SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks for the meme-oriesTap tap tap
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze hem aan zijn oranje haren naar buiten moeten slepen en dan gaat hij nog alleen maar als zijn dochtertje op hem inpraat.
quote:Ivanka Trump calls rioters 'patriots', then deletes tweet
Kogel is door de kerkquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Biden is officieel president. Kogel is door de kerk.
Over twee weken dan.
Hij kan nog wat mensen de doodstraf geven. Of dat de straf daadwerkelijk wordt uitgevoerd dan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
kan trump in de komende 2 weken nog belangrijke beslissingen maken?
Pak maar vast wat popcorn. Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
kan trump in de komende 2 weken nog belangrijke beslissingen maken?
ceremonie dit datquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
God man, lees die shit gewoon voor en tel ze op, duurt twee minuten. Ze zijn nu alle 50 staten officieel langsgegaan met hetzelfde riedeltje.
Oh ja daar had ik iets over gelezenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kan nog wat mensen de doodstraf geven. Of dat de straf daadwerkelijk wordt uitgevoerd dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:38 schreef mschol het volgende:
lol, een hoofddoekpersoon met een stuk metaal aan haar bek, ziet er echt niet uitHandig toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:38 schreef mschol het volgende:
lol, een hoofddoekpersoon met een stuk metaal aan haar bek, ziet er echt niet uitstaat op YT ook een filmpje van een vrouw met de telefoon zo aan haar oor geklemd. 'maar ik luister naar de koran'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan ook nog 8 oorlogen beginnen in die tijdquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kan nog wat mensen de doodstraf geven. Of dat de straf daadwerkelijk wordt uitgevoerd dan.
dit moet, bezwaren kunnen maken enzo..quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
God man, lees die shit gewoon voor en tel ze op, duurt twee minuten. Ze zijn nu alle 50 staten officieel langsgegaan met hetzelfde riedeltje.
Mooi, is dat circus ook weer voorbij.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Joe Biden officieel nieuwe president
Joe Biden is officieel de nieuwe president van de Verenigde Staten. Het Congres heeft de verkiezingszege van de Democraat officieel bekrachtigd. Alle bezwaren die door Republikeinse politici werden ingediend zijn verworpen.
O ja maar steeds hetzelfde riedeltje voorlezen. Keer 50. Gewoon voorlezen: iedereen ermee eens? Ja? Nee? oké en doorrrquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dit moet, bezwaren kunnen maken enzo..
doe je dat niet kan je door een rechter weer terecht worden gewezen en dat is het laatste wat je nu wilt, vertraging in dit gedoe..
en schijnbaar staat in de wet dat het vandaag geteld moet zijn, het werd gebracht alsof het een moeten is en niet vanaf geweken mag worden zomaar
Nu afwachten hoe lang het duurt voordat hij wordt omgelegd.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Joe Biden officieel nieuwe president
Joe Biden is officieel de nieuwe president van de Verenigde Staten. Het Congres heeft de verkiezingszege van de Democraat officieel bekrachtigd. Alle bezwaren die door Republikeinse politici werden ingediend zijn verworpen.
FIRST FEMALE PRESIDENTquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu afwachten hoe lang het duurt voordat hij wordt omgelegd.
Het was wel traag vallende regenquote:
ik vind het er vooral dom uitzien, alsof je incapabel bent je telefoon gewoon vast te houden..quote:
Grote kans dat ie zelf omvalt voordat iemand de kans heeft 'm om te leggenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu afwachten hoe lang het duurt voordat hij wordt omgelegd.
vind je dat ook bij mensen met headsets?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het er vooral dom uitzien, alsof je incapabel bent je telefoon gewoon vast te houden..
Traag vallende regenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het was wel traag vallende regen
Ja van die mensen die tegen zichzelf praten maar dan eigenlijk een oortje in hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je dat ook bij mensen met headsets?
en dan tegen ze gaan praten omdat je denkt dat ze het tegen jou hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja van die mensen die tegen zichzelf praten maar dan eigenlijk een oortje in hebben.
goed hoor. hoe is het met jou?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef Haags het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, hoe is het?
dat is eigenlijk het mooiste aan dit alles.. de republikeinen worden nu gewoon een tijd buiten spel gezet..quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:43 schreef Karzai het volgende:
2 senaatszetel van Georgia ook naar de democraten
true, Ik snap niet dat ze die bejaarden uberhaupt laten meedoen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grote kans dat ie zelf omvalt voordat iemand de kans heeft 'm om te leggen
ja, van die regen die even een poging heeft gedaan om natte sneeuw te worden, maar dan toch te vloeibaar is ofzoquote:
Ik wil terug naar bed. *Gaap*quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef Haags het volgende:
Alsof nog iemand naar hem gaat luisteren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij kan ook nog 8 oorlogen beginnen in die tijd
zo'n heftige nacht gehad?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
M;n slaapkamerraam is nog steeds helemaal beslagen aan de binnenkant
wakker en aanwezig.. daarquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef Haags het volgende:
Dacht dat Pence de opdracht had gegeven?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof nog iemand naar hem gaat luisteren.
Hij wilde gisteren National Guard niet oproepen; dat hebben Schumer; McConnell en Pelosi maar samen gedaan.
Klinkt als een Titanic-scene.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
dan heb je tenminste iets wat bedoelt is om handloos te gebruiken, dat staat tevens niet zo idiootquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je dat ook bij mensen met headsets?
inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij ziet ook die titanic auto voor je he
@:budapestenaar lekker bezig pik
Scheelt wel in shit aanschaffen als het toch wel blijft zitten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je tenminste iets wat bedoelt is om draadloos te gebruiken, dat staat tevens niet zo idioot
Volgens mij heeft hij weer goedgekeurd. Kan het even niet zo snel terugvinden in de blog die ik aan het volgen was.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat Pence de opdracht had gegeven?
biden 4 prezquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Kerkklokken luiden hier. Weet niet zo goed waarom.
extra mis? begravenis?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij zit je onvrede meer bij het hoofddoekjequote:Op donderdag 7 januari 2021 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je tenminste iets wat bedoelt is om handloos te gebruiken, dat staat tevens niet zo idioot
iemand gestorven?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Hij was blijkbaar al een uur in extase door de bestorming rondjes aan het rennen voor de TVquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof nog iemand naar hem gaat luisteren.
Hij wilde gisteren National Guard niet oproepen; dat hebben Schumer; McConnell en Pelosi maar samen gedaan.
Ik zou gaan rellenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:50 schreef Karzai het volgende:
Gedwongen thee drinken omdat de koffie hier niet te zuipen is
Nou ja mis zal wel niet, begrafenissen gebeuren ook niet vanuit deze kerk dacht ik.quote:
Ellendige nacht achter de rug?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil terug naar bed. *Gaap*
Netjes, jij komt als schilder goed uit de verf zie ik.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wakker en aanwezig.. daar?
Vanmiddag appartement klaar schilderen
quote:
Hoop dat iemand een documentaire aan het maken is en alles heeft mogen filmen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij was blijkbaar al een uur in extase door de bestorming rondjes aan het rennen voor de TV
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De directie werkt thuis. Waar zijn ze die schoften!
Ik zou gaan rellen
Of van die mensen die de telefoon in hun hand voor hun mond houden en met de speaker aan gaan bellenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja van die mensen die tegen zichzelf praten maar dan eigenlijk een oortje in hebben.
Ik werd om vier uur wakker nadat ik had gedroomd dat mijn wekker gingquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ellendige nacht achter de rug?
[..]
Netjes, jij komt als schilder goed uit de verf zie ik.
[..]houden zo maat, hier z'n gangetje.
Luiden ze daar de klokken niet ook als iemand van de parochie gestorven is?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja mis zal wel niet, begrafenissen gebeuren ook niet vanuit deze kerk dacht ik.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
zie deze twee posts nu pas ook echt onder elkaar staan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil terug naar bed. *Gaap*
Oh, dat klinkt fantastisch.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd om vier uur wakker nadat ik had gedroomd dat mijn wekker ging
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
zie deze twee posts nu pas ook echt onder elkaar staan.
Stelletje snoepers.
Ik woon naast een uitvaartcentrum. De derde golf is niet te ontkennen zeg maarquote:
misschien moeten ze de bellen testen. net zoals het luchtalarm elke maandagquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja mis zal wel niet, begrafenissen gebeuren ook niet vanuit deze kerk dacht ik.
Als ik jouw fantasie mag geloven heb ik een wild seksleven.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Stelletje snoepers.
Of dat Buda vannacht bij CL geweest is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Luiden ze daar de klokken niet ook als iemand van de parochie gestorven is?
Buda houdt wel van een dampende gerrie zien we welquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
Stelletje snoepers.
O, heerlijkquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt fantastisch.
Ik werd wakker rond een uur en toen viel ik tegen half vijf ofzo weer in slaap. En om zeven uur wekker. Topnacht wel.
Waarschijnlijk met een hele hoop ontlasting ook.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik jouw fantasie mag geloven heb ik een wild seksleven.
Haatquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of van die mensen die de telefoon in hun hand voor hun mond houden en met de speaker aan gaan bellen
Nee hoor. Ik gun je het beste met Gerriequote:Op donderdag 7 januari 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik jouw fantasie mag geloven heb ik een wild seksleven.
Iew!quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een hele hoop ontlasting ook.
Dat is me ook wel een gebeurdquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is jouw fantasie blijkbaarquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een hele hoop ontlasting ook.
Superirritantquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of van die mensen die de telefoon in hun hand voor hun mond houden en met de speaker aan gaan bellen
Ik slaap de hele week al ruk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, heerlijkZulke nachten heb ik ook af en toe. Dan ga ik meestal maar een kop koffie drinken. En dan val ik weer in slaap
quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is me ook wel een gebeurd
om 2:30 uit bed springen, beginnen met aankleden en je dan langzaam realiseren dat het niet echt was.
Ik had echt hele vreemde dromenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dan ben je ook wel gelijk wakkerquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is me ook wel een gebeurd
om 2:30 uit bed springen, beginnen met aankleden en je dan langzaam realiseren dat het niet echt was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |