SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik alleen maar jou en DaMart geloof ik. En Liesje natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:05 schreef Koen66 het volgende:
van de huidige veel aanwezige bewoners hier heb ik alleen Cherry, Fles, Bos, Karzai en Damart ooit gemeet.
Verder ook Molo, Arch_Indar, TaMieke en Friemelaar maar die zijn hier zelden
En dat waren vrouwen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
In 2015 zijn er precies drie iemanden die mijn voornaam hebben gekregen, verder niet.
Ja die is niet zo heel moeilijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, Liesje d'r voornaam weet ik ook.
Wat!?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Dat lijntje van de heimelijke gangbangdame loopt zelfs van Citizen naar mij toe
1e meet waar ik was waren jij en Bos, dus Bos heb je ook gemeetquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik alleen maar jou en DaMart geloof ik. En Liesje natuurlijk![]()
Liesje is de fok!ker die ik in de meeste verschillende landen gemeet heb van iedereen. Niet eens fok!ker, maar "persoon". Ook niemand buiten fok in zoveel landen gemeet bedoel ik
Heb je daarmee gebangangd?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Dat lijntje van de heimelijke gangbangdame loopt zelfs van Citizen naar mij toe
Oh ja is ook zoquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e meet waar ik was waren jij en Bos, dus Bos heb je ook gemeet(TAL meet Utrecht 2010)
Derrick?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal nog een hint geven, de naam was in de jaren 70 erg populair
Wij hebben het ook niet met elkaar gedaan.quote:
Ans?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gelukkig een heel makkelijke saaie naam.
Gerriequote:Op donderdag 7 januari 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Er zitten nog wel wat hopjes tussenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben het ook niet met elkaar gedaan.
Dan zijn er nog een paar mogelijkheden voor lijntjes.
Hopjesvlaaaaaaquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten nog wel wat hopjes tussen
Katrina Wiwi.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
O ja ik weet crv z'n hele naam en hij de mijne.
Phewquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten nog wel wat hopjes tussen
werkloze leefquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zit alweer te geeuwen
Heb net al even drie kwartier op de bank gelegen. Twee keer op 1 dag gaat echt te ver hoor
Hoe was je viandel?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zit alweer te geeuwen
Heb net al even drie kwartier op de bank gelegen. Twee keer op 1 dag gaat echt te ver hoor
Zie je welquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik ook. Gelukkig wel een internationale naam.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Dickquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig wel een internationale naam.
Ik jouw halvequote:Op donderdag 7 januari 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
O ja ik weet crv z'n hele naam en hij de mijne.
nog een koe gekochtquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:24 schreef Karzai het volgende:
1 x 475gr. Bio côte de boeuf
2 x 140gr. Bio tournedos
2 x 170gr. Bio entrecôte
2 x 120gr. Bio kogelbiefstuk
2 x 140gr. Bio biefstuk
4 x 120gr. Bio minute steak
1 x 250gr. Bio biefstukpuntjes
1 x 400gr. Bio rosbief
2 x 120gr. Bio bavette
1 x 340gr. Bio riblap
4 x 170gr. Bio stooflap
2 x 260gr. Bio poulet
6 x 240gr. Bio gehakt met 1% zeezout
8 x 120gr. Bio hamburgers
24 x 60gr. Bio chipolataworstjes
Barryquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is toch wel bio allemaal he?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:24 schreef Karzai het volgende:
1 x 475gr. Bio côte de boeuf
2 x 140gr. Bio tournedos
2 x 170gr. Bio entrecôte
2 x 120gr. Bio kogelbiefstuk
2 x 140gr. Bio biefstuk
4 x 120gr. Bio minute steak
1 x 250gr. Bio biefstukpuntjes
1 x 400gr. Bio rosbief
2 x 120gr. Bio bavette
1 x 340gr. Bio riblap
4 x 170gr. Bio stooflap
2 x 260gr. Bio poulet
6 x 240gr. Bio gehakt met 1% zeezout
8 x 120gr. Bio hamburgers
24 x 60gr. Bio chipolataworstjes
jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja hij was op, deze keer ook luxe, is trouwens goedkoper dan kip en koe en beter vleesch
Hebben jij en Kwiwi elkaar dingen toegestuurd of zo?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik jouw halve
die van bal, liesje, Molo, fles, samzz, en nog wel een heleboel die hier niet in ksc komen.
Ik ook. Nooit problemen bij de Starbucks.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook niet Joke?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee. En mijn achternaam is ook niet Kok.
zij postte toch dat ze haar boezem alleen via dm stuurde. waarop ik zei dat ik dat kon beamen. lees maar terug.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jij en Kwiwi elkaar dingen toegestuurd of zo?
Ik ga meestal naar Costaquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Nooit problemen bij de Starbucks.
konjo iirritant daar ja. Neukhonden. En die slootbagger is nog schreeuwend duur ook. Kom daar nooit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Nooit problemen bij de Starbucks.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zij postte toch dat ze haar boezem alleen via dm stuurde. waarop ik zei dat ik dat kon beamen. lees maar terug.
ik DM ook veul te weinigquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik moet meer DM'en met mensen, geloof ik.
Heb toen ook nog een DM gekregen inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zij postte toch dat ze haar boezem alleen via dm stuurde. waarop ik zei dat ik dat kon beamen. lees maar terug.
Mag ik van jou.... van de Boezems... even kijken hoor.... kwiwi?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik moet meer DM'en met mensen, geloof ik.
dickpic van gergi zekerquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb toen ook nog een DM gekregen inderdaad.
kwaktetquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik van jou.... van de Boezems... even kijken hoor.... kwiwi?![]()
Vanuit STA R&P en LWL nog wel een aantal. Maar de meeste daarvan zie of spreek ik niet meer. Ex-vriendin spreek ik wel nog, maar die komt volgens mij al aantal jaar niet meer op FOK!.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, buiten KSC weet ik er nog wel een stapel ja.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit STA R&P en LWL nog wel een aantal. Maar de meeste daarvan zie of spreek ik niet meer. Ex-vriendin spreek ik wel nog, maar die komt volgens mij al aantal jaar niet meer op FOK!.
Dadelijk gaat het lijntje wel erg kort wordenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit STA R&P en LWL nog wel een aantal. Maar de meeste daarvan zie of spreek ik niet meer. Ex-vriendin spreek ik wel nog, maar die komt volgens mij al aantal jaar niet meer op FOK!.
wordt er niet beter op ditquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik hou wel van een kruidige worst.
Ga haar even sturen of de naam "UitStraling" haar iets zegt. BRBquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk gaat het lijntje wel erg kort worden
Oh deze heb ik van de week al gezienquote:
Ik ben slecht in namen, cupmaat en alle kleuren haren aub.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga haar even sturen of de naam "UitStraling" haar iets zegt. BRB
Ik wil nog altijd een keer met de Bernina Express, die was vast ook in dat programmaquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh deze heb ik van de week al gezienWel echt bloedmooi stuk daar
Waar is dat? Ik heb een tijdje daar ook wel getreind tussen Geneve, Lausanne, Biel, Zurich.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh deze heb ik van de week al gezienWel echt bloedmooi stuk daar
dat uitzicht op het meer en de wijngaarden langs de routequote:Op donderdag 7 januari 2021 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is dat? Ik heb een tijdje daar ook wel getreind tussen Geneve, Lausanne, Biel, Zurich.
Geneve <> Lausanne was mijn vaste route omdat ik in Lausanne werkte. De rest maar sporadisch gedaan maar vond het altijd wel relaxt met de trein daar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dat uitzicht op het meer en de wijngaarden langs de route
Mijn nichtje is half opgegroeid in Lausanne.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dat uitzicht op het meer en de wijngaarden langs de route
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit gaat toevallig over de Bernina inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd een keer met de Bernina Express, die was vast ook in dat programma
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn nichtje is half opgegroeid in Lausanne.
Ik weet niet welke helft.TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is bijna niveau Haags, bijna.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht, kop 'm zelf maar even in.
Beetje melig vandaag
Eén keer yoga gedaan. Toen deden spieren pijn waarvan ik het bestaan niet wistquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
Ben deze week begonnen met pilates.. dacht dat het een soort yoga was, lekker relaxt.. maar nu doen al m'n spieren pijn
De Haagse School van Humor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is bijna niveau Haags, bijna.
Ik ben weer begonnen met wat Mobility oefeningen. Merk binnen een week al dat ik minder last van mijn onderrug heb. Maar ik ben niet meer zo lenig als voor de lockdowns.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
Ben deze week begonnen met pilates.. dacht dat het een soort yoga was, lekker relaxt.. maar nu doen al m'n spieren pijn
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik geloof dat dat treintype inmiddels is vervangenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn favoriet zijn toch wel de treinen in Cornwall
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ping.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Walnoten gevuld met vijgen. Tuurlijk schatje.
Ieder z'n meugquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schnitzel
Nee grapje.
Rode curry
Thaise rode curry is ook al een no no?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ieder z'n meug
Ik laat bezorgen. Moet eigenlijk boodschappen doen voor weer wat verse groentes..
goede curry is goedquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thaise rode curry is ook al een no no?
Ik las Smith & Wessonquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
5 februari nieuwe Smith & BurrowsNog even iets om naar uit te kijken
Maak je een filmpje?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen komt er weer gehakt en spekblokjes en kookroom en gruyčre en zo. Van t weekend maar weer eens quiche bakken
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen komt er weer gehakt en spekblokjes en kookroom en gruyčre en zo. Van t weekend maar weer eens quiche bakken
Er komt hier nooit een afwasjongen langs.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, over anderhalf uur komt de afwasjongen weer op z'n fietsje
Mja dit steakhouse doet alleen afhalenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er komt hier nooit een afwasjongen langs.
Ik heb zo'n doos waar een grote toekan in zit die de afwas voor me doetquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er komt hier nooit een afwasjongen langs.
ohja? hebben we een connoisseur?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis bestaat daar al een filmpje van
Ik heb helaas geen chefkok in mijn vriendengroep.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja dit steakhouse doet alleen afhalen![]()
tenzij dus de chef kok een maatje van je is
ah!quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh van quiche is al een filmpje
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen chefkok in mijn vriendengroep.
90% van mn niet varende vriendengroep is kok of werkt in een eetgelegenheidquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd jaloers.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
90% van mn niet varende vriendengroep is kok of werkt in een eetgelegenheid
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
thuiskokquote:
Dat kost wel een flesje in de week en dan niet van de middelste of onderste schappen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk aanpappen met m1st1g.
90 % van mijn niet-varende associaties met de Achterhoek zijn pannenkoekenrestaurantsquote:
Ik heb veel artsen, fysio's, biologen, etc. in de familie.. Komt soms wel handig van pasquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wel veel schrijvers.
Ama, lees je mee?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat kost wel een flesje inde week end an niet van de middelste of onderste schappen.
Ik heb al een vriend.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
Kan je wel introduceren hoor ama. ken er een die recent vrijgezel is
Die weiger ik te bakken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
90 % van mijn niet-varende associaties met de Achterhoek zijn pannenkoekenrestaurants
Ik woon hier naar mijn zin hoor. 40 jaar in het westen gewoond en nu eindelijk "rust" om mij heen.quote:
Oh je bent geëmigreerd daar heenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik woon hier naar mijn zin hoor. 40 jaar in het westen gewoond en nu eindelijk "rust" om mij heen.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh je bent geëmigreerd daar heen
Je ging net nieuwe zoeken. Daar hoort die dan ook bij. Samen uit, samen uitquote:
Ik ben gewoon groot fan van je kookkanaal op YTquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos jullie pinghaters jij en US![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je ging net nieuwe zoeken. Daar hoort die dan ook bij. Samen uit, samen uit
Ik moet lachen, want herkenning.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
Die van mij is een paar jaar terug kapotgegaan, en ik heb (nog) geen nieuwe gekocht. Ergens wel blij mee. Beetje stoommaaltijd tegenwoordig is prima voer, maar je kan er ook een hoop zut in flikkeren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos jullie pinghaters jij en US![]()
daar zul je geen pingdoos vinden hoorquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon groot fan van je kookkanaal op YT
daaromquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar zul je geen pingdoos vinden hoor
Nou dan moet je ook niet van die rare dingen zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Lokt Haags nou iedereen hierheen vanuit DTS?
jaarlijks ff na laten kijken door een bedrijf net als een cv ketel gok ik zo..quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:16 schreef Modus het volgende:
Oh Frantic, beetje stomme vraag ms hoor. Vorig jaar is op kosten van woningbouw geiser vervangen door een bigass elektrische boiler.
Heeft zo'n ding af en toe onderhoud nodig of iets? Moet ie af en toe opnieuw gestart? Geen idee.
Neu.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Lokt Haags nou iedereen hierheen vanuit DTS?
Haagsie!quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:17 schreef Haags het volgende:
[..]
De geestelijk gehandicapten laat ik daar hoor. Geen zorgen.
Koekoekquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:17 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Vraag me af waar die POV camera nog meer voor is gebruiktquote:
Woon je naast het station ofzo?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vraag me af waar die POV camera nog meer voor is gebruikt
Ja. Stijg ik nu in je achting?quote:
Just aboutquote:
Ik heb een tankstation voor de deur. Gaan we daar wel zittenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
Mja ik heb een parkje voor de deurgaan we daar wel zitten.
Dat is misschien wat andersquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij kunnen ze het hier ook niet allemaal waarderen als ik aan het BBQ-n ben.
Als je een rondje geeft vast wel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij kunnen ze het hier ook niet allemaal waarderen als ik aan het BBQ-n ben.
quote:Het Republikeinse lid van het Huis van Afgevaardigden Adam Kinzinger wil dat vicepresident Pence en het kabinet het 25ste amendement van de grondwet in werking stellen en daarmee president Trump zijn bevoegdheden afnemen. "Het is tijd om een einde te maken aan deze nachtmerrie."
Kinzinger zegt dat Trump buiten de realiteit staat en daarom niet meer in staat is om zijn ambt uit te oefenen. In dat geval kunnen de vicepresident en een meerderheid van het kabinet een beroep doen op het 25ste amendement en de president buitenspel zetten. "Ik roep hen op om de Amerikanen ervan te verzekeren dat zij de komende weken in veilige handen zijn en dat we een leider hebben die bij zijn volle verstand is."
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt 0 behoefte om gezellig te doen met buren hier.
Omdat ik er gewoon niks mee heb en wonen hier ook een paar bejaarden.quote:
Neen. Dit kan per direct ingaan. Er kan later over gestemd worden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze allemaal nog voorstemmen?
Kan je toch ook leuk contact hebben met de buren?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Dit zijn goedkope huisjes en het is best veel doorstroom (niet veel mensen behalve de oudjes blijven lang wonen), je woont hier niet echt om leuk te doen met je buren. Je woont hier vooral omdat je een goedkoop huisje wil hebben.
Spannend.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen. Dit kan per direct ingaan. Er kan later over gestemd worden.
ja maar dan nog..quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Dit zijn goedkope huisjes en het is best veel doorstroom (niet veel mensen behalve de oudjes blijven lang wonen), je woont hier niet echt om leuk te doen met je buren. Je woont hier vooral omdat je een goedkoop huisje wil hebben.
Is bij dit soort huizen echt veel minder.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je toch ook leuk contact hebben met de buren?
Zet een biljarttafel neer en zeg tegen die oudjes dat ze echt geen keus hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je toch ook leuk contact hebben met de buren?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Zet een biljarttafel neer en zeg tegen die oudjes dat ze echt geen keus hebben
De bejaarde man naast mij is wel aardigquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar dan nog..![]()
Ik heb ook geen bal met mn buren hier verder hoor.
Behalve hardstyle opa. RIP
Ik zat een hardstyle set nogal luid te luisteren tijdens het klussen.. hoorde wat geroep over de schutting, dacht oh hij staat te hard dus ik zet 'm zachter.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De bejaarde man naast mij is wel aardigik heb wel eens gevraagd of hij last heeft van mijn muziek soms en dan kreeg ik als antwoord: nee joh, ik vind muziek leuk!
Terwijl ik echt teringherrie draai soms.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Zet een biljarttafel neer en zeg tegen die oudjes dat ze echt geen keus hebben
Haha dat is ook wel tof.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zat een hardstyle set nogal luid te luisteren tijdens het klussen.. hoorde wat geroep over de schutting, dacht oh hij staat te hard dus ik zet 'm zachter.
"neee jong harder.." riep ie terug. Bleek een nummer van z'n kleinzoon te wezen
Doe je ook een keer mee met “among us” ? Als je het spel kent en zo niet dan heb je die vast ook zo onder de knie.quote:
quote:
Ik zat gister in de Nintendo Eshop te zoeken en zag dat spel staan voor 4 euro zoveelquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doe je ook een keer mee met “among us” ? Als je het spel kent en zo niet dan heb je die vast ook zo onder de knie.
Ik zal er straks eens naar kijken. Ik speel eigenlijk nooit spelletjes online.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doe je ook een keer mee met “among us” ? Als je het spel kent en zo niet dan heb je die vast ook zo onder de knie.
Moenuhpoenuhquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
VIER UURO JEZUS WAT EEN GELDquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zat gister in de Nintendo Eshop te zoeken en zag dat spel staan voor 4 euro zoveel
Ik dacht ja doei. Toen maar need for speed gekocht
Ftfyquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik draai nooit laat nog muziek want ik ben een geweldige vrouw.
ja tochquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar Frannie je hebt gelijk hoor, er staan best leuke filmpjes op mijn youtubekanaal eigenlijk
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik draai nooit laat nog muziek want ik ben een geweldige buurvrouw.
Moentjequote:Op donderdag 7 januari 2021 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je wattes?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ftfy![]()
Kan m'n mirrin niet vinden![]()
Hoe moet ik nou wokken
Nee volgens mij klagen ze wel over mij bij de woningbouw.quote:
Hoi lief Goudvisjequote:
Koeneloenquote:
Ik dronk vanochtend een keer theequote:Op donderdag 7 januari 2021 17:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoi lief Goudvisje![]()
[..]
Koeneloen![]()
Harstikke bedankt![]()
Hoe gaat het met het afkicken van de koffie?
Ja dat soort dingen laat ik nu gelijk rechtzetten door de verhuurder. Daarom dus ook die nieuwe ketel morgenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee volgens mij klagen ze wel over mij bij de woningbouw.Maar gaat meer over het feit dat ik o.a. een mega dode conifeer in de tuin heb staan enz. Tja stond er al toen ik er kwam wonen.
Mirrin. Rijstwijn.quote:
Nou ze zeiden half jaar geleden dat ze het (met veel tegenzin) maar laten doen op hun kosten maar ja nooit meer iets gehoord.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen laat ik nu gelijk rechtzetten door de verhuurder. Daarom dus ook die nieuwe ketel morgen
Wat zei je? Ik vier gewoon vakantie in Tuinesië?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:43 schreef Amarantha het volgende:
Ze stonden eind zomer nog aan de deur hier dat buren aan het bellen waren over mijn tuin.
Ik heb hem via steam aangeschaft voor ¤3,19 maar speel hem toch op mobiel omdat ik dat gewend benquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zat gister in de Nintendo Eshop te zoeken en zag dat spel staan voor 4 euro zoveel
Ik dacht ja doei. Toen maar need for speed gekocht
Ik heb 1x meegedaan, was binnen 3 seconde dood.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb hem via steam aangeschaft voor ¤3,19 maar speel hem toch op mobiel omdat ik dat gewend ben
Wel cafeīnevrijequote:
Hahaha dat is wel heeeeeeel snelquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb 1x meegedaan, was binnen 3 seconde dood.
Toen vond ik het niet meer leuk.
Ik ken het alleen via FOK! in mijn omgeving speelt niemand het verderquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel heeeeeeel snel![]()
Maar is een leuk spel, vooral als je het met bekenden speelt
Koop hollow knight op je switch en gooi na 60 uur spelen af en toe van frustratie met je controllers. Om ze dan weer op te pakken en het nog een keer te proberen omdat het gewoon zo verslavend isquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb 1x meegedaan, was binnen 3 seconde dood.
Toen vond ik het niet meer leuk.
Zal eens zoeken. Maar mijn chick wil dat ik even stop met aankopen van spellen want ik overdrijf een beetjequote:Op donderdag 7 januari 2021 17:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Koop hollow knight op je switch en gooi na 60 uur spelen af en toe van frustratie met je controllers. Om ze dan weer op te pakken en het nog een keer te proberen omdat het gewoon zo verslavend is
Je hebt al voor 200+ uitgegeven deze maand?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal eens zoeken. Maar mijn chick wil dat ik even stop met aankopen van spellen want ik overdrijf een beetje
Deze maand pas 80, vorige maandquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt al voor 200+ uitgegeven deze maand?
Al gedownload dus dat is stap 1.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel heeeeeeel snel![]()
Maar is een leuk spel, vooral als je het met bekenden speelt
Hehe. Fijn hč. Ik koop niet zoveel meer omdat ik nog heel veel te spelen heb .quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Deze maand pas 80, vorige maand![]()
Whehe
Ik ken het ook alleen door @Dven maar is kennelijk heel bekend. Ik was 1 van de weinigen die er nooit eerder van had gehoordquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken het alleen via FOK! in mijn omgeving speelt niemand het verder
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:01 schreef Haags het volgende:
@:dud0r de ouderapp ontploft omdat de juf een boekwerk van 185 pagina's doorstuurt om uit te printen![]()
Ja hobby's kosten nou eenmaal geld.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hehe. Fijn hč. Ik koop niet zoveel meer omdat ik nog heel veel te spelen heb .
Met m'n magic kaarten is het wel eens harder gegaan.![]()
Dat je het terug rekent en je tegen de 400 in een maand aan karton hebt uitgegeven
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hehe. Fijn hč. Ik koop niet zoveel meer omdat ik nog heel veel te spelen heb .
Met m'n magic kaarten is het wel eens harder gegaan.![]()
Dat je het terug rekent en je tegen de 400 in een maand aan karton hebt uitgegeven
Lekker klusje. Wel dubbelzijdig ?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:01 schreef Haags het volgende:
@:dud0r de ouderapp ontploft omdat de juf een boekwerk van 185 pagina's doorstuurt om uit te printen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |