Haha, tijdens je proefwerk ineens een pop-up dat Karel een trophy gewonnen heeftquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit zou op zich wel een goed moment zijn om mijn leerlingen toe te voegen op psn.
Kan ik zien of ze stiekem zitten te gamen tijdens de les.
Tsssquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scrummie woont in een villa. Zijn dan zeker 6 stappen.
je kan eventueel een extra lange plastuit scoren ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou voor mij dan weer overbodig zijn
#jeweettoch
Hoeveel euro extra was het dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word niet boos, ik vind t alleen irritant als je op de vraag "Hoeveel vlekken heeft een koe" de stippen van een jaguar gaat tellen en me mededeelt.Daar heb ik weinig aan.
Niet een butler hebben die je disc swaptquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tsss![]()
Ik moet een kwartier op mijn Segway rijden om de disc te swappen.
Bestaan die dingen nog?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je kan eventueel een extra lange plastuit scoren ofzo
sorry, slecht grapjen
Ik heb geen PS5 schat, als je opgelet had dan had je dat geweten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:04 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel euro extra was het dan?
Mijn butler is overleden aan covidquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet een butler hebben die je disc swapt
Ik heb niets gelezen maar dat was duidelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen PS5 schat, als je opgelet had dan had je dat geweten.
Ik heb wel een poets die steeds per ongeluk de PS4 aanzet, omdat die knop van mijn versie niet echt goed zichtbaar is en op touch meteen aanschietquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet een butler hebben die je disc swapt
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)rs/9200000099336808/
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)rs/9200000099336808/
quote:Op de foto ziet het er superhandig en stevig uit. Maar als je het thuis gestuurd krijgt in een platte doos! is het ook plat en wat je ook probeert, je krijgt er geen vorm meer in. Geen aanrader.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, tijdens je proefwerk ineens een pop-up dat KarelDjurandy een trophy gewonnen heeft
.....quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:05 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb niets gelezen maar dat was duidelijk.
Een platte doos voor je platte doos......quote:
ja briljant. de dualsense is echt een grote vooruitgang t.o.v. de DS4.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
De mensen die al snel een ps5 hadden, waren geloof ik enorm te spreken over de controller.
Hoe zit dat met de 2de lading users hier? Allemaal happy?
mja gewoon een maandban gehad, je mist weinig eraan maar je digitale content kan je niet downloaden wat wel echt heel kut isquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je account weer terug gekregen dan!
sowieso nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer een nieuwe groep voor FOK!kers maken?
en dan heb je mensen die er zoveel hadden dat andere fokkers er nu een hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
Ach,je hebt mensen die over PS5's praten.
En je hebt mensen die een PS5 hebben, mwoehahaha
sowieso, dat is ook de reden dat ik hier fifa heb laten upgraden naar de ditigtal versie.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfelde eerst ook, uiteindelijk toch discversie want die ging Wehkamp leveren.
Mijn argument voor digital was in elk geval; luiheid. Geen zin om telkens discs te moeten wisselen
Pure poëziequote:Op donderdag 7 januari 2021 14:11 schreef Xqtress het volgende:
Als ik een ps5 koop, zou ik graag de discversie willen hebben.
Maar op dit moment is het nog vertier en plezier op de 4
Ik wil in de groepssjatquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja gewoon een maandban gehad, je mist weinig eraan maar je digitale content kan je niet downloaden wat wel echt heel kut is
[..]
sowieso niet
er is een groepschat momenteel. als iemand erin wil kan ie er vast bij.
[..]
en dan heb je mensen die er zoveel hadden dat andere fokkers er nu een hebben
[..]
sowieso, dat is ook de reden dat ik hier fifa heb laten upgraden naar de ditigtal versie.
Dat gezegd hebbende, ik zou de disk versie van 21 eens op MP moeten gooien ofzo, die is nu nutteloos...
stuur maar een berichtje op psn dan kijk ik of ik je erin krijgtquote:
Een van mijn dual-sense controller begint nu een beetje kuren te vertonen bij de rechter stick.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja briljant. de dualsense is echt een grote vooruitgang t.o.v. de DS4.
niets aan deze zin makes any sensequote:Op donderdag 7 januari 2021 14:18 schreef DKUp het volgende:
Wat een tearjerker de PS5 of PS5 Digital Edition-discussie twee maanden na de release. Morgen weer over het lawaai een paar seconden in een uur?
weet toch niet hoe je op psn heetquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stuur maar een berichtje op psn dan kijk ik of ik je erin krijgt
Stijgt de PS5 versie nu echt minder op dan de PS4?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:18 schreef DKUp het volgende:
Wat een tearjerker de PS5 of PS5 Digital Edition-discussie twee maanden na de release. Morgen weer over het lawaai een paar seconden in een uur?
fabrieksgarantiegenot!quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een van mijn dual-sense controller begint nu een beetje kuren te vertonen bij de rechter stick.
Heeft t lang volgehouden! Ik denk dat karma me iets probeert te vertellen
Ik heb 2 controllers (ooit 1 extra gehaald voor MK), dus heb er niet heel veel last van. En hij doet t ook niet constant. Maar soms likt t alsof de rechter stick vastzit en dan begint de camera ineens te draaien bij sommige spellen.quote:
salsasnobquote:
Nou het schijfje gaat een keer per uur flink draaien. Opstijgen doet mijn PS5 niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stijgt de PS5 versie nu echt minder op dan de PS4?
O, shit, ben vergeten tegen de poets te zeggen dat ze de PS4 eens moet stofzuigen bij dat rooster.
Schijnt te helpen als je dat al 5 jaar niet gedaan hebt of zo
Moet ik dat zelf doen.
Zo plebs.
DualShock bedoel je denk ik, aangezien jij geen PS5 hebt?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een van mijn dual-sense controller begint nu een beetje kuren te vertonen bij de rechter stick.
Heeft t lang volgehouden! Ik denk dat karma me iets probeert te vertellen
heb die van mij eigenlijk nog nooit gehoord op het inlezen van een disk voor het eerst na.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, shit, ben vergeten tegen de poets te zeggen dat ze de PS4 eens moet stofzuigen bij dat rooster.
Moet ik dat zelf doen.
Zo plebs.
ooh wacht jij hebt het over een dualshock 4 inderdaad denk ik?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 controllers (ooit 1 extra gehaald voor MK), dus heb er niet heel veel last van. En hij doet t ook niet constant. Maar soms likt t alsof de rechter stick vastzit en dan begint de camera ineens te draaien bij sommige spellen.
O jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
DualShock bedoel je denk ik, aangezien jij geen PS5 hebt?
Ja, sorryquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ooh wacht jij hebt het over een dualshock 4 inderdaad denk ik?
Ik heb het laatste PS4 Pro model.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik dat zelf doen.
Zo plebs.
Onbewust wil je er een.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Dual shock, dual sense. Ik zag t verschil niet eens.
Shock = PS4, Sense = PS5. Got it!
Ik heb de PS4 versie met die lichtbalk er in, de witte (geen pro).quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb het laatste PS4 Pro model.
Die is sowieso erg stil.
Maar de PS5 is echt ontzettend stil![]()
Zo af en toe, als er een disc in zit, gaat ie even spinnen, maar dat maakt ook amper geluid.
Ik stampvoet NU naar de intertoys!quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Onbewust wil je er een.
Het besef begint te komen
en dan met een hangend hoofdje en teleurgesteld terugquote:
Ik bestorm t capitool wel! Misschien helpt dat?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan met een hangend hoofdje en teleurgesteld terug
kunt intertoys
Die vind ik ook het mooiste, qua design.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de PS4 versie met die lichtbalk er in, de witte (geen pro).
Vind ik qua design nog steeds heel erg mooi.
En de eerste jaren nooit last van gehad, maar laatste jaar wel.
Of dat nu van de laatste spellen afhangt die zwaarder zijn, of dat ik m echt eens schoon moet maken, weet ik niet.
Dag te laat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bestorm t capitool wel! Misschien helpt dat?
Jezus. Ik pis ook steeds naast de pot (toch die plastuit kopen dus).quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dag te laat.
Gisteren had je nog wat souvenirs mee naar buiten kunnen nemen, om die op marktplaats te ruilen tegen een PS5
Maar vandaag niet meer
coronaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afsluiten en opstarten heeft geholpen /liefdagboekYou're Fucking Out, I'm Fucking In
Nope, alleen de PS5, een controller en wat kabels.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:10 schreef Dopekoe het volgende:
Hoop echt dat bol ook snel voorraad ontvangt, ben wel toe aan een PS5 nu
Maar uiteraard pas m'n pro verkopen als de ps5 binnen is
Wat krijg je tegenwoordig nog voor een pro met een paar games erbij en 2 controllers ?
Zit er trouwens een headset bij de PS5 in de doos bij ?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:03 schreef KennyPowers het volgende:
M'n browser heeft aids
cookies en shit verwijderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afsluiten en opstarten heeft geholpen /liefdagboek
Raar moment om dickpics te sturen.quote:
pijpbeurtje en een gegarandeerde reservering voor een ps5quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:10 schreef Dopekoe het volgende:
Wat krijg je tegenwoordig nog voor een pro met een paar games erbij en 2 controllers ?
Alright, goed dat je het zegt. Ik heb een soundbar met HDMI arc naar TV, moet je het dan alsnog op je TV instellen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:24 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster Het kan zijn dat je met PS4 games op de PS5 audio problemen ondervindt (geen geluid bij cutscenes, geen geluid bij dialogen met npc's, maar verder wel geluid).
Als dat het geval is, moet je even kijken naar je audio input settings op de PS5.
Deze moet je dan, uit het hoofd, van Bitstream naar PCM zetten.
Als het goed is, staat je C9 op PCM.
Mijn soundbar is via optical, daar hoefde ik verder niets aan te doen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alright, goed dat je het zegt. Ik heb een soundbar met HDMI arc naar TV, moet je het dan alsnog op je TV instellen?
En zijn er nog problemen met rest mode? Mijn PS4 Pro staat al 4 jaar elke nacht in rest mode, weet niet of er bij PS5 nog problemen zijn?
Ja lees wel verhalen over rest mode maar dat is allemaal uit november, niks nieuws.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn soundbar is via optical, daar hoefde ik verder niets aan te doen.
Geen idee hoe dat met ARC zit.
In het begin waren er meldingen dat sommige PS5's gebricked kónden worden in de rest mode.
Als het goed is is dat gepatched, maar ik heb het nog niet durven gebruiken.
Ik heb er daarom ook een charging dock bij gekocht, om de controller niet in rest mode te hoeven opladen.
Heb je hem al?
hier pas 1x problemen gehad met restmode, toen deed mn controller t niet meer, maar kan ook ermee te maken hebben dat ik altijd via remote play speelquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alright, goed dat je het zegt. Ik heb een soundbar met HDMI arc naar TV, moet je het dan alsnog op je TV instellen?
En zijn er nog problemen met rest mode? Mijn PS4 Pro staat al 4 jaar elke nacht in rest mode, weet niet of er bij PS5 nog problemen zijn?
klote ding is het ook, blij dat ik hem niet hebquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier pas 1x problemen gehad met restmode, toen deed mn controller t niet meer, maar kan ook ermee te maken hebben dat ik altijd via remote play speel
Top.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja lees wel verhalen over rest mode maar dat is allemaal uit november, niks nieuws.
Nope, stap over 21 minuten in de auto, dan is het 48 min rijden.
Veel plezier er alvast mee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja lees wel verhalen over rest mode maar dat is allemaal uit november, niks nieuws.
Nope, stap over 21 minuten in de auto, dan is het 48 min rijden.
Waarom speel je altijd remote?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier pas 1x problemen gehad met restmode, toen deed mn controller t niet meer, maar kan ook ermee te maken hebben dat ik altijd via remote play speel
9/10x zitten we samen wat op de tv te kijken en ben ik ernaast aan het gamen, fifa ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom speel je altijd remote?
Daar kom je ook een heel eind mee, met een pak geldquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef Jimbo het volgende:
ondertussen heb ik drankster natuurlijk gewoon naar de keileweg gestuurd
Voor het geld van een ps5 kan je er 5 voor een half uurtje op de stok nemenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar kom je ook een heel eind mee, met een pak geld
Het verbaasd me ergens wel dat we niet vaker horen over marktplaats verkopers met hun hoge bedragen, die in elkaar geslagen worden en zonder PS5 en geld achterblijven.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef Jimbo het volgende:
ondertussen heb ik drankster natuurlijk gewoon naar de keileweg gestuurd
Met extragratis soa'squote:Op donderdag 7 januari 2021 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor het geld van een ps5 kan je er 5 voor een half uurtje op de stok nemen
hoor je genoeg maar dan op facebook enzo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Het verbaasd me ergens wel dat we niet vaker horen over marktplaats verkopers met hun hoge bedragen, die in elkaar geslagen worden en zonder PS5 en geld achterblijven.
Ahja ik heb geen facebook dat "nieuws" bereikt me zo dus niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoor je genoeg maar dan op facebook enzo.
mensen van hier zijn gewoon een stuk slimmer
Ik ken in Nijmegen een paar van die gasten, die een zootje PS5's hebben en hoor veel geld verkopen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Het verbaasd me ergens wel dat we niet vaker horen over marktplaats verkopers met hun hoge bedragen, die in elkaar geslagen worden en zonder PS5 en geld achterblijven.
jij kent ze omdat.... je drugs van ze koopt?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ken in Nijmegen een paar van die gasten, die een zootje PS5's hebben en hoor veel geld verkopen.
Maar die verdienen hun (wit)brood in de drugshandel.
En het is niet heel erg goed voor je eigen risico zeg maar om hun van hun PS5's af te helpen op die manier
Aan mannen die in de drugshandel zitten is hier totaal geen gebrek. Alleen al hier in de buurt zijn het afgelopen jaar 5 plantages opgedoekt en ik weet niet hoeveel labo's en grondstoffen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ken in Nijmegen een paar van die gasten, die een zootje PS5's hebben en hoor veel geld verkopen.
Maar die verdienen hun (wit)brood in de drugshandel.
En het is niet heel erg goed voor je eigen risico zeg maar om hun van hun PS5's af te helpen op die manier
ohja belgen zien wiet nog als drugsquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:08 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Aan mannen die in de drugshandel zitten is hier totaal geen gebrek. Alleen al hier in de buurt zijn het afgelopen jaar 5 plantages opgedoekt en ik weet niet hoeveel labo's en grondstoffen.
Ik zou er zo wel een aantal kunnen vinden die ook wel een PS5 willen en hun drugs.
Ik heb daar jarenlang gewoond helaas. En kennissenen familie woont daar nog. En dan weet je precies wie wat waar en zulks.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij kent ze omdat.... je drugs van ze koopt?
Ik wacht al decennia met mijn plan om over heel Vlaanderen coffeeshops te openen. Maar die regering wil het maar niet legaliseren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja belgen zien wiet nog als drugs![]()
Ik verwacht wel een pijpbeurt, geen beurtje! Het is een pro en geen slimquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pijpbeurtje en een gegarandeerde reservering voor een ps5
#weetikvaneenvriend
gelukkig zien wij belgen gewoon als belgenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja belgen zien wiet nog als drugs![]()
Zolang je maar denkt een vrouw te kiezen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een pijpbeurt, geen beurtje! Het is een pro en geen slim![]()
Mag ik de vrouw wel zelf uitzoeken die mij hoofd gaat geven ?
Die gegarandeerde reservering heb ik al
Ben Eerst Limburger Geweestquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
gelukkig zien wij belgen gewoon als belgen
Vette kill inderdaadquote:
BEN JE NU DAN STOERquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:56 schreef Jimbo het volgende:
ennn nog een fokker met een ps5 erbij
Mocht ik er nog één kunnen fixen dan horen jullie t
BEN JE NU DAN JELLYquote:
Mja dat werkt in het geval van VR wel wat handigerquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vette kill inderdaad
Verder wel erg first person shooterig zo
Ik speel nooit meerdere delen achter elkaarquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe jongens, ik ben Bioshock nu toch wel even zat.
2 is beduidend saaier dan 1. En dan is er nog een infinite. Denk niet dat ik die de komende weken ga doen.
Weet niet eens of ik me kan opladen om 2 nog eens te spelen (nu op Hard) voor de platina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |