quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:16 schreef Koen66 het volgende:
misschien hebben ze Trump wel onder contract in de hoofdrol, komt ie straks in Rambo kostuum binnenlopen met een Uzi in z'n handen
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:16 schreef Koen66 het volgende:
misschien hebben ze Trump wel onder contract in de hoofdrol, komt ie straks in Rambo kostuum binnenlopen met een Uzi in z'n handen
Ik ook niet en moet morgen werkenquote:
Stomme idiotenquote:
ik zit om 7:00 aan de ontbijttafel met m'n laptopquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet en morgen om half 9 al weer zoom
Ik hoef pas om 9 uur in te loggen en de eerste meeting is pas om half 10.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet en morgen om half 9 al weer zoom
Wat is je ontbijt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit om 7:00 aan de ontbijttafel met m'n laptop
Nederlanders echt ultiem direct volkjequote:Op woensdag 6 januari 2021 23:14 schreef Em31 het volgende:
Die tweet van Rutte is wel grappig, buitenlandse reacties van mensen die zeggen dat het blunt/direct is (op een positieve manier), ondertussen allemaal Nederlanders klagen dat hij 'Dear' zegt![]()
Was dit niet een foto die door Baudet werd geretweet?quote:
Hij haalt de standaard niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trump zou wel een goede zijn voor de Chinese staatspartij.
Verdommequote:
Ik ben momenteel echt blij dat mijn ritme van 2 uur 's nachts tot 10 uur 's ochtends looptquote:
Ik moet naar de tandarts en mondhygiënistequote:Op woensdag 6 januari 2021 23:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook niet en moet morgen werken
Chips voor de laptop denk ik, wat Koen gaat eten weet ik nietquote:
wisselt nogal eens, gebakken eieren met kaas en paprika, griekse yoghurt met fruit, soms een koolhydraatarme boterham met pindakaas ofzoquote:
Lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wisselt nogal eens, gebakken eieren met kaas en paprika, griekse yoghurt met fruit, soms een koolhydraatarme boterham met pindakaas ofzo
Bohquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wisselt nogal eens, gebakken eieren met kaas en paprika, griekse yoghurt met fruit, soms een koolhydraatarme boterham met pindakaas ofzo
Heb ik ook eens keer gegeten als ontbijtquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Chips voor de laptop denk ik, wat Koen gaat eten weet ik niet
ow ik ook wel eens hoor, zeker na uitgaan enzoquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb ik ook eens keer gegeten als ontbijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |