SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik alleen maar jou en DaMart geloof ik. En Liesje natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:05 schreef Koen66 het volgende:
van de huidige veel aanwezige bewoners hier heb ik alleen Cherry, Fles, Bos, Karzai en Damart ooit gemeet.
Verder ook Molo, Arch_Indar, TaMieke en Friemelaar maar die zijn hier zelden
En dat waren vrouwen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
In 2015 zijn er precies drie iemanden die mijn voornaam hebben gekregen, verder niet.
Ja die is niet zo heel moeilijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, Liesje d'r voornaam weet ik ook.
Wat!?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Dat lijntje van de heimelijke gangbangdame loopt zelfs van Citizen naar mij toe
1e meet waar ik was waren jij en Bos, dus Bos heb je ook gemeetquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik alleen maar jou en DaMart geloof ik. En Liesje natuurlijk![]()
Liesje is de fok!ker die ik in de meeste verschillende landen gemeet heb van iedereen. Niet eens fok!ker, maar "persoon". Ook niemand buiten fok in zoveel landen gemeet bedoel ik
Heb je daarmee gebangangd?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Dat lijntje van de heimelijke gangbangdame loopt zelfs van Citizen naar mij toe
Oh ja is ook zoquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e meet waar ik was waren jij en Bos, dus Bos heb je ook gemeet(TAL meet Utrecht 2010)
Derrick?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal nog een hint geven, de naam was in de jaren 70 erg populair
Wij hebben het ook niet met elkaar gedaan.quote:
Ans?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gelukkig een heel makkelijke saaie naam.
Gerriequote:Op donderdag 7 januari 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gelukkig een heel makkelijke saaie naam.
Er zitten nog wel wat hopjes tussenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben het ook niet met elkaar gedaan.
Dan zijn er nog een paar mogelijkheden voor lijntjes.
Hopjesvlaaaaaaquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten nog wel wat hopjes tussen
Katrina Wiwi.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
O ja ik weet crv z'n hele naam en hij de mijne.
Phewquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten nog wel wat hopjes tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |