Je zal maar jarenlang hier fan van zijn, wat een slechte verliezer.quote:
Het eerste voetbalweekend.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een abrikozentaartje om het weekend in te luiden, nu.
Ik heb hem op FB.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Maarten Wijffels beschouwt mij als een vriend.(of vriendin)
Da's idd minder.quote:
Ik bedoel Nederlands.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorige week ook gewoon voetbal gezien hoor.
Ik ga ook even gezellig bij mijn ouders eten, straks even wat afhalen bij de snackbar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Dat mag.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit neem ik met een korreltje zout.
Patatje oorlog?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga ook even gezellig bij mijn ouders eten, straks even wat afhalen bij de snackbar.
het is geen Eenhoornquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg jammer dat hij zich zo makkelijk neerlegt bij zijn nederlaag.
Kroket en een shoarmaroll, en voor een paar euro patat kun je vaak een week eten. Wat mayonaise en pindasaus erbij ja.quote:
Daar ben ik vanzelfsprekend heel erg benieuwd naar, maar er zijn altijd kinderachtige users die dan "VBL in de SCquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Pijnlijk dat Lange_lans totaal niet geïnteresseerd is in mijn voorspelling, te meer ik hem wel expliciet erom vroeg.
Precies dit, hoewel ik erg baal dat Kudus niet meedoet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had eigenlijk niet bijzonder veel zin in voetbal maar nu met de komst van Haller ben ik toch wel weer nieuwsgierig geworden.
Dit ter info.
Gizado, Portugeze stoofpot met zilvervliesrijst.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Ha ha ha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |