SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
@CherryLips ? @UitStraling?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie heeft die ordinaire ontlastende koe erin gejast?
het was @Karzai dusquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik niet, ik had een weggewaaide trump erin gezet vanmorgen.
Elk land in lockdownquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
chinezen doen ook weer een rondje mee straks
33 MINUTEN GELEDEN
Chinese stad Shijiazhuang gaat dicht voor 11 miljoen inwoners
De 11 miljoen inwoners van de stad Shijiazhuang in de noordelijke provincie Hebei mogen hun stad niet uit. De miljoenenstad is in lockdown nadat er donderdag 120 nieuwe besmettingen werden gerapporteerd. Woensdag waren dat er 63.
Slechts één besmetting kwam van buiten de stad, waardoor Shijiazhuang nu de grootste cluster is van nieuwe besmettingen van het coronavirus in het land. De autoriteiten in Shijiazhuang hebben ook massatests voor de hele stad gelanceerd voor alle inwoners, meldt de South China Morning Post.
Altijd die gasten uit het Midden-Oostenquote:
Jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gestoord he als je er over nadenkt
Dan hebben ze ook geen vaccins nodig. Meer voor ons.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja![]()
Enige land dat er vanaf is is nieuw Zeeland
ja voor hoe lang.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja![]()
Enige land dat er vanaf is is nieuw Zeeland
zweden heeft dat gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:22 schreef Modus het volgende:
Er zijn sowieso geen landen waar ze de 'risicogroepen' wat meer isoleren ipv alles maar dicht gooien, toch?
Volgens mij heeft nieuw Zeeland de grenzen nog steeds dicht zitten. Zolang ze die dicht houden zitten ze goedquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor hoe lang.
Die chinezen hebben geloof ik ook gedacht dat ze even goed zaten.
ziet er uit als oude lullen muziek modusquote:
Dat verbaast me niks. Raar dat je jezelf gratie kan verlenen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:34 schreef CherryLips het volgende:
'Trump overweegt zichzelf gratie te verlenen'
O, ik heb niks met hiphop. Wel een lief strikje.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tis voornamelijk hiphop. Maar hij heeft echt een bijzonder stem.
[ afbeelding ]
had trouwens. geloof dat die dood is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik heb niks met hiphop. Wel een lief strikje.
Luister dan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er uit als oude lullen muziek modus
Owquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had trouwens. geloof dat die dood is.
nee ik ook niet heel veel.
puppy afpakkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow![]()
Zag net buuf met de pup toen ik boodschappen ging doen. Ziet er wel lief uit. De pup, niet de buuf.
Klopt is die ook.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had trouwens. geloof dat die dood is.
nee ik ook niet heel veel.
Oh het kwartje valt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oude lullen muziek.
Nate dogg heeft hier wat uitgejat toch?
mooie stem.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind deze jongen een enorm talent
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn dat allemaal voor raadselachtige boodschappen, Fles?
Lekker afdrogen met Gaston tegen je bips.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
Krijg morgen de postcode loterij handdoeken
Niet een grote koffer vol geldquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
Krijg morgen de postcode loterij handdoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |