Hopelijk wel, denk dat het wel ter sprake komt in de volgende meeting, als het Capitol er nog staat na vanavond.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:11 schreef DaMart het volgende:
Zouden ze Trump nu niet versneld kunnen afzetten wegens aanzetten tot terreur?
25th amendementquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:11 schreef DaMart het volgende:
Maar past wel helemaal bij de stijl van het verlies niet erkennen tot er echt de pleuris uitbreekt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is nog treuriger dat president Trump zijn aanhang niet oproept naar huis te gaan.
Die zijn onderweg naar the White House om de grootste terrorist eruit te trekkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:11 schreef Chia het volgende:
Maar hoe zit het nu met die National Guard dan? Behalve dan dat ze onderweg zouden zijn, want dat is al een poosje zo.
Er zijn al lieden die morgen de impeachment willen opstartenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:11 schreef DaMart het volgende:
Je snapt mijn post heus welquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1) Wat kan er dan verkeerd opgevat worden?
2) Net zeg je dat die lui er toch niet naar luisteren.
De laatste tranenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
We spreken elkaar wel over een paar jaar. Als hij die uberhaupt haalt.
Het is allemaal de schuld van Big Brotherquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:14 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme wat doet fok het weer kut nu er meer dan 10 gebruikers in een topic zitten
Tijdens de Top 2000 had ik nergens last van hoor, dus daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:14 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme wat doet fok het weer kut nu er meer dan 10 gebruikers in een topic zitten
Met kleine handjes lijkt alles wat je vastpakt grootquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:13 schreef BrandX het volgende:
Trump zit nu met een klein stijfje voor de buis gekluistert.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Met kleine handjes lijkt alles wat je vastpakt groot
Echt hč.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is nog treuriger dat president Trump zijn aanhang niet oproept naar huis te gaan.
ja! Pak ze!quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Big Brother
The Boys Homelander style, yepquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:13 schreef BrandX het volgende:
Trump zit nu met een klein stijfje voor de buis gekluistert.
Zou me niets verbazen als ze hem moeten uitzettenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef summer2bird het volgende:
20 januari gaat prachtig worden zo te zien.
Ik hoop dat ze de aftreding gaan livestreamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |