abonnement Unibet Coolblue
pi_197331583
Maarja uitstekend moment om te whiteknighten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_197331594
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

We oordelen op basis van het plaatje wat brybry ons voorhoudt; that's all we have..
En dat vind je dus genoeg om een mening te vormen?
Hij doet niet goed, eens. Maar mensen in datingsites chatten met tientallen tegelijk, toch?
Maar nu opeens kan dat niet in dit geval? En dan ook niet eens echt spontaan, maar een test?

Gaat mij trouwens niet om die man. Hij boeit me totaal niet.
Gaat mij om het gedrag: Neerbuigend praten over de date die je eigenlijk wel ziet zitten en hem ook nog lacherig testen met een vriendin. Dat doen pubers.
pi_197331665
quote:
81s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als er iemand een mening heeft ben ik het wel, maar ik hou gewoon niet van die achterlijke aannames altijd.
De 1 is natuurlijk ook wat beter in aannames maken dan de ander natuurlijk.
  zondag 10 januari 2021 @ 19:55:45 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197331702
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:49 schreef Amee het volgende:

[..]

En dat vind je dus genoeg om een mening te vormen?
Hij doet niet goed, eens. Maar mensen in datingsites chatten met tientallen tegelijk, toch?
Maar nu opeens kan dat niet in dit geval? En dan ook niet eens echt spontaan, maar een test?

Gaat mij trouwens niet om die man. Hij boeit me totaal niet.
Gaat mij om het gedrag: Neerbuigend praten over de date die je eigenlijk wel ziet zitten en hem ook nog lacherig testen met een vriendin. Dat doen pubers.
Ik zei toch; ik vind het niet sjiek, maar er zitten vast nog kanten aan het verhaal die wij niet kennen, en ook niet gaan horen.. dus hoe je het ook wendt of keert, je hebt altijd maar de helft van een verhaal .

Je vriendin opdracht geven om hem uit zijn tent te lokken is een rotstreek, maar nogmaals, en dat heb ik al vaker gezegd; jouw perceptie is de mijne niet; ik chat NIET met 10 vrouwen tegelijk, dus dat is alvast een aanname die je doet die domweg niet klopt :) Vanuit mijn oogpunt is 'ie gewoon al buiten mijn norm door überhaupt op die site op anderen te reageren terwijl hij een second date heeft gehad, of daar nou wel of niet is gedingest.

.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197331856
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zei toch; ik vind het niet sjiek, maar er zitten vast nog kanten aan het verhaal die wij niet kennen, en ook niet gaan horen.. dus hoe je het ook wendt of keert, je hebt altijd maar de helft van een verhaal .

Je vriendin opdracht geven om hem uit zijn tent te lokken is een rotstreek, maar nogmaals, en dat heb ik al vaker gezegd; jouw perceptie is de mijne niet; ik chat NIET met 10 vrouwen tegelijk, dus dat is alvast een aanname die je doet die domweg niet klopt :) Vanuit mijn oogpunt is 'ie gewoon al buiten mijn norm door überhaupt op die site op anderen te reageren terwijl hij een second date heeft gehad, of daar nou wel of niet is gedingest.

.
Zeker zitten er kanten aan die niet worden genoemd. Daarom erger ik me ook aan dat de man gelijk een slechterik is. Het zal ook wel niet zo zwart wit zitten aan zijn verhaal als wat we hier te lezen krijgen.

Maar het gaat mij nogmaals niet over hun verhaal. Maar het gedrag hier.
Je kunt ook gewoon je verhaal vertellen wat je wil vertellen, zonder te overdrijven omdat je daardoor stoer overkomt ofzo. Iedereen is weleens onzeker, dat is normaal. En zeker in dit topic (en als vrouw vooral), zal je daarop niet aangevallen worden.
pi_197331885
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 18:37 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Hem controleren uiteraard!
Wat ik overigens ook niet echt vind kunnen.
Daarom altijd condooms in je auto bewaren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197331920
quote:
14s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom altijd condooms in je auto bewaren.
Zet deze mastertrick nou niet online ;(
pi_197331994
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:07 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Zet deze mastertrick nou niet online ;(
Kom op zeg, iedereen kent die truc toch?

Je komt thuis, de vriendin van je eigen vriendin zit praktisch naakt op de bank en probeert je te verleiden, en jij rent naar buiten waar je vriendin je huilend in je armen valt, en zegt dat ze zo trots is op je dat je niet hebt toegegeven, terwijl je denkt dat je geluk hebt dat de condooms in de auto lagen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197332144
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kom op zeg, iedereen kent die truc toch?

Je komt thuis, de vriendin van je eigen vriendin zit praktisch naakt op de bank en probeert je te verleiden, en jij rent naar buiten waar je vriendin je huilend in je armen valt, en zegt dat ze zo trots is op je dat je niet hebt toegegeven, terwijl je denkt dat je geluk hebt dat de condooms in de auto lagen?
Ontroerend verhaal
  zondag 10 januari 2021 @ 21:51:38 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197334053
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:04 schreef Amee het volgende:

[..]

Zeker zitten er kanten aan die niet worden genoemd. Daarom erger ik me ook aan dat de man gelijk een slechterik is. Het zal ook wel niet zo zwart wit zitten aan zijn verhaal als wat we hier te lezen krijgen.

Maar het gaat mij nogmaals niet over hun verhaal. Maar het gedrag hier.
Je kunt ook gewoon je verhaal vertellen wat je wil vertellen, zonder te overdrijven omdat je daardoor stoer overkomt ofzo. Iedereen is weleens onzeker, dat is normaal. En zeker in dit topic (en als vrouw vooral), zal je daarop niet aangevallen worden.
Je wordt ook aangevallen als je wél zelfverzekerd bent, maakt niks uit.. je bent sowieso de Jacques :D _O- .
Ik vind nog steeds dat je een beetje te hard voor d'r bent. Maja, ik ben een vent, ik vind haar een 8, dus ik ben misschien slightly biased :+ :D
Ik laat me trouwens ook niet altijd even correct uit over vrouwen en/of dates, dat hoort zo, anders is het niet stoer en gaat mijn borsthaar uit de krul. >:O
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197334197
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 21:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je wordt ook aangevallen als je wél zelfverzekerd bent, maakt niks uit.. je bent sowieso de Jacques :D _O- .
Ik vind nog steeds dat je een beetje te hard voor d'r bent. Maja, ik ben een vent, ik vind haar een 8, dus ik ben misschien slightly biased :+ :D
Ik laat me trouwens ook niet altijd even correct uit over vrouwen en/of dates, dat hoort zo, anders is het niet stoer en gaat mijn borsthaar uit de krul. >:O
Waar is die 9 gebleven :o
  zondag 10 januari 2021 @ 21:59:26 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197334217
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 21:58 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Waar is die 9 gebleven :o
Ja, ehh.. dat geintje met die vriendin kost wel punten natuurlijk eh :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 10 januari 2021 @ 22:06:42 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197334359
Date gaat hem niet worden trouwens.. 10 jaar ouder irl als op d'r foto's, en zoooooo niet mijn social class :X Ze is wel ok op zich, maar bepaald niet mijn type. Ik snap dat ik vanuit haar standpunt interessant ben, maar dat gaan we niet doen _O-

Enneh... op een koffiedate aankomen met een half litertje wijn, ok , kan.

"Oh, heb je een wijntje meegenomen?" :)

"Ja, jij drinkt geen wijn toch? dus ik heb het zelf maar meegebracht, ik heb altijd een doos van die flesjes in de auto staan"

=> :') <=

Ze hoefde ook geen koffie, alleen maar een glas.

Ik ga even passen :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197334973
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
Date gaat hem niet worden trouwens.. 10 jaar ouder irl als op d'r foto's, en zoooooo niet mijn social class :X Ze is wel ok op zich, maar bepaald niet mijn type. Ik snap dat ik vanuit haar standpunt interessant ben, maar dat gaan we niet doen _O-

Enneh... op een koffiedate aankomen met een half litertje wijn, ok , kan.

"Oh, heb je een wijntje meegenomen?" :)

"Ja, jij drinkt geen wijn toch? dus ik heb het zelf maar meegebracht, ik heb altijd een doos van die flesjes in de auto staan"

=> :') <=

Ze hoefde ook geen koffie, alleen maar een glas.

Ik ga even passen :)
Absolutely fabulous _O- , love it. Go pats!

Maar snap dat het qua date wat minder is dan, hoe laat was die date?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 10 januari 2021 @ 23:18:47 #115
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197335715
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Absolutely fabulous _O- , love it. Go pats!
[ afbeelding ]
Maar snap dat het qua date wat minder is dan, hoe laat was die date?
:D

Neh, zó erg was het niet _O- , maar er waren nog wat 'dingetjes', en de chemie miste echt gewoon compleet.. Als ik straks naar bed ga en ze ligt erin in een leuk lingeriesetje, slaap ik vannacht op de bank zeg maar.. _O-

Ze was hier om half 8, en ze ging om iets over half 10 ofzo.. wijn was op :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197335766
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

:D

Neh, zó erg was het niet _O- , maar er waren nog wat 'dingetjes', en de chemie miste echt gewoon compleet.. Als ik straks naar bed ga en ze ligt erin in een leuk lingeriesetje, slaap ik vannacht op de bank zeg maar.. _O-

Ze was hier om half 8, en ze ging om iets over half 10 ofzo.. wijn was op :+
Ow valt mee, ik had je denk ik gwn gevraagd om een wijntje in huis te halen had ik dat gewild. Dit komt wel heel alcoholisch over :+ .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 10 januari 2021 @ 23:46:50 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197336032
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:23 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ow valt mee, ik had je denk ik gwn gevraagd om een wijntje in huis te halen had ik dat gewild. Dit komt wel heel alcoholisch over :+ .
Nah, de grootste garp, is eigenlijk dat ik gewoon wijn in de kast heb, maar zij had blijkbaar gewoon aangenomen dat het feit dat ik had aangegeven dat ik geen wijn drink, dan ook betekent dat ik het niet in huis heb, dus ik heb haar lekker in die waan gelaten. :D

Ik denk ook dat ze meer drinkt als ik leuk vind.. maar doesn't matter, werd hem sowieso niet :P .. ik heb alweer een nieuwe juf in de chat :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197337362
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
Date gaat hem niet worden trouwens.. 10 jaar ouder irl als op d'r foto's, en zoooooo niet mijn social class :X Ze is wel ok op zich, maar bepaald niet mijn type. Ik snap dat ik vanuit haar standpunt interessant ben, maar dat gaan we niet doen _O-

Enneh... op een koffiedate aankomen met een half litertje wijn, ok , kan.

"Oh, heb je een wijntje meegenomen?" :)

"Ja, jij drinkt geen wijn toch? dus ik heb het zelf maar meegebracht, ik heb altijd een doos van die flesjes in de auto staan"

=> :') <=

Ze hoefde ook geen koffie, alleen maar een glas.

Ik ga even passen :)
Nou moet ik bekennen dat ik ooit een date had die hetzelfde deed.
Maar die was dan ook wijnhandelaar en kwam doorgereden vanaf zn laatste klant die bij mij om de hoek zat. En verder gewoon hele nette leuke vent ook.
En die wilde WEL koffie... de fles was voor mij want ik moest “zijn wijn” proeven :)
Kreeg ook 2 verschillende flessen toen.

Fles is niet open gegaan ook.. want hij moest nog rijden.
Komt meteen al heel anders over _O-

En achteraf was zn wijn echt onwijs lekker.
Datetechnisch geen voltreffer maar zn wijn heb ik daarna nog een paar keer gehaald _O-
pi_197337428
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou moet ik bekennen dat ik ooit een date had die hetzelfde deed.
Maar die was dan ook wijnhandelaar en kwam doorgereden vanaf zn laatste klant die bij mij om de hoek zat. En verder gewoon hele nette leuke vent ook.
En die wilde WEL koffie... de fles was voor mij want ik moest “zijn wijn” proeven :)
Kreeg ook 2 verschillende flessen toen.

Fles is niet open gegaan ook.. want hij moest nog rijden.
Komt meteen al heel anders over _O-

En achteraf was zn wijn echt onwijs lekker.
Datetechnisch geen voltreffer maar zn wijn heb ik daarna nog een paar keer gehaald _O-
Is er toch nog iets lekkers uit voortgekomen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197337484
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou moet ik bekennen dat ik ooit een date had die hetzelfde deed.
Maar die was dan ook wijnhandelaar en kwam doorgereden vanaf zn laatste klant die bij mij om de hoek zat. En verder gewoon hele nette leuke vent ook.
En die wilde WEL koffie... de fles was voor mij want ik moest “zijn wijn” proeven :)
Kreeg ook 2 verschillende flessen toen.

Fles is niet open gegaan ook.. want hij moest nog rijden.
Komt meteen al heel anders over _O-

En achteraf was zn wijn echt onwijs lekker.
Datetechnisch geen voltreffer maar zn wijn heb ik daarna nog een paar keer gehaald _O-
Klinkt als een leuke date , ondanks dat het geen voltreffer was .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197337486
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is er toch nog iets lekkers uit voortgekomen!
Ja hoor en een tijdje elkaar ook nog wel gesproken... aardige vent verder en boordevol leuke ideeen altijd.
Maar er samen mee oud worden... dat zat er eigenlijk meteen al niet in :)
pi_197337583
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klinkt als een leuke date , ondanks dat het geen voltreffer was .
Ja hoor... leuke avond, laat geworden.
Maar allebei gewoon op ons eigen stukje bank met wat te drinken.
Fysieke aantrekkingskracht... afwezig.
Maar erg op 1 lijn qua interesses en gespreksstof.
pi_197337815
@Amee, anders lees je even m'n reacties in het topic. Je doet een hoop aannames die niet kloppen.

Ik heb het contact verbroken met El Cheapo, er waren al wat twijfels en die zijn bevestigd. Dus dikke doei.
pi_197337850
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
Date gaat hem niet worden trouwens.. 10 jaar ouder irl als op d'r foto's, en zoooooo niet mijn social class :X Ze is wel ok op zich, maar bepaald niet mijn type. Ik snap dat ik vanuit haar standpunt interessant ben, maar dat gaan we niet doen _O-

Enneh... op een koffiedate aankomen met een half litertje wijn, ok , kan.

"Oh, heb je een wijntje meegenomen?" :)

"Ja, jij drinkt geen wijn toch? dus ik heb het zelf maar meegebracht, ik heb altijd een doos van die flesjes in de auto staan"

=> :') <=

Ze hoefde ook geen koffie, alleen maar een glas.

Ik ga even passen :)
Aiii....dat klinkt niet als een succes nee _O-
pi_197338020
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:36 schreef Brybry het volgende:
@:Amee, anders lees je even m'n reacties in het topic. Je doet een hoop aannames die niet kloppen.

Ik heb het contact verbroken met El Cheapo, er waren al wat twijfels en die zijn bevestigd. Dus dikke doei.
Mijn posts waren niet bedoeld om gemeen te zijn.
Misschien maakte ik aannames die niet kloppen, maar zoals iedereen hier nemen we aan van wat we hier lezen en dat is hoe het op mij overkomt. En je hebt het pas verbroken nadat hij met je bestie respectloze dingen heeft gezegd. Daarvoor bleef je wel denigrerend over hem praten terwijl je nog wel denkt verder te gaan met hem. Dus zo veel aannames waren het niet.

Volgens mij was de enige aanname die ik maakte dat je in wezen erg onzeker was over hem. Omdat je op meer hoopte en hem wel zag zitten, maar bang was dat het niets zou worden. Dus kwam je de eerste dag al met zijn goedkope gedrag om hem daarna constant El Cheapo (terwijl jullie daten) te noemen en al zijn slechte punten (inclusief dat hij op jou lijkt). Op deze manier heb je alvast al redenen (voor onsz zodat het lijkt alsof jij niet wil ipv dat hij geen volledige interesse heeft?) waarom het niets is geworden tussen jullie. Als dat niet een staaltje onzekerheid is!

Niets mis met onzeker zijn als je iemand erg leuk vindt. Maar wel gewoon ervoor uitkomen zodat wij kunnen bemoedigen en aanmoedigen, waardoor je meer zelfverzekerdheid kweekt en het alsnog een mooie relatie kan worden. Want men zit immers op een datingsite omdat men opzoek is naar iets vastigs en niet om er mannen aan de lopende te kunnen afwijzen.

Maar goed, als ik te hard was, neem me het niet kwalijk aub. (Hopelijk is dit ook een soort feedback? :@ )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2021 09:01:52 ]
pi_197338380
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:59 schreef Amee het volgende:

[..]

Mijn posts waren niet bedoeld om gemeen te zijn.
Misschien maakte ik aannames die niet kloppen, maar zoals iedereen hier nemen we aan van wat we hier lezen en dat is hoe het op mij overkomt. En je hebt het pas verbroken nadat hij met je bestie respectloze dingen heeft gezegd. Daarvoor bleef je wel denigrerend over hem praten terwijl je nog wel denkt verder te gaan met hem. Dus zo veel aannames waren het niet.

Volgens mij was de enige aanname die ik maakte dat je in wezen erg onzeker was over hem. Omdat je op meer hoopte en hem wel zag zitten, maar bang was dat het niets zou worden. Dus kwam je de eerste dag al met zijn goedkope gedrag om hem daarna constant El Cheapo (terwijl jullie daten) te noemen en al zijn slechte punten (inclusief dat hij op jou lijkt). Op deze manier heb je alvast al redenen (voor onsz zodat het lijkt alsof jij niet wil ipv dat hij geen volledige interesse heeft?) waarom het niets is geworden tussen jullie. Als dat niet een staaltje onzekerheid is!

Niets mis met onzeker zijn als je iemand erg leuk vindt. Maar wel gewoon ervoor uitkomen zodat wij kunnen bemoedigen en aanmoedigen, waardoor je meer zelfverzekerdheid kweekt en het alsnog een mooie relatie kan worden. Want men zit immers op een datingsite omdat men opzoek is naar iets vastigs en niet om er mannen aan de lopende te kunnen afwijzen.

Maar goed, als ik te hard was, neem me het niet kwalijk aub. (Hopelijk is dit ook een soort feedback? :@ )
Dat bedoel ik, niet alles wat er gebeurt plemp ik hier neer.

Er waren meer redenen om het contact te verbreken zoals diezelfde dag een tirade afsteken over z'n ex , hoe slecht ze wel niet was en dat was niet de eerste keer.
En zo zijn er meer dingen waarvan ik dacht , rode vlaggen alert.

Is het chique dat ik van de gelegenheid gebruik maak om hem te "testen"? Nee, zeker niet. Heb ik iets aan gehad? Weldegelijk!
Heb er dan ook geen spijt van van.

Denigrerend praten? El Cheapo vind ik niet denigrerend, het is grappig bedoeld na die ene actie. Hem vergelijken met mezelf? Tja, als iemand op je lijkt dan is het zo...kan ik verder weinig aan doen en zie ik niet in waarom dat negatief is?

Al met al vind ik dat je het veel te zwaar neemt allemaal.
pi_197338516
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 15:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Snap ik, maar je gaat in een relatie sowieso tegen punten aanlopen waar je het ineens bent en die andere persoon gaat sowieso dingen doen of zeggen die je minder leuk vind.
Ga je dan je mond houden?
Toch denk ik dat in het begin... normaal gesproken een deel van die dingen in het begin helemaal niet van toepassing is in verband met de spreekwoordelijke roze bril EN dat je niet continu samen bent.

Wilde ook nooit iemand waar ik zo over heen zou walsen als ik even niet oplette.
Nu iemand waar ik het het merendeel van de tijd mee eens ben. Die pittige discussies kan voeren zonder dat ik me als persoon “aangevallen” voel. We zijn het dan gewoon niet eens.. en allebei eigenwijs :)
Soms is het antwoord uiteindelijk dan ook “nouja, ik denk daar dus anders over”.
Maar de basics hebben we behoorlijk op 1 rij plus ruimte voor de ander op de momenten dat er iets niet op dezelfde rij staat.
(Zo ga ik graag en naar bepaalde festivals.. hij niet. Dus ga ik gewoon met iemand anders. Althans.. nu even niet dan maar normaal dus wel)

En toch nooit het idee dat ik ergens misschien per ongeluk overheen wals want hij zal dat echt niet toelaten. En toch is ie ook nog eens lief, meegaand en zorgzaam. Het kan echt :)

En dat zonder dat iemand een ander op zn plek hoeft te zetten. Dat klinkt toch... een beetje gek als je uiteindelijk een plek wil die voor beiden aangenaam en prettig is.
  maandag 11 januari 2021 @ 10:44:02 #128
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197339172
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
Date gaat hem niet worden trouwens.. 10 jaar ouder irl als op d'r foto's, en zoooooo niet mijn social class :X Ze is wel ok op zich, maar bepaald niet mijn type. Ik snap dat ik vanuit haar standpunt interessant ben, maar dat gaan we niet doen _O-

Enneh... op een koffiedate aankomen met een half litertje wijn, ok , kan.

"Oh, heb je een wijntje meegenomen?" :)

"Ja, jij drinkt geen wijn toch? dus ik heb het zelf maar meegebracht, ik heb altijd een doos van die flesjes in de auto staan"

=> :') <=

Ze hoefde ook geen koffie, alleen maar een glas.

Ik ga even passen :)
Daarom wil ik voor een date graag videobellen. Dan krijg je al een goede indruk van een persoon.
Jammer dat het niks was in het echt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197339971
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:59 schreef Amee het volgende:

[..]

Mijn posts waren niet bedoeld om gemeen te zijn.
Misschien maakte ik aannames die niet kloppen, maar zoals iedereen hier nemen we aan van wat we hier lezen en dat is hoe het op mij overkomt. En je hebt het pas verbroken nadat hij met je bestie respectloze dingen heeft gezegd. Daarvoor bleef je wel denigrerend over hem praten terwijl je nog wel denkt verder te gaan met hem. Dus zo veel aannames waren het niet.

Volgens mij was de enige aanname die ik maakte dat je in wezen erg onzeker was over hem. Omdat je op meer hoopte en hem wel zag zitten, maar bang was dat het niets zou worden. Dus kwam je de eerste dag al met zijn goedkope gedrag om hem daarna constant El Cheapo (terwijl jullie daten) te noemen en al zijn slechte punten (inclusief dat hij op jou lijkt). Op deze manier heb je alvast al redenen (voor onsz zodat het lijkt alsof jij niet wil ipv dat hij geen volledige interesse heeft?) waarom het niets is geworden tussen jullie. Als dat niet een staaltje onzekerheid is!

Niets mis met onzeker zijn als je iemand erg leuk vindt. Maar wel gewoon ervoor uitkomen zodat wij kunnen bemoedigen en aanmoedigen, waardoor je meer zelfverzekerdheid kweekt en het alsnog een mooie relatie kan worden. Want men zit immers op een datingsite omdat men opzoek is naar iets vastigs en niet om er mannen aan de lopende te kunnen afwijzen.

Maar goed, als ik te hard was, neem me het niet kwalijk aub. (Hopelijk is dit ook een soort feedback? :@ )
_O_

Met wat er gepost is door BryBry denk ik er ook zo over.

Waarschijnlijk is dat het halve verhaal en als BryBry echt denkt zo beter af te zijn, dan is het alleen maar mooi voor haar (en voor de FOK!kers hier die nog in de wachtrij staan ;) )

Uiteindelijk gaat het om BryBry haar leven, of ze nu bezet is of niet, maakt mij niet uit, hoop alleen dat ze gelukkig is *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197340909
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zo dan, busted²! :|W

Zeg tegen je vriendin dat ze even aan hem doorgeeft dat hij de groeten heeft, en dat je hem veel succes wenst met je vriendin. ^O^

Oh, en vraag of ze dat tijdens een camsessie doet en het even opneemt, leuk voor GS en/of Dumpert :7
White knight anders nog even wat harder. :')
  maandag 11 januari 2021 @ 12:54:32 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197341178
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 12:40 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

White knight anders nog even wat harder. :')
Flikker anders gewoon een eindje op met je waardeoordeeltjes :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 11 januari 2021 @ 14:34:33 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197343013
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Daarom wil ik voor een date graag videobellen. Dan krijg je al een goede indruk van een persoon.
Jammer dat het niks was in het echt.
We hadden wel gebeld, maar niet video idd.. Al best vaak gehad.. irl komen er zoveel extra sensoren en filters in werking die ook met vidcallen gewoon niet toe te passen zijn.. Ik denk dat 1 op de 5 fysieke dates of minder zelfs een follow up krijgt. Als je dat door gaat rekenen met het aantal chats wat het putje in gaat vóór die fase, is de long term slagingskans gewoon microscopisch klein, maar tóch blijven proberen he :+ _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197343929
quote:
12s.gif Op maandag 11 januari 2021 14:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

We hadden wel gebeld, maar niet video idd.. Al best vaak gehad.. irl komen er zoveel extra sensoren en filters in werking die ook met vidcallen gewoon niet toe te passen zijn.. Ik denk dat 1 op de 5 fysieke dates of minder zelfs een follow up krijgt. Als je dat door gaat rekenen met het aantal chats wat het putje in gaat vóór die fase, is de long term slagingskans gewoon microscopisch klein, maar tóch blijven proberen he :+ _O-
Het blijft gewoon moeilijk om via online dating de juiste te vinden.
Helaas zit er momenteel niks anders op maar ik ben blij als ik in real-life weer mensen kan ontmoeten.


Ik was net bij een buurman en zie ineens een bekende auto door de straat rijden, reed een paar keer voorbij en ja hoor....het was El Cheapo...
Creepy gewoon :{
Heb echt op tijd de benen genomen *O*
pi_197344280
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:16 schreef Brybry het volgende:

[..]

Het blijft gewoon moeilijk om via online dating de juiste te vinden.
Helaas zit er momenteel niks anders op maar ik ben blij als ik in real-life weer mensen kan ontmoeten.


Ik was net bij een buurman en zie ineens een bekende auto door de straat rijden, reed een paar keer voorbij en ja hoor....het was El Cheapo...
Creepy gewoon :{
Heb echt op tijd de benen genomen *O*
Karma

Sterkte ermee >:) :)
  maandag 11 januari 2021 @ 15:31:59 #135
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197344310
Brybry, hadden jij en je date al exclusiviteit naar elkaar uitgesproken dan?
Tinder had al verwijderd moeten worden?

Anders mag hij tinderen met wie hij wil hoor...
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 11 januari 2021 @ 15:40:57 #136
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197344507
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:16 schreef Brybry het volgende:

[..]

Het blijft gewoon moeilijk om via online dating de juiste te vinden.
Helaas zit er momenteel niks anders op maar ik ben blij als ik in real-life weer mensen kan ontmoeten.

Ik was net bij een buurman en zie ineens een bekende auto door de straat rijden, reed een paar keer voorbij en ja hoor....het was El Cheapo...
Creepy gewoon :{
Heb echt op tijd de benen genomen *O*
Dat real-life daten zal nog wel een tijdje duren -O-

Misschien woont zijn nieuwe date wel bij je in de straat :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 11 januari 2021 @ 15:43:56 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197344574
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Brybry, hadden jij en je date al exclusiviteit naar elkaar uitgesproken dan?
Tinder had al verwijderd moeten worden?

Anders mag hij tinderen met wie hij wil hoor...
Moet je dat per se uitspreken? Of is er ook nog zoiets als integriteit en fatsoensregels? Of is dat ouderwets ofzo? dat je verwacht dat iemand met wie je date zich op jou focust en niet tegelijkertijd aan het doorshoppen is :?

Wtf mankeert mensen tegenwoordig joh? :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197344616
quote:
7s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat real-life daten zal nog wel een tijdje duren -O-
Heb je nog geen oproep ontvangen?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2021 15:45:44 ]
  maandag 11 januari 2021 @ 15:46:56 #139
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197344658
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:45 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Heb je nog geen oproep ontvangen?
Van :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197344730
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Brybry, hadden jij en je date al exclusiviteit naar elkaar uitgesproken dan?
Tinder had al verwijderd moeten worden?

Anders mag hij tinderen met wie hij wil hoor...
Ja, dat Tinderen is ook het probleem niet. Zelf heb ik nog gesprekken lopen.
In de ochtend je wederom negatief uitlaten over je ex en op Tinder zeer respectloos over vrouwen praten , dat is voor echt not done.
  maandag 11 januari 2021 @ 15:51:04 #141
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197344752
quote:
5s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Moet je dat per se uitspreken? Of is er ook nog zoiets als integriteit en fatsoensregels? Of is dat ouderwets ofzo? dat je verwacht dat iemand met wie je date zich op jou focust en niet tegelijkertijd aan het doorshoppen is :?

Wtf mankeert mensen tegenwoordig joh? :|W
Natuurlijk moet je dat uitspreken naar elkaar.
Dat heeft trouwens niks met integriteit of fatsoensregels te maken, sommige mensen zijn misschien niet monogaam of willen wat rondfladderen, wie ben jij om daar zo over te oordelen?
Als je dat niet wil bij een ander, bespreek dat dan.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 11 januari 2021 @ 15:52:39 #142
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197344791
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:50 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja, dat Tinderen is ook het probleem niet. Zelf heb ik nog gesprekken lopen.
In de ochtend je wederom negatief uitlaten over je ex en op Tinder zeer respectloos over vrouwen praten , dat is voor echt not done.
Zou voor mij ook een rode vlag zijn.
Zo’n vent zou m’n aandacht niet meer waard zijn. Ben blij dat je er van af bent.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197344840
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Van :?
Vaccinatie

Niet van bry :D O+
  maandag 11 januari 2021 @ 15:55:14 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197344854
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je dat uitspreken naar elkaar.
Dat heeft trouwens niks met integriteit of fatsoensregels te maken, sommige mensen zijn misschien niet monogaam of willen wat rondfladderen, wie ben jij om daar zo over te oordelen?
Als je dat niet wil bij een ander, bespreek dat dan.
Ah ok, ik denk dat ik ouderwets ben, ik was mij nog niet helemaal bewust van het feit dat het anno 2021 normaal is dat je rondklooit met zoveel mogelijk mannen/vrouwen, totdat je officieel met elkaar afspreekt dat relaties monogaam dienen te zijn. Ik ben al wat ouder; vroeger was dat altijd andersom.

My bad :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 11 januari 2021 @ 15:57:26 #145
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197344911
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah ok, ik denk dat ik ouderwets ben, ik was mij nog niet helemaal bewust van het feit dat het anno 2021 normaal is dat je rondklooit met zoveel mogelijk mannen/vrouwen, totdat je officieel met elkaar afspreekt dat relaties monogaam dienen te zijn. Ik ben al wat ouder; vroeger was dat altijd andersom.

My bad :+
Doe toch niet zo dramatisch en spreek uit wat je wel en niet wil.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 11 januari 2021 @ 15:57:34 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197344916
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Vaccinatie

Niet van bry :D O+
Neuh, ik ben wel oud, maar niet zó oud :D _O-

Bry heeft me wel het predikaat 'té oud' gegeven, dus da's alleen nog een mental image. -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197344937
Ben benieuwd hoe de beste man - over vrouwen heeft gepraat, je kan iemand zo een negatief gesprek insturen namelijk.

En wie praat er niet negatief over de ex.
  maandag 11 januari 2021 @ 15:59:41 #148
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197344961
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:58 schreef scrupuleus het volgende:
Ben benieuwd hoe de beste man - over vrouwen heeft gepraat, je kan iemand zo een negatief gesprek insturen namelijk.

En wie praat er niet negatief over de ex.
Ik praat vast wel eens negatief over m’n ex, maar niet al tijdens dates.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197344976
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah ok, ik denk dat ik ouderwets ben, ik was mij nog niet helemaal bewust van het feit dat het anno 2021 normaal is dat je rondklooit met zoveel mogelijk mannen/vrouwen, totdat je officieel met elkaar afspreekt dat relaties monogaam dienen te zijn. Ik ben al wat ouder; vroeger was dat altijd andersom.

My bad :+
Tegenwoordig ben je niet direct tevreden met sjaan uit de discooo
  maandag 11 januari 2021 @ 16:01:15 #150
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197344988
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Doe toch niet zo dramatisch en spreek uit wat je wel en niet wil.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Zeker niet, maar voor mij is die denkwijze gewoon net zo helder als dat groen betekent dat je mag rijden, en dat water nat is (net als Bry), en dat de zon altijd ergens schijnt enzo. Ik realiseerde me niet dat ik daarmee bijzonder was.

quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:58 schreef scrupuleus het volgende:
Ben benieuwd hoe de beste man - over vrouwen heeft gepraat, je kan iemand zo een negatief gesprek insturen namelijk.

En wie praat er niet negatief over de ex.
Ik.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')