Dat Febo gedoe steeds hier. Krijg steeds zin in frikandellen ervanquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:30 schreef Blackprinces het volgende:
Liese dagb.kamer.
Iemand: misschien nog een opdracht.
Liese: ja zoiets als doe dit en je mag blijven. Ik doe echt alles...allessss.
Leest u mee Febo?
Ik ben al gestopt de eerste dagquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:15 schreef Poezewoes het volgende:
Eigenlijk mis je niks als je een poosje geen streams kijkt!
quote:
Hij vermoedt dat Big Brother met z'n kloten aan het rammelen was.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Die Nick die heeft wel een hele vreselijke stem ook.
Mag het ook korte zinnetjes die evt belangrijk zijn? Heb net die van jou gelezen maar zoiets gaat m niet worden bij mij.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:36 schreef Benny het volgende:
Zijn er hier mensen die willen meehelpen om hier en daar eens een klein streamverslag te delen in het Streamverslagen-topic?
Hoeft niet lang te zijn. Hoeft niet top. Maar dat mensen ook een beetje op de hoogte gebracht worden op wat er op de streams heeft afgespeeld, na een dagje werken, oid. Op de Big Brother-site zijn namelijk geen nieuwtjes en streamdingen te vinden.
Het is een stouterdjequote:Op donderdag 7 januari 2021 09:30 schreef Blackprinces het volgende:
Liese dagb.kamer.
Iemand: misschien nog een opdracht.
Liese: ja zoiets als doe dit en je mag blijven. Ik doe echt alles...allessss.
Leest u mee Febo?
Ja hoorquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mag het ook korte zinnetjes die evt belangrijk zijn? Heb net die van jou gelezen maar zoiets gaat m niet worden bij mij.
Gesponsord dom vermaak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |