Ik heb volgende week een weekje vrijquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er staat een lang weekend voor de deur.
quote:
Nee ja geen zak eigenlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is bijzonder prettig!Weet je al wat je met die vrije tijd gaat doen?
Niks mis mee toch, lekker series kijken enzo en gezellig FOK!ken. En er is een doordeweekse speelronde!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Nee ja geen zak eigenlijk
Ik had uren over en ivm kerona moet dat zo veel mogelijk opgemaakt worden.
Dus ik zie wel even!
Oh echt? wat leukquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, lekker series kijken enzo en gezellig FOK!ken. En er is een doordeweekse speelronde!
Je kan ook de Big Brother stream aanzetten! 's Avonds gezellig keuvelen met @fetX , @maxi-mus en mijquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Nee ja geen zak eigenlijk
Ik had uren over en ivm kerona moet dat zo veel mogelijk opgemaakt worden.
Dus ik zie wel even!
Nog niet misschienquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook de Big Brother stream aanzetten! 's Avonds gezellig keuvelen met @:fetX , @:maxi-mus en mij
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:48 schreef Caland het volgende:
SOP / VBL ON TOUR
SOP is niet komen opdagen
Sad
quote:
Als je gewoon wil vragen of één van ons gay is kan je het ook hier gewoon direct vragen hoor, zo nodig via de DM, dan hoef je mij niet te taggen in KLB want dat vind ik erg vervelendquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Arie Boomsma ben jij het? Kan jij deze mannen meenemen: @:Caland @:Buitendam @:coco @:tong80 @:Zipportal @:fetx @:Elan @:AFCNiels @:RensAjacied @:Gurneyisbestoke @:Adames @:3rr0r @:Scrummie @:AFCNiels @:Drizzt @:Wereldgozer @:lange_lans @:onlogisch @:GGMM @:Marsenal @:Lenny @:Maximus @:Lenny_Leonard
Die vinden dat wel leuk en hebben een beetje moeite met hun identiteit en geaardheid. Misschien kan je er nog een leuk programma van maken. 'Langs het veld maar in de kast.' Of zoiets.
Waarom post je dit hier?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je gewoon wil vragen of één van ons gay is kan je het ook hier gewoon direct vragen hoor, zo nodig via de DM, dan hoef je mij niet te taggen in KLB want dat vind ik erg vervelend
Daarom is het wel een moeilijk betaalmiddel, lol.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in maart nog even onder de 4k geweest
(lol)
Best wel leuke lifehack, ik wilde wat geld voor tuinmeubels, heb mijn spaargeld eventjes op bitcoin gezet toen de rellen in de VS startten en op dit tempo heb ik binnen een paar dagen al genoegquote:
Sorry ik heb de lijst van @onlogisch doorgenomen. Denk dat je hem moet vragen of hij jou in het vervolg niet wil taggen in KLB. Maar nu hij dit leest zal hij hier wel nota van nemen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je gewoon wil vragen of één van ons gay is kan je het ook hier gewoon direct vragen hoor, zo nodig via de DM, dan hoef je mij niet te taggen in KLB want dat vind ik erg vervelend
Sorry, je hebt gelijk. Mijn fout.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom post je dit hier?
Laat die zooi lekker daar
Deze post krijgt een welverdiende likequote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Sorry ik heb de lijst van @:onlogisch doorgenomen. Denk dat je hem moet vragen of hij jou in het vervolg niet wil taggen in KLB. Maar nu hij dit leest zal hij hier wel nota van nemen.
Maar dat @:Onlogisch zo lomp is, is geen excuus. Bij deze mijn excuses voor het ongemak.
weet je wat nog leuker is?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Best wel leuke lifehack, ik wilde wat geld voor tuinmeubels, heb mijn spaargeld eventjes op bitcoin gezet toen de rellen in de VS startten en op dit tempo heb ik binnen een paar dagen al genoeg
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Sorry ik heb de lijst van @:onlogisch doorgenomen. Denk dat je hem moet vragen of hij jou in het vervolg niet wil taggen in KLB. Maar nu hij dit leest zal hij hier wel nota van nemen.
Maar dat @:Onlogisch zo lomp is, is geen excuus. Bij deze mijn excuses voor het ongemak.
dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |