abonnement Unibet Coolblue
pi_197261469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:23 schreef 297534 het volgende:
Als hij niet bevalt dan zal Overmars hem wel weer voor veel geld weten te verkopen aan een Franse club. Dus in zoverre valt het risico wel mee...
Hij is ook 'pas' 26, dus die kun je echt nog wel een keer doorverkopen en een deel van dat bedrag terugverdienen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:25:25 #27
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261471
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Tegemoetkoming in loonkosten ja. Maar daarmee geef je wel signaal af dat je geen geld hebt om dat te overbruggen. Overigens heeft Ajax daar later van af gezien maar het geeft wel aan hoe je financiele situatie is.
Dat geeft dus aan dat ze het wel konden overbruggen.
pi_197261481
]
twitter
pi_197261490
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Minimaal ja.
Nou ja als je hierdoor CL haalt is het alweer ruimschoots terug te verdienen. Het is ook niet dat hij 32 is en je er nooit meer wat voor krijgt. Ik vind het ook aan de hoge kant hoor maar laten we niet doen alsof hij er niets van kan. Hij is ook geen 32 ofzo, zit best wat restwaarde op.
Dat is waar. Dacht dat ie al tegen de 30 aan zat eigenlijk. Dan kan je 'm na 2/3 seizoenen nog prima verkopen, ja.
pi_197261498
En wat betreft Traore, Brobbey en Danilo... die krijgen echt hun kansen wel, maar die zijn nog zo jong dat die niet een heel seizoen een bepaald niveau zullen halen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:27:27 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197261502
Is Haller al rond dan?

Edit; laat maar ik lees het hierboven
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:27:47 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197261504
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat geeft dus aan dat ze het wel konden overbruggen.
natuurlijk kon Ajax dat makkelijk betalen al wist ik niet dat ze er vanaf hebben gezien, is toch gratis geld.
pi_197261542
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

natuurlijk kon Ajax dat makkelijk betalen al wist ik niet dat ze er vanaf hebben gezien, is toch gratis geld.
Ajax maakt geen gebruik van de NOW2-regeling, bleek vrijdag uit de aandeelhoudersvergadering. Na de miljoenentransfers van Hakim Ziyech, Donny van de Beek en Sergiño Dest heeft de club de staatssteun toch niet nodig.

Lenderink gaf aan dat Ajax financieel een heel zwaar jaar tegemoet gaat. Een operationeel tekort en een verlies over het huidige boekjaar dreigen. De club zal opnieuw van de uitkering van bonussen afzien als er gebruik moet worden gemaakt van NOW3-regeling.

"Bovendien hadden we vanwege de financiële consequenties van de coronapandemie nog wat gaten dicht te fietsen. We hebben wat sneller meegewerkt aan een transfer van Dest dan gebruikelijk.”

https://www.parool.nl/spo(...)leden%20zelf%20vanaf.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:32:42 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261571
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

natuurlijk kon Ajax dat makkelijk betalen al wist ik niet dat ze er vanaf hebben gezien, is toch gratis geld.
Hadden ze ook gewoon recht op, en heeft niet per se veel met het transferbudget te maken. Maar zodra dit uitkwam wist je gewoon meteen dat mensen populistisch gingen roepen als er aankopen werden gedaan. Alsof een bedrijf die gebruikt heeft gemaakt van deze regeling (niet eens echt eigenlijk) geen investeringen meer mag doen. Kom op zeg.
pi_197261580
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Omdat de andere 3 opties blessures hebben? En ze graag 1e willen blijven, dat scheelt nogal wat miljoenen.
Dat zijn toch geen blessures waarmee je er maanden uitligt? Ajax heeft de laatste maand wat minder gespeeld, maar hebben de meeste doelpunten voor. En dat blijkbaar zonder spits. En je kunt eerste willen blijven maar die zekerheid heb je met een miljoenenaankoop ook niet. Wintertransfers pakken zelden lekker uit.
pi_197261614
Weer een lievelingetje van Ten Hag naar Ajax dus?...

wellicht meer geluk dan met Labyad..
pi_197261684
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen blessures waarmee je er maanden uitligt? Ajax heeft de laatste maand wat minder gespeeld, maar hebben de meeste doelpunten voor. En dat blijkbaar zonder spits. En je kunt eerste willen blijven maar die zekerheid heb je met een miljoenenaankoop ook niet. Wintertransfers pakken zelden lekker uit.
Geen idee, maar in dit seizoen kun je het de komende maand compleet vergooien zonder spits. Hierdoor moet je met Tadic gaan schuiven en daarnaast met de onzekerheid rondom Promes kun je het risico niet nemen door op je geld te gaan zitten en te hopen dat het allemaal wel losloopt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:40:05 #38
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197261691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen blessures waarmee je er maanden uitligt? Ajax heeft de laatste maand wat minder gespeeld, maar hebben de meeste doelpunten voor. En dat blijkbaar zonder spits. En je kunt eerste willen blijven maar die zekerheid heb je met een miljoenenaankoop ook niet. Wintertransfers pakken zelden lekker uit.
Hoe weet je dat? Ajax communiceert dat helaas nooit. Neres ligt er ook alweer langer uit dan gedacht, en Promes is onzeker..De meeste doelpunten voor met o.a. een 0-13 in Venlo ja. :D En in die maanden speelden ze niet zonder spits. Zekerheid heb je inderdaad nooit bij een aankoop nee, dat klopt. Maar om dan maar geen aankopen meer te doen.. Van de wintertransfers ken ik de cijfers niet zo goed, Neres pakte in ieder geval aardig uit. Maar het is toch vaak wat paniekerig ja, dat wel. Maar ze zijn al best lang op zoek naar een goede spits en vinden dit blijkbaar een buitenkans. Ik zie hem graag komen. :)
pi_197261715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ajax maakt geen gebruik van de NOW2-regeling, bleek vrijdag uit de aandeelhoudersvergadering. Na de miljoenentransfers van Hakim Ziyech, Donny van de Beek en Sergiño Dest heeft de club de staatssteun toch niet nodig.

Lenderink gaf aan dat Ajax financieel een heel zwaar jaar tegemoet gaat. Een operationeel tekort en een verlies over het huidige boekjaar dreigen. De club zal opnieuw van de uitkering van bonussen afzien als er gebruik moet worden gemaakt van NOW3-regeling.

"Bovendien hadden we vanwege de financiële consequenties van de coronapandemie nog wat gaten dicht te fietsen. We hebben wat sneller meegewerkt aan een transfer van Dest dan gebruikelijk.”

https://www.parool.nl/spo(...)leden%20zelf%20vanaf.
Dus de eerste periode wel gebruik van gemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:42:51 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197261740
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus de eerste periode wel gebruik van gemaakt.
Logisch toch ook, waarom zou je dat laten lopen, genoeg belasting betaald ook de afgelopen jaren.
pi_197261753
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Logisch toch ook, waarom zou je dat laten lopen, genoeg belasting betaald ook de afgelopen jaren.
Zeker. Maar dat ze er vanaf hebben gezien klopt dus slechts deels.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197261786
Brobbey is trouwens nu toch maar de vraag wat daar mee gaat gebeuren, die heeft nog steeds niet getekend volgens mij dus ik zie Raiola al watertanden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197261799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Geen idee, maar in dit seizoen kun je het de komende maand compleet vergooien zonder spits. Hierdoor moet je met Tadic gaan schuiven en daarnaast met de onzekerheid rondom Promes kun je het risico niet nemen door op je geld te gaan zitten en te hopen dat het allemaal wel losloopt.
Nee, dat ben ik volledig met je eens. Ik twijfel echter of deze aankoop/huur ook gedaan was als Ajax de decembermaand glansrijk was doorgekomen en met een stevige voorsprong de "winterstop" was ingegaan.
pi_197261800
25 miljoen met matige statistieken.
Ik ben sceptisch
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:46:37 #45
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197261802
Maar goed Haller kopen, Danilo seizoen af laten maken bij Twente, Traore en Huntelaar als backups, Brobbey terug naar Jong.

Klinkt redelijk logisch toch.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197261869
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Ajax communiceert dat helaas nooit. Neres ligt er ook alweer langer uit dan gedacht, en Promes is onzeker..De meeste doelpunten voor met o.a. een 0-13 in Venlo ja. :D En in die maanden speelden ze niet zonder spits. Zekerheid heb je inderdaad nooit bij een aankoop nee, dat klopt. Maar om dan maar geen aankopen meer te doen.. Van de wintertransfers ken ik de cijfers niet zo goed, Neres pakte in ieder geval aardig uit. Maar het is toch vaak wat paniekerig ja, dat wel. Maar ze zijn al best lang op zoek naar een goede spits en vinden dit blijkbaar een buitenkans. Ik zie hem graag komen. :)
Het is niet helemaal des Ajax om zo een aankoop te doen.

Los daarvan is het een prachtige speler die het bij Utrecht en Frankfurt heeft laten zien. Typische Ajax-spits ook nog eens. Ik had als ik Ajax was zeker ook een lijntje uitgegooid naar Sam Lammers. Die speelt niet bij Atalanta en is een speler die heel goed in het Ajax systeem zou gedijen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:52:07 #47
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_197261890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het is niet helemaal des Ajax om zo een aankoop te doen.

Los daarvan is het een prachtige speler die het bij Utrecht en Frankfurt heeft laten zien. Typische Ajax-spits ook nog eens. Ik had als ik Ajax was zeker ook een lijntje uitgegooid naar Sam Lammers. Die speelt niet bij Atalanta en is een speler die heel goed in het Ajax systeem zou gedijen.
Ja dat vind ik ook een interessante optie.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:53:36 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197261916
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik volledig met je eens. Ik twijfel echter of deze aankoop/huur ook gedaan was als Ajax de decembermaand glansrijk was doorgekomen en met een stevige voorsprong de "winterstop" was ingegaan.
misschien maar de spitsen voorhanden zijn nu wel getest en dat houdt niet over, al kom je de eredivisie er ook wel mee door.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 januari 2021 @ 09:55:59 #49
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197261955
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:55:59 #50
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197261956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het is niet helemaal des Ajax om zo een aankoop te doen.

Los daarvan is het een prachtige speler die het bij Utrecht en Frankfurt heeft laten zien. Typische Ajax-spits ook nog eens. Ik had als ik Ajax was zeker ook een lijntje uitgegooid naar Sam Lammers. Die speelt niet bij Atalanta en is een speler die heel goed in het Ajax systeem zou gedijen.
Eens, ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Lammers.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')