toch benieuwd hoe het met deze modellen af gaat lopenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik die zwarte trui kan kopen? Ik vraag dit voor een vriend
@:zipportal
Ik vind dat maar een beetje een vervelend pedant mannetje.quote:
Valt in zijn podcast wel mee maar ik begrijp dat hij op twitter zo over kan komen. Heeft er in mijn ogen wel verstand van.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat maar een beetje een vervelend pedant mannetje.
Ik denk dat hij beter is dan die Argentijn die wij uit de snackbar hebben gehaaldquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:06 schreef GGMM het volgende:
Ik kan me die hele Haller niet herinneren.
Graag uitleggen of ik hier blij mee moet zijn ja of nee.
Dat mag ik hopen jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter is dan die Argentijn die wij uit de snackbar hebben gehaald
Hallo onlogisch.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter is dan die Argentijn die wij uit de snackbar hebben gehaald
Ik blijf het doodzonde dat er geen publiek bij mag in het geval Pratto. Beetje hetzelfde als met Jhonnygod, je hebt op de tribune dan in ieder geval nog iets om te lachen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haten op De Beerquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:15 schreef GGMM het volgende:
Een speler met overgewicht halen.
Bij Feyenoord leren ze het nooit
Ja die hebben ze al, zoals ik laatst tegen je zei.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
Vaak gaan dat soort types als vervolgstap dan een totaal oninteressante podcast met elkaar opnemen.
Oei. Kunnen we daaruit concluderen dat Caland niet zoveel met je podcasttips doet?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die hebben ze al, zoals ik laatst tegen je zei.
Ik kan haast niet wachten!quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:16 schreef Caland het volgende:
Ik zal één dezer dagen trouwens even een Beertopic gaan openen.
Of dat Caland vanwege ouderdom nogal eens wat vergeet. Gister was hij zijn oplader ook al kwijt!quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oei. Kunnen we daaruit concluderen dat Caland niet zoveel met je podcasttips doet?
Je hebt gelijk ja. Dat Beer topic zal hij ook wel weer vergeten te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of dat Caland vanwege ouderdom nogal eens wat vergeet. Gister was hij zijn oplader ook al kwijt!
Ik hoop het niet, altijd ontzettend leuk als iemand topics opent in VBL!quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja. Dat Beer topic zal hij ook wel weer vergeten te maken.
@tong80quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, altijd ontzettend leuk als iemand topics opent in VBL!
Hij is allang vergeten wie De Beer is en probeert nu er een beetje omheen te lullenquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja. Dat Beer topic zal hij ook wel weer vergeten te maken.
Die gozer van FeyenoordTM (oid) was laatst nog bij FC Afkicken te gast.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:19 schreef Caland het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen naar dat Dickvoormekaarpodcastje.
Ook deze week weer een keer of 4 hardop moeten lachen.
Europees voetbal.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:23 schreef GGMM het volgende:
Waarom haalt Feyenoord eigenlijk een spits voor een half jaar, wat willen ze nu nog bereiken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |