SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
@CherryLips ? @UitStraling?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie heeft die ordinaire ontlastende koe erin gejast?
het was @Karzai dusquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik niet, ik had een weggewaaide trump erin gezet vanmorgen.
Elk land in lockdownquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
chinezen doen ook weer een rondje mee straks
33 MINUTEN GELEDEN
Chinese stad Shijiazhuang gaat dicht voor 11 miljoen inwoners
De 11 miljoen inwoners van de stad Shijiazhuang in de noordelijke provincie Hebei mogen hun stad niet uit. De miljoenenstad is in lockdown nadat er donderdag 120 nieuwe besmettingen werden gerapporteerd. Woensdag waren dat er 63.
Slechts één besmetting kwam van buiten de stad, waardoor Shijiazhuang nu de grootste cluster is van nieuwe besmettingen van het coronavirus in het land. De autoriteiten in Shijiazhuang hebben ook massatests voor de hele stad gelanceerd voor alle inwoners, meldt de South China Morning Post.
Altijd die gasten uit het Midden-Oostenquote:
Jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gestoord he als je er over nadenkt
Dan hebben ze ook geen vaccins nodig. Meer voor ons.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja![]()
Enige land dat er vanaf is is nieuw Zeeland
ja voor hoe lang.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja![]()
Enige land dat er vanaf is is nieuw Zeeland
zweden heeft dat gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:22 schreef Modus het volgende:
Er zijn sowieso geen landen waar ze de 'risicogroepen' wat meer isoleren ipv alles maar dicht gooien, toch?
Volgens mij heeft nieuw Zeeland de grenzen nog steeds dicht zitten. Zolang ze die dicht houden zitten ze goedquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor hoe lang.
Die chinezen hebben geloof ik ook gedacht dat ze even goed zaten.
ziet er uit als oude lullen muziek modusquote:
Dat verbaast me niks. Raar dat je jezelf gratie kan verlenen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:34 schreef CherryLips het volgende:
'Trump overweegt zichzelf gratie te verlenen'
O, ik heb niks met hiphop. Wel een lief strikje.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tis voornamelijk hiphop. Maar hij heeft echt een bijzonder stem.
[ afbeelding ]
had trouwens. geloof dat die dood is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik heb niks met hiphop. Wel een lief strikje.
Luister dan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er uit als oude lullen muziek modus
Owquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had trouwens. geloof dat die dood is.
nee ik ook niet heel veel.
puppy afpakkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow![]()
Zag net buuf met de pup toen ik boodschappen ging doen. Ziet er wel lief uit. De pup, niet de buuf.
Klopt is die ook.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had trouwens. geloof dat die dood is.
nee ik ook niet heel veel.
Oh het kwartje valt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oude lullen muziek.
Nate dogg heeft hier wat uitgejat toch?
mooie stem.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind deze jongen een enorm talent
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn dat allemaal voor raadselachtige boodschappen, Fles?
Lekker afdrogen met Gaston tegen je bips.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
Krijg morgen de postcode loterij handdoeken
Niet een grote koffer vol geldquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
Krijg morgen de postcode loterij handdoeken
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker afdrogen met Gaston tegen je bips.
Jammerquote:
Mja, dan zou ik even afwachten met afdrogenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
misschien is er wel een cameraploeg bij
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dan zou ik even afwachten met afdrogen
Thuis nog een LP van hem liggen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind deze jongen een enorm talent
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Al die tijd vanuit achter je douchegordijn kijken of ze al weg zijn
Je werkt een weekje bij je vriendin?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thuis nog een LP van hem liggen.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit zou @:uitstraling zijn
[ afbeelding ]
Deze keer niet hangend aan het plafond?quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even lezen en dan hopelijk weer even normaal slapen.
De kroonluchter ligt nog op de grond.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze keer niet hangend aan het plafond?
Dat sowieso, maar hoe kom je nu opeens tot die conclusie?quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Joost Eerdmans is idd een engnek.
Bitterbal had gelijk.
Normaal ga ik donderdagavond die kant op. Maar vandaag iets eerder.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je werkt een weekje bij je vriendin?
Thierry belde me net.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar hoe kom je nu opeens tot die conclusie?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Joost Eerdmans is idd een engnek.
Bitterbal had gelijk.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar hoe kom je nu opeens tot die conclusie?
Zou een vreemd programma worden als ze zouden staan.quote:
Dat is haar humor tegen nazies.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:17 schreef bitterbal het volgende:
annabel is ook speciaal hoor
[ afbeelding ]
ik kijk het morgen pas terug :pquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt jou ook op dat iedereen er slecht uitziet momenteel?
Nee ze neemt het hier op voor het vrijewoord geloof ik.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is haar humor tegen nazies.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:17 schreef bitterbal het volgende:
annabel is ook speciaal hoor
[ afbeelding ]
Nee als je haar kent weet je hoe ze reageert.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze neemt het hier op voor het vrijewoord geloof ik.
nou ja lees de tweets en daar onder een afbeelding waarn ze zegt dat joden nog steeds gevaar lopen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee als je haar kent weet je hoe ze reageert.
Je moet ze lezen in de context. Das altijd het probleem.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja lees de tweets en daar onder een afbeelding waarn ze zegt dat joden nog steeds gevaar lopen.
Wat tegenstrijdig zo
Als je nog een referentie nodig hebquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:24 schreef LTVDK het volgende:
Volgende week gooien ze de sollicitatie open voor de nieuwe burgemeester hier in de gemeente, misschien moet ik dat maar gewoon worden
Dan kun je straks first lady wordenquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je nog een referentie nodig heb
quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je straks first lady worden
wow, zou ie inderdaad gedwongen zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 07:16 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/verkiez(...)-videoboodschap.html
Trump erkent nederlaag tegen Biden. Beetje een anticlimax hoor
Gewoon een nette man wel die Trump.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 07:16 schreef kwiwi het volgende:
Doe maar niet.quote:
Is gewoon fake. Kan niet andersquote:Op vrijdag 8 januari 2021 07:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, zou ie inderdaad gedwongen zijn?
Zal over een uur ook wel wag zijn, maar het zag er toch even mooi uit.quote:
Of hij wilde niet afgezet wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 07:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, zou ie inderdaad gedwongen zijn?
Ik heb de gordijnen nog niet open dus geen idee of het hier gesneeuwd heeftquote:Op vrijdag 8 januari 2021 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal over een uur ook wel wag zijn, maar het zag er toch even mooi uit.
lekker glad ook.
Kans is vrij klein denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de gordijnen nog niet open dus geen idee of het hier gesneeuwd heeft
Lekker geloofwaardig ook. Hij wilde gewoon zijn speeltje terugquote:Op vrijdag 8 januari 2021 07:16 schreef kwiwi het volgende:
Hij zegt wel vaker dingen die hij niet gedaan heeft dus tsjaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
“I immediately deployed the National Guard...”
Uhuh
Ben je zelf ziek of ben je in aanraking geweest met een positief getest persoonquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet wellicht in quarantaine.
Krijg vandaag te horen of die persoon positief getest is, die laat zich uit voorzorg testen aangezien ze in een ziekenhuis werkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je zelf ziek of ben je in aanraking geweest met een positief getest persoon
Zijn sebbeltutje genaamd Twitter.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig ook. Hij wilde gewoon zijn speeltje terug
Nancy vrat Pence zowat op uit dankbaarheidquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
“I immediately deployed the National Guard...”
Uhuh
Hoop dat het een negatieve uitslag is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg vandaag te horen of die persoon positief getest is, die laat zich uit voorzorg testen aangezien ze in een ziekenhuis werkt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn sebbeltutje genaamd Twitter.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:33 schreef kwiwi het volgende:
Vanochtend door een klant benaderd voor een baan. Ziet er interessant uit
Hopelijk snelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wanneer ga je je nou bezighouden met moordzaken?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk snelMaar kan ondertussen natuurlijk altijd een nieuwe baan aannemen (evt voor kortere tijd), want m'n huidige wil ik eigenlijk het liefst per direct vanaf.
uitvoerend?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ja echt he. Toen ik gister las dat ze de extra vaccins hadden afgeslagen dacht ik nog: hier krijgen ze spijt van.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
En wat vertraging van vaccins in Nederland. En de extra aangeboden vaccins niet willen bestellen
das een kwestie van opzeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk snelMaar kan ondertussen natuurlijk altijd een nieuwe baan aannemen (evt voor kortere tijd), want m'n huidige wil ik eigenlijk het liefst per direct vanaf.
Je moet wat meer slapen.quote:
als je je verslaapt beter goed doenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Goed slapen is zo 2019.
Ik was om vier uur wakker. Net toen ik dacht "dan ga ik maar aan het werk" viel ik weer in slaap. Zo door de wekker heen.
wat zoek je ?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:33 schreef kwiwi het volgende:
Vanochtend door een klant benaderd voor een baan. Ziet er interessant uit
vertel dat m'n hoofd waar urenlang vanalles niet ter zakend doend doorheen maaldequote:
en, wordt het dagelijkse business?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Voor het eerst aan een waxinelichtjeshouder gelikt
Hey Koen z'n hoofd doe eens niet,je moet meer slapenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vertel dat m'n hoofd waar urenlang vanalles niet ter zakend doend doorheen maalde
Dat had ik zondag, maandag en woensdag.quote:
Trump, is dit je nieuwe uitlaatklep?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Voor het eerst aan een waxinelichtjeshouder gelikt
Gemaakt van Jordaans zeezout, kreeg er een stuk of zes van een zakelijke relatie, zat op te zoeken wat het nu precies was en nou ja dat dus, als je er aan likt proef je een overdosis zout, ochtendmysterie opgelostquote:
Ik wens niet vergeleken te worden met die psychiatrische patiëntquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trump, is dit je nieuwe uitlaatklep?
Jij likt aan kaarsen, kweenie.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wens niet vergeleken te worden met die psychiatrische patiënt
nu nog ff nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey Koen z'n hoofd doe eens niet,je moet meer slapen
Damage control. Meent die vent niks vanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 07:16 schreef kwiwi het volgende:
Dan is het inderdaad niet handig om te gaan slapenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu nog ff nietIk zit in een conferencecall
Vroeger ging iedereen dood voor z'n veertigste, ik mis je punt.quote:
Hij weet precies hoe hij het spel vies moet spelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Damage control. Meent die vent niks van
Het is ook geen aanrader maar ik weet nu wel wat het is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vroeger ging iedereen dood voor z'n veertigste, ik mis je punt.
Werk en daarna weinig.quote:
beetje werken, even langs de makro, trainen, meer werken. En vanavond waarschijnlijk magic spelenquote:
cv ketel wordt vervangenquote:
piratenschip?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cv ketel wordt vervangen
muurtje schilderen
misschien nog wat spotrepairs op de dekvloer
en moet nog langs een schip
Was die nieuwe release er al eigenlijk? Ik ben een beetje out of the loop.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje werken, even langs de makro, trainen, meer werken. En vanavond waarschijnlijk magic spelen
Druk dusquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje werken, even langs de makro, trainen, meer werken. En vanavond waarschijnlijk magic spelen
ligt eraan welke release je bedoelt. Er komen 4 sets per jaar uit en dat zijn alleen de sets die de verhaallijn hebben. Daar buiten komen nog extra producten uitquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was die nieuwe release er al eigenlijk? Ik ben een beetje out of the loop.
valt wel mee. Volgende week drukker met werk. Briefings doen voor audits.quote:
wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
valt wel mee. Volgende week drukker met werk. Briefings doen voor audits.
De "normale" sets.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan welke release je bedoelt. Er komen 4 sets per jaar uit en dat zijn alleen de sets die de verhaallijn hebben. Daar buiten komen nog extra producten uit
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mis de vrouw met haar hoofd kapot geschoten.
ik ben adviseur managementsystemen(iso normen)quote:
Trump gaat dadelijk lekker golfen tot aan zijn kist en een opvolgster voor zijn Sloveens sloerie zoeken en laat ons achter met een wereld vol wappies.quote:
zendikar rising was de laatste. Spoilers voor kaldheim zijn gisteren begonnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De "normale" sets.Al die Commander dingen enzo hou ik niet bij.
Dat is wanneer ik er ook mee begonnen ben. Daarna gestopt. Heel even tijdens de studie gespeeld en paar jaar geleden weer begonnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
mtg is echt wel geleden van de middelbare school
Soms overweeg ik om ook online te gaan spelen, maar ik heb al zoveel spelletjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
zendikar rising was de laatste. Spoilers voor kaldheim zijn gisteren begonnen.
Commander is mn favoriete format.
Vanavond commander legends doen.
Ja 3 jaar ofzo op de middelbare school. daarna gestopt eigenlijk, niemand in m'n omgeving speelt het.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wanneer ik er ook mee begonnen ben. Daarna gestopt. Heel even tijdens de studie gespeeld en paar jaar geleden weer begonnen.
Ik ben erin gerold dankzij m'n vriend en zwager, al heb ik al een tijdje niet meer gespeeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
mtg is echt wel geleden van de middelbare school
je kan mtg arena gaan doen. Is gratis. Je kan er wel geld tegenaan gooien maar is niet perse nodig.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms overweeg ik om ook online te gaan spelen, maar ik heb al zoveel spelletjes.
Al hoop ik op wat leuke aanvullingen op m'n zeemonsters, het klinkt als een goed thema voor wat krakens.
hallo green playerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Al ben ik niet perse een goede speler, ik hou te veel van enorme beesten.
Oh ja. toentertijd had ik de pecunia niet om hele boosterboxen enzo te kopen zoals de rijke tata/verwende klasgenootjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Al ben ik niet perse een goede speler, ik hou te veel van enorme beesten.
Samequote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:21 schreef gianni61 het volgende:
ik kan hier niet over mee praten geloof ik
Ja, geld is niet perse het issue, meer tijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan mtg arena gaan doen. Is gratis. Je kan er wel geld tegenaan gooien maar is niet perse nodig.
Mtgo kost wel geld.
Ik heb volgens mij nog geen krakens gezien in kaldheim.
Ik hoop op wat extra leuke angels zodat ik m'n kaalia angels weer eens kan updaten tot een deck wat het waard is om te spelen.
Ik hou van m'n dino's.quote:
dat ken ik. 1 of 2 boosters per week en dan hield het wel op.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh ja. toentertijd had ik de pecunia niet om hele boosterboxen enzo te kopen zoals de rijke tata/verwende klasgenootjes.
ik ga er van uit dat het over iets van fantasy spelletjes gaat.quote:
Oh zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat ken ik. 1 of 2 boosters per week en dan hield het wel op.
dino'squote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, geld is niet perse het issue, meer tijd.
[..]
Ik hou van m'n dino's.Al zitten m'n dikste in een monoblauw deck. Krakens.
hallo haagsiequote:
ah ja, nu valt het kwartje. ik kon echt niks verzinnen bij mtgquote:
Ik vind het nog steeds spijtig dat er te weinig animo was voor 2HG, was de laatste keer dat die kaarten nog in standard vielen en we hadden echt een leuke combinatie dinodecks. Maar ging dus niet door.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
dino's
Ik heb een dino commander deck.
Nou heb ik redelijk wat commander decks.
Zit momenteel op 12 en heb er nog 3 in aanbouw
dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds spijtig dat er te weinig animo was voor 2HG, was de laatste keer dat die kaarten nog in standard vielen en we hadden echt een leuke combinatie dinodecks. Maar ging dus niet door.
ik zie 'm welquote:
Voor of na dat het bij jou thuis is aangekomen?quote:
Daarvoor, gelukkig.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor of na dat het bij jou thuis is aangekomen?
Het mooie is dat die kaart er vooral in zit om m'n manacurve een béétje fatsoenlijk te houden, maar zo af en toe komt de bestow-kant goed uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
hahaha mooi is dat.
Ik heb een scarab god deck die ook draait om spelen met de kaarten van je tegenstander.
Is ook zo leuk om te doen.
uhm, ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mooie is dat die kaart er vooral in zit om m'n manacurve een béétje fatsoenlijk te houden, maar zo af en toe komt de bestow-kant goed uit.
Etteren.
Ik weet dat 'ie snapt wat ik zeg.quote:
waarschijnlijk ook omdat die nog in je cache hangt. Ram eens op ctrl + f5quote:
decks maken puur om mensen te irriterenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mooie is dat die kaart er vooral in zit om m'n manacurve een béétje fatsoenlijk te houden, maar zo af en toe komt de bestow-kant goed uit.
Etteren.
sommige zaken blijf ik als broken links zien in Chromequote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook omdat die nog in je cache hangt. Ram eens op ctrl + f5
[..]
decks maken puur om mensen te irriteren
Apartquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige zaken blijf ik als broken links zien in Chrome
[ afbeelding ]
Het kán komen doordat het geen pure img-linkjes zijn die ik postte.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat klopt inderdaad, linkjes werken welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kán komen doordat het geen pure img-linkjes zijn die ik postte.
Zakelijke firewall?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat zou geen issue op chrome moeten zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kán komen doordat het geen pure img-linkjes zijn die ik postte.
mobiel doet ie het bij mij wel, maar op desktop zowel in Chrome als Firefox niet.quote:
Zal ik die even aanpassen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mobiel doet ie het bij mij wel, maar op desktop zowel in Chrome als Firefox niet.
Hmmm nu je het zegt, het KAN een firewall dingetje zijn
Normaliter niet, maar da's net wat er ingesteld is. Een adblock ofzo kan ze ook blokkeren volgens mij, of idd firewall.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou geen issue op chrome moeten zijn
Opgelost.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is het dus, uitzetten ZScaler did the trick
Het is niet onterecht dat het het zo zietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:44 schreef Koen66 het volgende:
nu kan ik ook weer naar de Staatsloterij site tenminste
Zakelijke firewall ziet dat als Goksite
denk daar thuis niet zo gauw aan, is maar sinds kort dat thuis ook de zakelijke firewall ervoor gaat liggenquote:
Ik wilde het net zeggenquote:
Vroeger hadden wij die van jullie in beheer maar dat is lang geleden toch wel weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk daar thuis niet zo gauw aan, is maar sinds kort dat thuis ook de zakelijke firewall ervoor gaat liggen
weet jij nog welke datw as destijds?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger hadden wij die van jullie in beheer maar dat is lang geleden toch wel weer.
Yep een paar aftandse hardwarematige Sonic Walls in Leusden, weet de admin wachtwoorden zelfs nog uit mijn hoofd, freak dat ik er bentquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet jij nog welke datw as destijds?
Die webhosting van de dealers was vroeger ellende, altijd op vrijdagmiddag de aanbiedingen voor het weekend doorvoeren en dan de TTL vergeten terug te schroeven naar een paar minuten, blinde paniek, zucht.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:49 schreef Koen66 het volgende:
instellingen zijn apart, playboy.com blokkeert ie maar geilesletjes.nl niet
Waarvoor?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben weer eens gezwicht bij de bakker
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die webhosting van de dealers was vroeger ellende, altijd op vrijdagmiddag de aanbiedingen voor het weekend doorvoeren en dan de TTL vergeten terug te schroeven naar een paar minuten, blinde paniek, zucht.
in b4 opmerkingen over mannenpapquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
paptaart
worstenbroodjes
en nog wat gebakjes voor m'n ouders.
Is dat familie van een roombroodje?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
paptaart
worstenbroodjes
en nog wat gebakjes voor m'n ouders.
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)er-zijn-br~a34efdd5/quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat familie van een roombroodje?
Ik zat uit nieuwsgierigheid net eens te kijken hoever ik nog binnen kon komen zonder dat er alarmbellen afgaan bij julliequote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]Daar hadden wij destijds aan onze kant niets mee van doen, dat was zo te lezen nog voor de algehele IT samenwerking (die nu weer finaal afgebroken wordt)
Klinkt alsof ik het lust.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)er-zijn-br~a34efdd5/
Mariogod
https://www.omroepzeeland(...)ese-paptaart-vandaan
Eh, ik ken mensen met een gloeiende hekel aan alles wat ook maar met room te maken heeft. Al zou je kunnen stellen dat die wat mankeren ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je dit niet lust, dan mankeer je wat
nja die instant zooi moet ik ook niet hoor. dat is echt goor. maar die echte gekooktequote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik ken mensen met een gloeiende hekel aan alles wat ook maar met room te maken heeft. Al zou je kunnen stellen dat die wat mankeren ja.
Vind het meer iets voor een bepaald type vrouw maar dat vind ik ook van snoep, taart, sushi en fucking cupcakes.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je dit niet lust, dan mankeer je wat
Geen taart? Wat ben jij nou weer voor mens.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het meer iets voor een bepaald type vrouw maar dat vind ik ook van snoep, taart, sushi en fucking cupcakes.
leg er wat kaviaar op, dan past het beter bij je pretentiesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het meer iets voor een bepaald type vrouw maar dat vind ik ook van snoep, taart, sushi en fucking cupcakes.
Als jij iemand wil swaffelen moet dat gewoon kunnenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat ben ik blij dat ik me niet door m'n gender dingen ontzeg.
Het zal niet dezelfde beleving zijn, maar hey, hulpstukken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij iemand wil swaffelen moet dat gewoon kunnen
Taart vind ik echt een van de goorste dingen ter wereld, alleen dat mondgevoel al, alsof je de luier van een suikerverslaafde baby leeg liktquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen taart? Wat ben jij nou weer voor mens.
Ik krijg ook niet zoveel uit m'n handen vandaag.quote:
Intrigerend, met de enorme keuze in type taarten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taart vind ik echt een van de goorste dingen ter wereld, alleen dat mondgevoel al, alsof je de luier van een suikerverslaafde baby leeg likt
Goed punt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
Eerst waxinelichtjes en nu al luiers likken.
Ik hou het wel bij taart, muffins en donuts
Trek inquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taart vind ik echt een van de goorste dingen ter wereld, alleen dat mondgevoel al, alsof je de luier van een suikerverslaafde baby leeg likt
Vlaai kun je hier prima kopen. Ik mis een dunkin donuts filiaalquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Vlaai mag er ook wel bij, maar ik kan hier toch geen goeie kopen.
Mja. Ik heb alleen Multivlaai.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vlaai kun je hier prima kopen. Ik mis een dunkin donuts filiaal
Bij Jumbo verkopen ze Dunkin donuts, toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vlaai kun je hier prima kopen. Ik mis een dunkin donuts filiaal
Ja, maar de onze heeft maar een matig assortiment.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Jumbo verkopen ze Dunkin donuts, toch?
Ja, maar heel beperkte keuze en ook heel vaak niet op voorraad.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Jumbo verkopen ze Dunkin donuts, toch?
Had je hier maar niet moeten roepen dat je een nieuwe Porsche gekocht hebt. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Altijd zo'n afknapper als vrouwen de hele dag naaktshit en gore dingen naar je sturen
Dordrecht mist echt een AH XLquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar heel beperkte keuze en ook heel vaak niet op voorraad.
De AH XL heeft dan een veel beter assortiment.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)r-aan-het-daten.html
Weer eentje voor Losdop om potentieel aan de haak te slaan.
Ook zo'n vrouw met het verstand tussen haar benenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet er extra voor naar Kerkrade, dus dat doe ik ook niet vaak.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dordrecht mist echt een AH XL
Ik zal er mee stoppenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Altijd zo'n afknapper als vrouwen de hele dag naaktshit en gore dingen naar je sturen
Heel vermoeiend.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk mens vind ik datquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |