag.
Ik vind Danielle echt zéér irritant aan het worden. En waarom hebben we gekeken naar de hele opbouw dat iemand weg wordt gestemd terwijl gister al duidelijk was wie. Ik ben woedend.
Dat was in 1999 ook al zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
En waarom hebben we gekeken naar de hele opbouw dat iemand weg wordt gestemd terwijl gister al duidelijk was wie. Ik ben woedend.
Ik vind het wel grappig ben jij Mod?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Vanaf hier gaat het weer over de tv-uitzending van Big Brother!
Vecht die vetes maar via de pm uit.
Als ik wil wel ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig ben jij Mod?
Your wish is .......quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Vanaf hier gaat het weer over de tv-uitzending van Big Brother!
Vecht die vetes maar via de pm uit.
Nou fijnquote:
Denk dat hij flink wat calorieën verbrandt door dat snurkenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:33 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Thomas gast afvallen in het huis
Hij heeft net zo'n 65kg weggestemdquote:Op maandag 11 januari 2021 21:33 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Thomas gast afvallen in het huis
Ik eerder hoeveel het aankomtquote:Op maandag 11 januari 2021 21:33 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Thomas gaat afvallen in het huis
Ja daar kan ik ook echt helemaal niks mee.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
'een goede energie bij iemand voelen'.
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je meegedaan aan Big Brother joh, nooit gezien?
Nee ik zat 30 minuten in een doos.
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je meegedaan aan Big Brother joh, nooit gezien?
Nee ik zat 30 minuten in een doos.
Snap je... weet je welllll...quote:Op maandag 11 januari 2021 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
Die Nathalie moet er echt uit. Wat een vreselijk mens.
Alleen willen zijn, maar dan wel met Big Brother meedoen.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
Die Nathalie moet er echt uit. Wat een vreselijk mens.
Die komt deze week er wel bij denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:46 schreef Vinture het volgende:
Wel zielig voor die afvaller die zat daar in die doos terwijl de rest blij was...
Ja, dat had tenminste leuke vulling geweest.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:48 schreef Benny het volgende:
Dat dozenspel had eigenlijk gewoon in de liveshow gemoeten
Ik moet wel mijn best doen om het wat te volgen ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom ondertitelen ze niet? De helft is onverstaanbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |