Absoluut....Dit is Nathaliequote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een Moai beeldje waar ik mijn leesbril op zet...![]()
Twee druppels water
[ afbeelding ]
Niet mijn foto, maar ik heb hetzelfde beeldje.
Ja hallo ik ben PB nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Weer?
Liese is geen looker, het lijkt alleen wat omdat je alleen de rest hebt om te vergelijken
Misschien is Nathalie wel een heel geil wijf, kan hij niet weten....quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:13 schreef Stranger het volgende:
Volgens Theo komt er zometeen een 'Extreem geil wijffie' in, die zit er tot nu toe niet in
Hij zei het tegen Nathalie en haar blik was een combinatie tussen verwarring en belediging.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien is Nathalie wel een heel geil wijf, kan hij niet weten....
Ik ga ook niet in een museum kijken waar de kunstcollectie mij niet aanstaat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Qua geilheid, maar ja daar hoef je geen Big Brother voor te kijken
Als liesse terug komt dan heeft hij gelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:13 schreef Stranger het volgende:
Volgens Theo komt er zometeen een 'Extreem geil wijffie' in, die zit er tot nu toe niet in
Dus zit er een kern in hetgeen ik niet poste....quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hij zei het tegen Nathalie en haar blik was een combinatie tussen verwarring en belediging.
Liese is een mooie meid, niks mis mee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Weer?
Liese is geen looker, het lijkt alleen wat omdat je alleen de rest hebt om te vergelijken
Dan kom je niet vaak in een museum?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in een museum kijken waar de kunstcollectie mij niet aanstaat.
Een vrouw mag best wat spek op de botten hebben...Zo'n mager ding is niets..Kan daar geen plezier aan beleven..quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese is een mooie meid, niks mis mee.
Beetje dik kontje misschien, maar dat kan ze er bij mij in no time af laten trainen.
Ja hoor, maar wel in musea waar de kunst raakvlakken met mijn smaak heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan kom je niet vaak in een museum?
Anders straf van Big Brotherquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:16 schreef DKUp het volgende:
Alles moet worden opgeruimd en schoongemaakt voor de “laaifsjuhoooowh”.
Dat is pas over meer dan drie uur.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor, maar wel in musea waar de kunst raakvlakken met mijn smaak heeft.
Dan worden ze worden opgesloten in een geheime kamerquote:
Oh, je kiest maarquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een vrouw mag best wat spek op de botten hebben...Zo'n mager ding is niets..Kan daar geen plezier aan beleven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |