Ik ben gewoon vaag.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap weer een post van Bob niet.
Immerdevaagstebob.quote:
Wanneer ga jij weer open?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben ook wel klaar met die lockdown hoor.
Maarten van Rossem heeft een meltdown bij Jimek.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik weet dat het mijn fout is om überhaupt te kijken, maar die gasten vandaag zijn wel een nieuw ergerlijk dieptepunt.
Pete Hoekstra
Stef Blok
JA21
Annemarie van Gaal
Gisteren allemaal geschokt doen over de gevolgen van populisme en vandaag weer gezellig met elkaar babbelen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik weet dat het mijn fout is om überhaupt te kijken, maar die gasten vandaag bij Op1 zijn wel een nieuw ergerlijk dieptepunt.
Pete Hoekstra
Stef Blok
JA21
Annemarie van Gaal
Te allen tijde ben ik een open boek.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer open?
Genietenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik weet dat het mijn fout is om überhaupt te kijken, maar die gasten vandaag bij Op1 zijn wel een nieuw ergerlijk dieptepunt.
Pete Hoekstra
Stef Blok
JA21
Annemarie van Gaal
Wie is dit?quote:
Een trut die al jaren in Berlijn woont en van daaruit de apocalyps verslaat voor TPO volgens mijn.quote:
Piet is witheet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Pete Hoekstra
Stef Blok
JA21
Annemarie van Gaal
Oh, zo'n hobbyblog.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Van het altijd objectieve ThePostOnline.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:39 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/uad0b7
[ afbeelding ]
Autisten voelen zich thuis bij de VVD.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Stef Blok scoort gigantisch op de autist-o-meter.
Waarom gaat zo'n gast daar überhaupt zitten als hij niet over Trump wil praten? En waarom nodigt een redactie hem überhaupt uit? Dit is ook een gevalletje 'ik vind dit zo'n leuke rubriek.'quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een heerlijk ongemakkelijke teevee. Jort zijn excuses werden niet geaccepteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |