Dat was het eerste wat ik dacht. Mijn studio is ook dicht en zij heeft gewoon haar nagels laten doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, ze heb dr nagels laten doen...
En da mag nie he. Want die nageltoko zou dicht moeten zijn. Dus nageltruus werkt zwart. En dat staat openbaar op Samanda dr insta.
Ja, maar zoals ze zelf zegt: het is oké om een leven te hebben waar anderen niets van begrijpenquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:57 schreef Kupelu het volgende:
Een maand geleden woonde ze nog samen met haar verloofde en een kleine baby. Roze kerstboom.
Toen ploef ... alles in duigen, en nu staat ze weer gelockdownde zwartwerkende nagelstylisten en andere troep te verkopen op haar insta. De eerste eenhoorn staat er ook weer bij. Omhoog krabbelen. Je zou haar er bijna om bewonderen. Bijna...... als ze niet zo’n narcistische egoïstische domme koe was geweest.
Ongelofelijk: kijk mijn mooie nagels en ondertussen doet een nieuwe pleegmoeder jouw pasgeboren baby in bad. Echt onbegrijpelijk. Heus ze is ziek en wellicht lvb, maar hoe ver gaat dit nog.
Ik vermoed dat handhaving niets doet met zulke kleine zwartwerkers.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, ze heb dr nagels laten doen...
En da mag nie he. Want die nageltoko zou dicht moeten zijn. Dus nageltruus werkt zwart. En dat staat openbaar op Samanda dr insta.
Nou inderdaad! Of oordeel niet om wat je zag bla bla.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:11 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ze zelf zegt: het is oké om een leven te hebben waar anderen niets van begrijpen![]()
![]()
![]()
Met zulke tengels kun je toch je baby niet eens in bad doen?quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:57 schreef Kupelu het volgende:
Een maand geleden woonde ze nog samen met haar verloofde en een kleine baby. Roze kerstboom.
Toen ploef ... alles in duigen, en nu staat ze weer gelockdownde zwartwerkende nagelstylisten en andere troep te verkopen op haar insta. De eerste eenhoorn staat er ook weer bij. Omhoog krabbelen. Je zou haar er bijna om bewonderen. Bijna...... als ze niet zo’n narcistische egoïstische domme koe was geweest.
Ongelofelijk: kijk mijn mooie nagels en ondertussen doet een nieuwe pleegmoeder jouw pasgeboren baby in bad. Echt onbegrijpelijk. Heus ze is ziek en wellicht lvb, maar hoe ver gaat dit nog.
Hahahaha nee kansloosquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Met zulke tengels kun je toch je baby niet eens in bad doen?![]()
Ze wordt dan ook niet gehinderd door dat probleem.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Met zulke tengels kun je toch je baby niet eens in bad doen?![]()
Ik denk ook dat het allemaal veel beter had gekund, en dat dat ook goed voor haar was geweest, maar goed, zoals ze zelf al op insta postte:quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:13 schreef Aaltje1978 het volgende:
Toch merk ik wel dat ik het jammer vind dat het zo is gelopen. Ik had de indruk dat ze wel echt happy was met Gerrit, en na Djemino's geboorte waren er zoveel gelukkige foto's en filmpjes die op Insta voorbij kwamen. En hij was ook heel liefdevol naar haar en de kleine, dat viel me toen echt op.
Volgens mij had het ook allemaal anders gekund, ik geloof niet dat de manier waarop het nu is gegaan de enige manier was. Maar goed, ik was er natuurlijk niet bij, voor hetzelfde geld is écht alles geprobeerd en kon het alleen maar zo eindigen.
Misschien snuif en zuip je te weinig?quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze er goed uitziet na haar zwangerschap. Ik lijk na 5 maanden nog steeds minimaal 15 weken zwanger
quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien snuif en zuip je te weinig?
Ach, dat ze teruggeveerd is, is gewoon mazzel. Verder is er niets om van haar te willen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze er goed uitziet na haar zwangerschap. Ik lijk na 5 maanden nog steeds minimaal 15 weken zwanger
quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien snuif en zuip je te weinig?
Tja de ironie daarvan...... ongelofelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoe krom. Ik zie op haar insta allemaal reclame voor kinderspul, terwijl ze dr eigen kinderen weg heeft gedaan.
Om het over al die grachtengordelnamen op die tandendoosjes nog maar niet te hebben, daar staat geen Shanayneh bij hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:27 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Tja de ironie daarvan...... ongelofelijk.
Ook van die producten!!! Hoe wil je die naam aan je handgemaakte bio baby speen koppelen?
nee, wel Sterre, Emma, Fleur, Roderick, Tijnquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om het over al die grachtengordelnamen op die tandendoosjes nog maar niet te hebben, daar staat geen Shanayneh bij hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |