Oh ja, Go Ahead heb je ook nog.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, de enige Almere City-supporter die ik ken schijnt het echt een erg mooie club te vinden.
Met NEC, NAC, Go Ahead en Roda zitten daar ook best een paar clubs in een soort limbo die ik toch wel weer in de Eredivisie zou willen zien. Ook voor Excelsior heb ik een zwak alhoewel ik goed begrijp dat dat voor velen niet geldt. Al met al een hoop KKD-clubs die ik toch wel bepaalde Eredivisieclubs wil zien vervangen
Fortuna en VVV eens. RKC mag ook wel wieberen alhoewel ik het ze op het ogenblik ook wel gun. PEC ben ik ook wel weer klaar mee, ook al ballen ze al negen jaar mee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, nu ik het zo bekijk eigenlijk ook wel.
Ik vind clubs als Fortuna, RKC, VVV, Zwolle echt helemaal niks. Die mogen wat mij betreft ingewisseld worden voor NAC, De Graafschap, Cambuur en nog zo'n random club.
Probeer het eens bij een dumpzaak met importproducten. Gewoonquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik die zwarte trui kan kopen? Ik vraag dit voor een vriend
@:zipportal
Emmen heeft wat mij betreft ook wel afgedaan met die potten en pannen. Doe dan maar Excelsior als joke-character terug.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik vind het een nietszeggend clubje.
Emmen daarentegen: genot.
Erg mooi.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Probeer het eens bij een dumpzaak met importproducten. Gewoon
[ twitter ]
Stukje Nijmegen. Missen we niks aan.
Excelsior. Over nietszeggende clubs gesproken. Nee, dat is niks.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Emmen heeft wat mij betreft ook wel afgedaan met die potten en pannen. Doe dan maar Excelsior als joke-character terug.
Die speelt nu bij Cambuur.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja, Go Ahead heb je ook nog.
Daar heb ik zo'n teringhekel aan gekregen door die Antonia.
Daar willen ze ook weg toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:23 schreef Caland het volgende:
Go Ahead is genot, als je daar naar het stadion loopt staat men lekker in de voortuin kratjes freddy weg te tikken.
Ik vond Excelsior altijd wel lachen. Zitten vijf minuten van waar ik woonde, kon je altijd naar toe als je je verveelde (ook al deed ik dat nooit) en hebben meer medewerkers dan serieuze supporters maar ballen toch vijf jaar mee in de Eredivisie. Een tribune vernoemen naar een speler die nooit een officiële wedstrijd voor de club heeft gespeeld, schitterend toch.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Excelsior. Over nietszeggende clubs gesproken. Nee, dat is niks.
Ik zie het ja, dan ben ik in de war. Dacht dat ik het ergens gelezen had.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me niet eigenlijk, hebben onlangs nog verbouwd.
Hopelijk degraderen ze.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Scrummie heeft een pittige mening over die club.
Ik heb niet zozeer iets tegen Excelsior maar dat is wel een voorbeeld van de armoe in het betaalde voetbal.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Excelsior altijd wel lachen. Zitten vijf minuten van waar ik woonde, kon je altijd naar toe als je je verveelde (ook al deed ik dat nooit) en hebben meer medewerkers dan serieuze supporters maar ballen toch vijf jaar mee in de Eredivisie. Een tribune vernoemen naar een speler die nooit een officiële wedstrijd voor de club heeft gespeeld, schitterend toch.
Dat mag. Ik kom er al vanaf 1971. Cruiff nog zien voetballen in de Vliert.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Scrummie heeft een pittige mening over die club.
Dit betwijfel ik.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik kom er al vanaf 1971. Cruiff nog zien voetballen in de Vliert.
Dat mag ook.quote:
Was dat voor of nadat je die niet nader te noemen FA een veeg uit de pan gaf?quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik kom er al vanaf 1971. Cruiff nog zien voetballen in de Vliert.
30 jaar er voor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je die niet nader te noemen FA een veeg uit de pan gaf?
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Jammer. Ik keek naar de index van VBL om te kijken of ik nog een topic van @:tong80 kon sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |