SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks for the meme-oriesTap tap tap
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze hem aan zijn oranje haren naar buiten moeten slepen en dan gaat hij nog alleen maar als zijn dochtertje op hem inpraat.
quote:Ivanka Trump calls rioters 'patriots', then deletes tweet
Kogel is door de kerkquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Biden is officieel president. Kogel is door de kerk.
Over twee weken dan.
Hij kan nog wat mensen de doodstraf geven. Of dat de straf daadwerkelijk wordt uitgevoerd dan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
kan trump in de komende 2 weken nog belangrijke beslissingen maken?
Pak maar vast wat popcorn. Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
kan trump in de komende 2 weken nog belangrijke beslissingen maken?
ceremonie dit datquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
God man, lees die shit gewoon voor en tel ze op, duurt twee minuten. Ze zijn nu alle 50 staten officieel langsgegaan met hetzelfde riedeltje.
Oh ja daar had ik iets over gelezenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kan nog wat mensen de doodstraf geven. Of dat de straf daadwerkelijk wordt uitgevoerd dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:38 schreef mschol het volgende:
lol, een hoofddoekpersoon met een stuk metaal aan haar bek, ziet er echt niet uitHandig toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:38 schreef mschol het volgende:
lol, een hoofddoekpersoon met een stuk metaal aan haar bek, ziet er echt niet uitstaat op YT ook een filmpje van een vrouw met de telefoon zo aan haar oor geklemd. 'maar ik luister naar de koran'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan ook nog 8 oorlogen beginnen in die tijdquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kan nog wat mensen de doodstraf geven. Of dat de straf daadwerkelijk wordt uitgevoerd dan.
dit moet, bezwaren kunnen maken enzo..quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
God man, lees die shit gewoon voor en tel ze op, duurt twee minuten. Ze zijn nu alle 50 staten officieel langsgegaan met hetzelfde riedeltje.
Mooi, is dat circus ook weer voorbij.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Joe Biden officieel nieuwe president
Joe Biden is officieel de nieuwe president van de Verenigde Staten. Het Congres heeft de verkiezingszege van de Democraat officieel bekrachtigd. Alle bezwaren die door Republikeinse politici werden ingediend zijn verworpen.
O ja maar steeds hetzelfde riedeltje voorlezen. Keer 50. Gewoon voorlezen: iedereen ermee eens? Ja? Nee? oké en doorrrquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dit moet, bezwaren kunnen maken enzo..
doe je dat niet kan je door een rechter weer terecht worden gewezen en dat is het laatste wat je nu wilt, vertraging in dit gedoe..
en schijnbaar staat in de wet dat het vandaag geteld moet zijn, het werd gebracht alsof het een moeten is en niet vanaf geweken mag worden zomaar
Nu afwachten hoe lang het duurt voordat hij wordt omgelegd.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Joe Biden officieel nieuwe president
Joe Biden is officieel de nieuwe president van de Verenigde Staten. Het Congres heeft de verkiezingszege van de Democraat officieel bekrachtigd. Alle bezwaren die door Republikeinse politici werden ingediend zijn verworpen.
FIRST FEMALE PRESIDENTquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu afwachten hoe lang het duurt voordat hij wordt omgelegd.
Het was wel traag vallende regenquote:
ik vind het er vooral dom uitzien, alsof je incapabel bent je telefoon gewoon vast te houden..quote:
Grote kans dat ie zelf omvalt voordat iemand de kans heeft 'm om te leggenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu afwachten hoe lang het duurt voordat hij wordt omgelegd.
vind je dat ook bij mensen met headsets?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het er vooral dom uitzien, alsof je incapabel bent je telefoon gewoon vast te houden..
Traag vallende regenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het was wel traag vallende regen
Ja van die mensen die tegen zichzelf praten maar dan eigenlijk een oortje in hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je dat ook bij mensen met headsets?
en dan tegen ze gaan praten omdat je denkt dat ze het tegen jou hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja van die mensen die tegen zichzelf praten maar dan eigenlijk een oortje in hebben.
goed hoor. hoe is het met jou?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef Haags het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, hoe is het?
dat is eigenlijk het mooiste aan dit alles.. de republikeinen worden nu gewoon een tijd buiten spel gezet..quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:43 schreef Karzai het volgende:
2 senaatszetel van Georgia ook naar de democraten
true, Ik snap niet dat ze die bejaarden uberhaupt laten meedoen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grote kans dat ie zelf omvalt voordat iemand de kans heeft 'm om te leggen
ja, van die regen die even een poging heeft gedaan om natte sneeuw te worden, maar dan toch te vloeibaar is ofzoquote:
Ik wil terug naar bed. *Gaap*quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef Haags het volgende:
Alsof nog iemand naar hem gaat luisteren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij kan ook nog 8 oorlogen beginnen in die tijd
zo'n heftige nacht gehad?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
M;n slaapkamerraam is nog steeds helemaal beslagen aan de binnenkant
wakker en aanwezig.. daarquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef Haags het volgende:
Dacht dat Pence de opdracht had gegeven?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof nog iemand naar hem gaat luisteren.
Hij wilde gisteren National Guard niet oproepen; dat hebben Schumer; McConnell en Pelosi maar samen gedaan.
Klinkt als een Titanic-scene.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
dan heb je tenminste iets wat bedoelt is om handloos te gebruiken, dat staat tevens niet zo idiootquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je dat ook bij mensen met headsets?
inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij ziet ook die titanic auto voor je he
@:budapestenaar lekker bezig pik
Scheelt wel in shit aanschaffen als het toch wel blijft zitten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je tenminste iets wat bedoelt is om draadloos te gebruiken, dat staat tevens niet zo idioot
Volgens mij heeft hij weer goedgekeurd. Kan het even niet zo snel terugvinden in de blog die ik aan het volgen was.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat Pence de opdracht had gegeven?
biden 4 prezquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Kerkklokken luiden hier. Weet niet zo goed waarom.
extra mis? begravenis?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij zit je onvrede meer bij het hoofddoekjequote:Op donderdag 7 januari 2021 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je tenminste iets wat bedoelt is om handloos te gebruiken, dat staat tevens niet zo idioot
iemand gestorven?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Hij was blijkbaar al een uur in extase door de bestorming rondjes aan het rennen voor de TVquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof nog iemand naar hem gaat luisteren.
Hij wilde gisteren National Guard niet oproepen; dat hebben Schumer; McConnell en Pelosi maar samen gedaan.
Ik zou gaan rellenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:50 schreef Karzai het volgende:
Gedwongen thee drinken omdat de koffie hier niet te zuipen is
Nou ja mis zal wel niet, begrafenissen gebeuren ook niet vanuit deze kerk dacht ik.quote:
Ellendige nacht achter de rug?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil terug naar bed. *Gaap*
Netjes, jij komt als schilder goed uit de verf zie ik.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wakker en aanwezig.. daar?
Vanmiddag appartement klaar schilderen
quote:
Hoop dat iemand een documentaire aan het maken is en alles heeft mogen filmen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij was blijkbaar al een uur in extase door de bestorming rondjes aan het rennen voor de TV
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De directie werkt thuis. Waar zijn ze die schoften!
Ik zou gaan rellen
Of van die mensen die de telefoon in hun hand voor hun mond houden en met de speaker aan gaan bellenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja van die mensen die tegen zichzelf praten maar dan eigenlijk een oortje in hebben.
Ik werd om vier uur wakker nadat ik had gedroomd dat mijn wekker gingquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ellendige nacht achter de rug?
[..]
Netjes, jij komt als schilder goed uit de verf zie ik.
[..]houden zo maat, hier z'n gangetje.
Luiden ze daar de klokken niet ook als iemand van de parochie gestorven is?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja mis zal wel niet, begrafenissen gebeuren ook niet vanuit deze kerk dacht ik.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
zie deze twee posts nu pas ook echt onder elkaar staan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil terug naar bed. *Gaap*
Oh, dat klinkt fantastisch.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd om vier uur wakker nadat ik had gedroomd dat mijn wekker ging
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
zie deze twee posts nu pas ook echt onder elkaar staan.
Stelletje snoepers.
Ik woon naast een uitvaartcentrum. De derde golf is niet te ontkennen zeg maarquote:
misschien moeten ze de bellen testen. net zoals het luchtalarm elke maandagquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja mis zal wel niet, begrafenissen gebeuren ook niet vanuit deze kerk dacht ik.
Als ik jouw fantasie mag geloven heb ik een wild seksleven.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Stelletje snoepers.
Of dat Buda vannacht bij CL geweest is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Luiden ze daar de klokken niet ook als iemand van de parochie gestorven is?
Buda houdt wel van een dampende gerrie zien we welquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
Stelletje snoepers.
O, heerlijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt fantastisch.
Ik werd wakker rond een uur en toen viel ik tegen half vijf ofzo weer in slaap. En om zeven uur wekker. Topnacht wel.
Waarschijnlijk met een hele hoop ontlasting ook.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik jouw fantasie mag geloven heb ik een wild seksleven.
Haatquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of van die mensen die de telefoon in hun hand voor hun mond houden en met de speaker aan gaan bellen
Nee hoor. Ik gun je het beste met Gerriequote:Op donderdag 7 januari 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik jouw fantasie mag geloven heb ik een wild seksleven.
Iew!quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een hele hoop ontlasting ook.
Dat is me ook wel een gebeurdquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is jouw fantasie blijkbaarquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een hele hoop ontlasting ook.
Superirritantquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of van die mensen die de telefoon in hun hand voor hun mond houden en met de speaker aan gaan bellen
Ik slaap de hele week al ruk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, heerlijkZulke nachten heb ik ook af en toe. Dan ga ik meestal maar een kop koffie drinken. En dan val ik weer in slaap
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is me ook wel een gebeurd
om 2:30 uit bed springen, beginnen met aankleden en je dan langzaam realiseren dat het niet echt was.
Ik had echt hele vreemde dromenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dan ben je ook wel gelijk wakkerquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om 2:30 uit bed springen, beginnen met aankleden en je dan langzaam realiseren dat het niet echt was.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pppssst poep.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is jouw fantasie blijkbaar
maar die is nogal wild en levendig, daar waren we al achter.
Inslapen is hier ook wel een dingetje de afgelopen weekquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik slaap de hele week al ruk.Moet een uur eerder beginnen, maar slapen wil gewoon niet.
![]()
Goed begin van het jaar yo.
Ik wilde deze week vooral uitslapen, in mijn eerste week als ambteloos burger. Moet ik godverdomme DRIE keer achter elkaar om half acht op omdat ik "denk" dat de poetsvrouw komtquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik slaap de hele week al ruk.Moet een uur eerder beginnen, maar slapen wil gewoon niet.
![]()
Goed begin van het jaar yo.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had echt hele vreemde dromenIk woonde opeens ergens bij een lekker warm strand, maar ik moest een radiator hebben, die had ik langs de weg zien hangen maar toen ik daar was bleken dat geen radiatoren maar delen van de vangrail. Toen ben ik maar met de bus weggegaan om ergens koffie te drinken maar na mijn bestelling kon de serveerster mij niet meer vinden en ben ik naar de tandarts gegaan waar ik een fles robijn uit de boodschappentas van iemand meenam en weet ik veel waar het allemaal nog heen ging
![]()
Warme stranden en een serveerster. Hmmm. Zal ik even Freud spelen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had echt hele vreemde dromenIk woonde opeens ergens bij een lekker warm strand, maar ik moest een radiator hebben, die had ik langs de weg zien hangen maar toen ik daar was bleken dat geen radiatoren maar delen van de vangrail. Toen ben ik maar met de bus weggegaan om ergens koffie te drinken maar na mijn bestelling kon de serveerster mij niet meer vinden en ben ik naar de tandarts gegaan waar ik een fles robijn uit de boodschappentas van iemand meenam en weet ik veel waar het allemaal nog heen ging
![]()
en dan in het weekend om 2100 voor de tv in slaap vallenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Inslapen is hier ook wel een dingetje de afgelopen weekHet is elke nacht minimaal 1 a 2u.. En dan gaat de wekker al heel de wee om 6u
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Warme stranden en een serveerster. Hmmm. Zal ik even Freud spelen?
huehuehuequote:Op donderdag 7 januari 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wilde deze week vooral uitslapen, in mijn eerste week als ambteloos burger. Moet ik godverdomme DRIE keer achter elkaar om half acht op omdat ik "denk" dat de poetsvrouw komt![]()
![]()
Maar morgen ga ik uitslapen
Dat heb ik vooral op vrijdagavond. Dan ben ik helemaal naar de kolere.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan in het weekend om 2100 voor de tv in slaap vallen
Vroegah schreef ik die dingen weleens opquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
Normaal vergeet ik ze ook vrij snel, maar dit was nogal levendig allemaalquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:59 schreef Haags het volgende:
[..]verder gaat ie goed?
Ik herinner zelden mijn dromen.
Echt top.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Inslapen is hier ook wel een dingetje de afgelopen weekHet is elke nacht minimaal 1 a 2u.. En dan gaat de wekker al heel de wee om 6u
Mwehehe, hatelijk ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wilde deze week vooral uitslapen, in mijn eerste week als ambteloos burger. Moet ik godverdomme DRIE keer achter elkaar om half acht op omdat ik "denk" dat de poetsvrouw komt![]()
![]()
Maar morgen ga ik uitslapen
Daar begon het mee ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
En dan van zondag op maandag weer niet kunnen slapen.
Nou die heeft een libido als een dode sliptong dus daar hoef je niet huehue voor te doenquote:
Ik ga popcorn halen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:01 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Trump belooft ordelijke machtsoverdracht
President Trump is akkoord gegaan met het einde van zijn presidentschap. "Ook al ben ik het niet met de uitkomst van de verkiezingen eens, er zal een ordelijke machtsoverdracht komen."
Ik heb nog een tijdje dat drama in Amerika gevolgd en m'n boek uitgelezen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:01 schreef Karzai het volgende:
Lag gister half tien in bed, ik heb de hele wel op de radio geluisterd
Geweldig man. Dat zei Hitler ook.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:01 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Trump belooft ordelijke machtsoverdracht
President Trump is akkoord gegaan met het einde van zijn presidentschap. "Ook al ben ik het niet met de uitkomst van de verkiezingen eens, er zal een ordelijke machtsoverdracht komen."
ik heb het ook nog wel eens midden in de week. ligt er een beetje aan hoe goed ik geslapen heb en hoe druk m'n dag was.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral op vrijdagavond. Dan ben ik helemaal naar de kolere.
Heb ik ook een tijd gehad ja, dan begon je ook lekker verrot aan de nieuwe werkweek.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
En dan van zondag op maandag weer niet kunnen slapen.
'Wie snurkt er zo?'quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb het ook nog wel eens midden in de week. ligt er een beetje aan hoe goed ik geslapen heb en hoe druk m'n dag was.
Dat je jezelf al hoort snurken voordat je daadwerkelijk in slaap valt
Jezelf wakker snurken.quote:
Dit.quote:
Paar jaar terug op vakantie met een vriend, hadden we dus een tweepersoonsbed gekregen ipv twin beds, maar goed. Volgens die vriend was de kamer scheef. Dus die heeft de hele nacht liggen woelen en heeft zich op een gegeven moment dus omgedraaid dat ik tegen z'n voeten aan lag te kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik in het buitenland ben kon ik wel eens de weg kwijt zijn als ik wakker werd. Dat ik dan niet wist waar ik was.
Ook wel eens achterstevoren in mijn bed wakker geworden. Geen idee hoe ik dat klaargespeeld heb.
hehe ik weet wel dat ik het zelf ben, dat scheelt nog iets.quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb het ook nog wel eens midden in de week. ligt er een beetje aan hoe goed ik geslapen heb en hoe druk m'n dag was.
Dat je jezelf al hoort snurken voordat je daadwerkelijk in slaap valt
Oh, nu je het zegt ja ...quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Warme stranden en een serveerster. Hmmm. Zal ik even Freud spelen?
Ik heb dat altijd gehad. Deels omdat ik dan op zondag geen zak had uitgespookt, deels omdat ik tegen de nieuwe week zat op te hikken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gehad ja, dan begon je ook lekker verrot aan de nieuwe werkweek.
ja dan word je na een uur of 2 wakker, te wakker om naar bed te gaan en last van je nek omdat je raar gelegen hebtquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies
Ik word alleen zo beroerd wakker op zo'n bank.
Ik heb wel eens slaapdronken naakt in een Chinees hotel rondgelopen en een biertje besteld aan de barquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik in het buitenland ben kon ik wel eens de weg kwijt zijn als ik wakker werd. Dat ik dan niet wist waar ik was.
Ook wel eens achterstevoren in mijn bed wakker geworden. Geen idee hoe ik dat klaargespeeld heb.
Wakker worden met zaad in je mondquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar jaar terug op vakantie met een vriend, hadden we dus een tweepersoonsbed gekregen ipv twin beds, maar goed. Volgens die vriend was de kamer scheef. Dus die heeft de hele nacht liggen woelen en heeft zich op een gegeven moment dus omgedraaid dat ik tegen z'n voeten aan lag te kijken.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd gehad. Deels omdat ik dan op zondag geen zak had uitgespookt, deels omdat ik tegen de nieuwe week zat op te hikken.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wakker worden met zaad in je mond
komt er zaad uit jouw voeten?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen vakanties.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Tegenwoordig geen last meer van. Alleen na vakanties dan hik ik er wel degelijk tegenaan. Maar dat geldt voor zo'n beetje ieder normaal mens.
Wat loop je in mijn dromen te spokenquote:
Check. Ik wil er niet aan toegeven, maar ik vrees dat het tijd wordt voor, oh horror, soort van regelmaat in het weekend.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd gehad. Deels omdat ik dan op zondag geen zak had uitgespookt, deels omdat ik tegen de nieuwe week zat op te hikken.
hehehequote:Op donderdag 7 januari 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat loop je in mijn dromen te spoken
Ik had het begin december een keer, maar toen werd ik rond 04.00 wakker op de bank. Dat was echt een wtf momentjequote:Op donderdag 7 januari 2021 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan word je na een uur of 2 wakker, te wakker om naar bed te gaan en last van je nek omdat je raar gelegen hebt
Ja, is het je regelmatig overkomen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Italiaanse vriendin zei dat tegen me ooit, ja wat een wilde nacht gisteren joh, ik werd wakker met een rare zaadsmaak in mijn mond en ik wist echt niet van wie dat was, heb ik maar drie kanshebbers gebeldquote:
Verbaast me niks met alle wilde verhalen die hij hier verteld.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, is het je regelmatig overkomen?
Is sinds de lockdown wel wat beter geworden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Ik wil er niet aan toegeven, maar ik vrees dat het tijd wordt voor, oh horror, soort van regelmaat in het weekend.Die wekker op maandag is gewoon te kut.
Nah, hij gaat nu juist eerder.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Is sinds de lockdown wel wat beter geworden.
je chick trapt je dan ook niet even wakker als ze naar bed gaat?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had het begin december een keer, maar toen werd ik rond 04.00 wakker op de bank. Dat was echt een wtf momentje
Zou je dat proeven welk ras het is?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, is het je regelmatig overkomen?
Ga het uitproberen!quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je dat proeven welk ras het is?
@:molo?
@:bitterbal?
@:FranticDJ?
Haha nee die was zelf ook vroeg in slaap gevallen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
je chick trapt je dan ook niet even wakker als ze naar bed gaat?
Echt?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, hij gaat nu juist eerder.
Nou nou nou wat weer een praat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:10 schreef Haags het volgende:
@:dud0r gister ging de juf staan tijdens school online video, die had een partij jetsers hangen. Ik dacht nog, zal ze zo een siswet doen...
Verkeerde account Frantic.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:10 schreef Haags het volgende:
@:dud0r gister ging de juf staan tijdens school online video, die had een partij jetsers hangen. Ik dacht nog, zal ze zo een siswet doen...
Gebiedende wijs m'n jong, gebiedende wijs. Geen open relatie en ik denk niet dat kerel het op prijs stelt.quote:
Jup. Zit "gewoon" op kantoor en moet eerder beginnen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha nee die was zelf ook vroeg in slaap gevallen.
[..]
Echt?
maar siswet heeft niet echt grote jetsers.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:10 schreef Haags het volgende:
Maar je zou wel willen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gebiedende wijs m'n jong, gebiedende wijs. Geen open relatie en ik denk niet dat kerel het op prijs stelt.
Neuh. Voor de smaak hoeft het wat mij betreft überhaupt niet.quote:
Ah zoquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Zit "gewoon" op kantoor en moet eerder beginnen.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar siswet heeft niet echt grote jetsers.
Ik moet zo nog even het schoolfilmpje kijken van vandaag wat er doorgestuurd is.
Dit keer van de ondersteunende weetikhetwelkefunctie ze heeft.
Maar die heeft er ook een paar kwarktassen op zitten waar je iemand knockout mee kan slaan
oh dat zeggen ze hier dan weer niet. Maar we krijgen wel elke dag een filmpje waarin ze iets doen of vertellen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah zo
[..].
Ja die schoolfilmpjes werken hier ook zo lekker
Juf: als het goed is heeft iedereen de filmpjes gezien die ik doorgestuurd heb, dan ga ik daar nu een paar vragen over stellen..
Eh filmpjes, wie wat waar?
Ja het valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat zeggen ze hier dan weer niet. Maar we krijgen wel elke dag een filmpje waarin ze iets doen of vertellen.
En verder heeft die kleine online werk wat ongeveer tien minuten per dag kost
quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
Ik mis hier screenshots van de betreffende jetsers
ze had alleen een opdracht vandaag. Vorige lockdown ging ze nog een dansje doen.quote:
arm beestjequote:Op donderdag 7 januari 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, tokkiebuurtjes hebben een pup. Terwijl huisdieren hier helemaal niet toegestaan zijn
quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, tokkiebuurtjes hebben een pup. Terwijl huisdieren hier helemaal niet toegestaan zijn
voor je zelf, of voor je moederquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag weer niet uitslapen![]()
Er loopt een veiling af om half zes
Zal wel weer zo'n kapot gefokt misbaksel zijn dat niet normaal kan ademenquote:
Dat doe je jezelf aan he?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag weer niet uitslapen![]()
Er loopt een veiling af om half zes
stafford?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Of zo'n tokkieterriër.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n kapot gefokt misbaksel zijn dat niet normaal kan ademen
Voor mezelfquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor je zelf, of voor je moeder?
Als ik buur inschat zal het wel een vervaarlijke pitbull zijn of zo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
die je constant hoort happen naar adem terwijl ze lopenquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ben stiekem toch wel blij in een soort van seniorenflat te gaan wonenquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het ook wel echt getroffen met deze mensen naast mequote:Op donderdag 7 januari 2021 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben stiekem toch wel blij in een soort van seniorenflat te gaan wonen
Mooi woord wel, tokkieterriër.quote:
Ja want bejaarden janken nergens over hequote:Op donderdag 7 januari 2021 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben stiekem toch wel blij in een soort van seniorenflat te gaan wonen
die doen niks anders.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja want bejaarden janken nergens over he
we kunnen hem redden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik buur inschat zal het wel een vervaarlijke pitbull zijn of zo.
ja moet je mee treffen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel echt getroffen met deze mensen naast me
dat zeg ik nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja want bejaarden janken nergens over he
weet niet wat verstandiger is dan.. een kind of een hond.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is echt het schoolvoorbeeld van proberen je kutrelatie te redden met een hond
ze hadden ook een kind kunnen krijgen om het te reddenquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is echt het schoolvoorbeeld van proberen je kutrelatie te redden met een hond
Ik mis een stukje causaliteit. Hoe kan dit een goed idee lijken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oh ja broodjesgenot metgenot rookworstgenot @Poepz0rquote:
Denk dat je eerder een stukje vrouw in je leven mist danquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis een stukje causaliteit. Hoe kan dit een goed idee lijken?
Hun volwassen dochter krijgt om 13 uur een flesje, gaat dan over de schouder voor een boertje en mag dan een uurtje slapen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja moet je mee treffen.
die ouwe baasjes die ik hier aan de ene kant heb zijn ook nogal van die zeiksnorren.
Had de boel net gekocht wilde me voorstellen als ze thuis kwamen enzo. Liepen ze steeds weg, naja dan heb ik na 3x ook zoiets van stik er in.
Staan ze vervolgens om 13u aan de deur dat ik teveel kabaal maak omdat hun dochter moet slapen. (maakte alleen lawaai van 9 tot 16u en alleen door de week) en te huilen dat ik me niet voorgesteld heb.. ja hallo
Van een van de twee kun je nog babi pangang maken als het toch niet werkt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet niet wat verstandiger is dan.. een kind of een hond.
allebei onverstandig natuurlijk.
Daarom!quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee dat kind is 45+ werkt bij een bakkerij en slaapt de helft van de week bij haar opa en omaquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hun volwassen dochter krijgt om 13 uur een flesje, gaat dan over de schouder voor een boertje en mag dan een uurtje slapen?
zal van jou babi pangang makenquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van een van de twee kun je nog babi pangang maken als het toch niet werkt.
Ze hebben al twee kids. Eentje van hen samen en eentje met zijn vorige neukertje. Dus nu twee volwassenen, twee kids en een hond op een flatje van 60m2quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet niet wat verstandiger is dan.. een kind of een hond.
allebei onverstandig natuurlijk.
gezellige druktequote:Op donderdag 7 januari 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben al twee kids. Eentje van hen samen en eentje met zijn vorige neukertje. Dus nu twee volwassenen, twee kids en een hond op een flatje van 60m2
Ik zou de hond houden en de baby in de blender flikkerenquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van een van de twee kun je nog babi pangang maken als het toch niet werkt.
Nooit proberen logica te ontdekken in de redenering van tokkiesquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis een stukje causaliteit. Hoe kan dit een goed idee lijken?
Okéquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dat kind is 45+ werkt bij een bakkerij en slaapt de helft van de week bij haar opa en oma
Je hebt de huisbaas al gebeld dat de buren een joekel hebben aangeschaft neem ik aan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit proberen logica te ontdekken in de redenering van tokkies
puppyquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]maar ik wil een setter of een corgi, geen tokkieterriër
iddquote:
Belgennaam voor een broodje gezondquote:
Oh nomnomquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
www.smoske.nl
Zeeuwse broodjesgoden
quote:
Ook puppy's worden allesverslindende nietsontziende monstersquote:
Beter Leven Keurmerk met twee sterretjesquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je dat proeven welk ras het is?
@:molo?
@:bitterbal?
@:FranticDJ?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-onder-jongeren.html
Een nieuwe generatie zweefteven is aanstaande
Lees: was werkloos en luiquote:Dat steeds meer mensen zich interesseren voor astrologie, merkt ook Nora Gosselink (24). Ze deed de afgelopen twee jaar veel aan zelfstudie op het onderwerp en is ook actief op Instagram
Misschien moet ik ook astroloog worden?quote:
Educate yourself!!quote:
Je hebt gewoon je eisprong, Isabella.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:51 schreef UitStraling het volgende:
"Dat geldt bijvoorbeeld voor de 16-jarige Isabella Nieuwveld. Ze verdiept zich in astrologie en maakt daar ook Tiktok-video's over. "Ik gebruik het als een hulpmiddel om mijzelf te leren kennen en begrijpen. Nu staat de volle maan bijvoorbeeld in kreeft en dat is mijn sterrenbeeld, dat betekent dat emoties heel snel hoog oplopen. Ik snap door mijn horoscoop dan waarom ik mij de laatste tijd een beetje heethoofdig voel."
Nekschot aub.
en hoe verwerkt ze dit in danspasjes, strakke crop-tops en geil in de camera loenzen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:51 schreef UitStraling het volgende:
"Dat geldt bijvoorbeeld voor de 16-jarige Isabella Nieuwveld. Ze verdiept zich in astrologie en maakt daar ook Tiktok-video's over. "Ik gebruik het als een hulpmiddel om mijzelf te leren kennen en begrijpen. Nu staat de volle maan bijvoorbeeld in kreeft en dat is mijn sterrenbeeld, dat betekent dat emoties heel snel hoog oplopen. Ik snap door mijn horoscoop dan waarom ik mij de laatste tijd een beetje heethoofdig voel."
Nekschot aub.
16?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe verwerkt ze dit in danspasjes, strakke crop-tops en geil in de camera loenzen?
Feitelijk wel jaquote:
Hai Sjanniemans!quote:
ja, het is tiktok..quote:
Alks ik er echt last van krijg, ga ik dat doen. Maar ik kijk het wel even aan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt de huisbaas al gebeld dat de buren een joekel hebben aangeschaft neem ik aan?
Klinkt alsof ze op FOK! zitquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
maar dat kind mankeert volgens mij ook wat, zegt nooit boe of bah kijkt altijd naar beneden als ze voorbij loopt enzo.
zullen we even zwaaien naar haarquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze op FOK! zit
Er zitten ook genoeg quirky promiscue vrouwen op Fok!quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze op FOK! zit
Die zijn wel in de minderheid, vermoed ikquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten ook genoeg quirky promiscue vrouwen op Fok!
Als ze typen misschien wel jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
de hoeveelheid vrouwen zijn al in de minderheid, daar dan nog eens een klein percentage van nemen hebben we het misschien over 5 vrouwen op heel FOKquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn wel in de minderheid, vermoed ik
quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien leest ze al jaren mee.
Posten allemaal in KPD.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn wel in de minderheid, vermoed ik
dan zijn het er inderdaad maar 5quote:
en 30% kans op regenquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week: volgende week elke dag 70% kans op sneeuw!1!1
Al die valse beloftesquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Maar die vallen niet perse binnen jouw parameters van "aantrekkelijk".quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las gisteren dat er een zeldzame SSW is ontstaan boven het Noordpoolgebied en dat we daarom wel eens -30 zouden kunnen krijgen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Stuk of zeven daarvan welquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die vallen niet perse binnen jouw parameters van "aantrekkelijk".
Social Snow Warrior?quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las gisteren dat er een zeldzame SSW is ontstaan boven het Noordpoolgebied en dat we daarom wel eens -30 zouden kunnen krijgen.
En dat zijn dan allemaal kloontjes van Moloquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
de hoeveelheid vrouwen zijn al in de minderheid, daar dan nog eens een klein percentage van nemen hebben we het misschien over 5 vrouwen op heel FOK
Komt geen moer van terecht.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las gisteren dat er een zeldzame SSW is ontstaan boven het Noordpoolgebied en dat we daarom wel eens -30 zouden kunnen krijgen.
geilquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat zijn dan allemaal kloontjes van Molo
Dat is een polaire opstijgende vortex van warme lucht die in een paar dagen wel 50 graden warmer kan worden en zodoende de poolatmosfeer naar de evenaar toe drukt, in dit geval een dubbele vortex die zowel Europa als de VS gaat treffenquote:
quote:Een ander opvallend figuur was Jake Angeli (32). Hij was een van de aanzetters en bestormde het Capitool halfnaakt, met een bontmuts met hoorntjes. In de VS kennen ze hem als de QAnon-sjamaan, een bekende aanhanger van complottheorieën. Hij was ook niet het enige QAnon-lid: meerdere protesters droegen een shirt met het QAnon-logo.
Angeli duikt wel vaker op bij bijeenkomsten om zijn liefde voor Trump te uiten. Doordat hij een opvallende verschijning is, krijgt hij ook steevast een forum om zijn QAnon-ideeën te verspreiden. Hun theorie komt erop neer dat er in de VS een schaduwregering aan de macht is, die voornamelijk bestaat uit Democraten en die zich bezig houdt met satanistisch kindermisbruik. De beweging vergaarde heel wat invloed de laatste jaren. In 2016 stormde een gewapende man een pizzeria binnen omdat hij er zo van overtuigd was dat er in de kelder kinderen vastgehouden en misbruikt werden. Van de theorie was niets aan, het restaurant had zelfs geen kelder.
Schuld van Trump. Meest waardeloze kutpresident ever ooit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een polaire opstijgende vortex van warme lucht die in een paar dagen wel 50 graden warmer kan worden en zodoende de poolatmosfeer naar de evenaar toe drukt, in dit geval een dubbele vortex die zowel Europa als de VS gaat treffen
Dat gaat mijn warmtepomp niet trekkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
gewoon een user met een oogje op CL.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Q een immer dronken Russisch meisje met vlechtjes in Moskou is.
Ik zit nog op de zaak, het duurt nog wel even voordat Ik ga lunchenquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Ga wegquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Buda?quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een user met een oogje op CL.
Ooit stond ie op 1 qua posts,maar onder een andere naam. Nog voordat Tong die positie in namquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een user met een oogje op CL.
Dat is op zich niks om trots op te zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ooit stond ie op 1 qua posts,maar onder een andere naam. Nog voordat Tong die positie in nam
Kek, ik heb trek.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
ik moet nog bedenken wat ik ga nemen, denk boterhammen met lever of een bakje yoghurtquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
lekker man, plakjes runderlever. Beetje zout er op. Smullen maarquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker man, plakjes runderlever. Beetje zout er op. Smullen maar
Hoe danquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
Blijkbaar heeft red je pakketje mijn order bij Ikea geannuleerdwat. Hoe kan een koerier zoveel macht hebben.
Bij mij gaat het andersom: op kerstavond wat besteld, allemaal paniekmailtjes dat het erg druk is en het een tijdje kan duren, zondag verzendbevestiging gehad, hij zou eerst maandag toen dinsdag toen woensdag worden bezorgd en nu is hij nog niet aangemeld bij PostNL.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
11:06 een mail van ibood: we hebben je pakketje aangemeld bij DHL
11:32 een mail van DHL: We staan tussen 13:00 en 15:00 aan je deur.
Hoe dan?
Dit is echt iets heel raars. Dit kan niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
Blijkbaar heeft red je pakketje mijn order bij Ikea geannuleerdwat. Hoe kan een koerier zoveel macht hebben.
ze hebben je gewoon later gestuurd dat het aangemeld isquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
11:06 een mail van ibood: we hebben je pakketje aangemeld bij DHL
11:32 een mail van DHL: We staan tussen 13:00 en 15:00 aan je deur.
Hoe dan?
bij bol.com ging het ook anders.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij gaat het andersom: op kerstavond wat besteld, allemaal paniekmailtjes dat het erg druk is en het een tijdje kan duren, zondag verzendbevestiging gehad, hij zou eerst maandag toen dinsdag toen woensdag worden bezorgd en nu is hij nog niet aangemeld bij PostNL.
Gelukkig had ik vooraf al nagedacht om het op het werk te laten bezorgenquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze hebben je gewoon later gestuurd dat het aangemeld is
handig als je daar nog komtquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig had ik vooraf al nagedacht om het op het werk te laten bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |